* Wacht op stem voor Amelie...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
door deze opmerking ben ik de titel gaan opzoeken:
ik blijk m gewoon gezien te hebben
Die ^%#^#regel is gewoon terecht. Iedereen heeft wel eens pecht dat een lieveling van hem/haar tegenover een onbekende film staat. En je over bent geleverd aan de grollen van Gorro.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, maar doe het dan niet in toernooi vorm of noem het dan geen Fok toernooi ofzo, dat schept in elk geval bij mij hoopvolle verwachtingen die steeds weer niet waargemaakt worden vanwege die ^%#^#regel dat je ook alle jaren 40 films gezien moet hebben voor je uberhaupt je mening mag geven.
spaanstalig latijns amerikaquote:Op maandag 23 januari 2006 14:04 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Daar deed 'ie ook met een paar films mee. En hier met een paar films, en straks nog met een paar films in Latijns Amerika. Je kunt films als Belle de jour natuurlijk moeilijk in het Spanje-tournament stoppen.
Welke titel? Ik heb het toch niet "Het Grote Fok!-Frankrijk Tournament" gedoopt? Het heet gewoon "[Tournament] Frankrijk". Simpel en duidelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En zolang hier bovenaan nog steeds forum.Fok.nl staat, heb ik het idee dat dat ik in het Fok forum ben. En Fok toernooi een terechte naam is. Iedereen die lid is van Fok mag stemmen hier. Dat niet iedereen kan stemmen is een ander verhaal. En zeker in dit soort meer "snobistische" tournooitjes moet je die titel dan ook een beetje met een korrel zout nemen.
quote:
Uit je eigen OP:quote:Op maandag 23 januari 2006 14:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Welke titel? Ik heb het toch niet "Het Grote Fok!-Frankrijk Tournament" gedoopt? Het heet gewoon "[Tournament] Frankrijk". Simpel en duidelijk.
We zijn hier dus bezig volgens met het bepalen welke Franse films de Fokkers het beste vinden. En dat mag niet van Ranja, omdat ze het raar vind dat er mensen zijn die meer Franse films dan Amelie hebben gezien voor Fokquote:en uiteindelijk wordt in de finale bepaald welke film Fok! de beste uit Frankrijk vindt.
Tuurlijk, dit klopt wel, maar het is wel frustrerend als je niet eens op je eigen nominaties mag stemmen en dan ziet dat die er met 0-0, 1-0 of 1-1 uitgaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als mensen toernooien ook gebruiken voor het doeleinde om nieuwe films te leren kennen is dat hun goed recht.
En zolang hier bovenaan nog steeds forum.Fok.nl staat, heb ik het idee dat dat ik in het Fok forum ben. En Fok toernooi een terechte naam is. Iedereen die lid is van Fok mag stemmen hier. Dat niet iedereen kan stemmen is een ander verhaal.
Dan zijn blijkbaar je eigen nominaties ook nogal obscuur. Anders hadden ze wel meer stemmen gekregen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit klopt wel, maar het is wel frustrerend als je niet eens op je eigen nominaties mag stemmen en dan ziet dat die er met 0-0, 1-0 of 1-1 uitgaan.
Oh... nou ja, ik zwam wel vaker in mijn OP's. Zal het de volgende keer anders formuleren.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Uit je eigen OP:
[..]
We zijn hier dus bezig volgens met het bepalen welke Franse films de Fokkers het beste vinden. En dat mag niet van Ranja, omdat ze het raar vind dat er mensen zijn die meer Franse films dan Amelie hebben gezien voor Fok>:) . En het dus niet repressentief is. Wat nooit en te nimmer het doel is geweest, natuurlijk.
Tenzij net als ik 'iedereen' ze wel kent maar hun tegenstanders nietquote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef Sokolsky het volgende:
Dan zijn blijkbaar je eigen nominaties ook nogal obscuur. Anders hadden ze wel meer stemmen gekregen.
Dat is jammer genoeg onjuist.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dan zijn blijkbaar je eigen nominaties ook nogal obscuur. Anders hadden ze wel meer stemmen gekregen.
[..]
Van mij mag je zwammen tot je een ons weegt.quote:Oh... nou ja, ik zwam wel vaker in mijn OP's. Zal het de volgende keer anders formuleren.
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is jammer genoeg onjuist.
Als ranja een bekende film heeft genomineerd en die komt tegenover een film die alleen Gorro en jij hebben gezien, kan zij daar weinig aan doen.
Als je hem langer open had gelaten, had ik waarschijnlijk nog op die twee lotingen gestemd. Zeker Haute Tension had nog gepland staan...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
Met de invoering van ondersteuning is het wellicht niet meer nodig om bij 0-0 naar het aantal IMDB-votes te kijken; dit levert deze ronde twee ongelukkige uitslagen op, omdat L'Atalante en Vivre sa vie er uit vliegen tegen minder aansprekende, maar bekendere tegenstanders. Wellicht verander ik deze regel bij het volgende tournament.
Hm, sorry, ik had inderdaad ook geen sluiting aangekondigd. Maar omdat niemand het er over had dacht ik dat er ook geen updates meer gepland stonden. Als mensen het aankondigen houd ik daar altijd rekening mee.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:31 schreef Gorro het volgende:
[..]
Als je hem langer open had gelaten, had ik waarschijnlijk nog op die twee lotingen gestemd. Zeker Haute Tension had nog gepland staan...
Ik had van geen van allen ooit gehoord... maar dat kan ook aan mij liggen, ik ben meer thuis in dat '50/'60-spulquote:Op maandag 23 januari 2006 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Tenzij net als ik 'iedereen' ze wel kent maar hun tegenstanders niet![]()
Of ik heb een rare smaak
Ja, daar had mijn opa ook al last van.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik had van geen van allen ooit gehoord... maar dat kan ook aan mij liggen, ik ben meer thuis in dat '50/'60-spul
En omdat ze er met 1-0 uitvliegen denk je waarschijnlijk ook niet van 'goh, interessant, laat ik die eens gaan kijken'quote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ik had van geen van allen ooit gehoord... maar dat kan ook aan mij liggen, ik ben meer thuis in dat '50/'60-spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |