een roestige ijzeren paal, in de handen van ook_gek.. maar die is net buiten beeld, want onderweg naar Emmenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zie geen paal
Ik wou net zeggen: laat je pa z'n kop maar niet om de hoek steken dan, maar ik als je andere post alquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want de eerste die ik zie wil ik op z'n smoel rammen op het moment![]()
Goede bestemmingquote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een roestige ijzeren paal, in de handen van ook_gek.. maar die is net buiten beeld, want onderweg naar Emmen
heb nog wat lampen en volgens mij nog verlagingsverenverenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg Mukie, had je echt nog onderdelen voor m'n mk1 Sierra
en is 350 euro veel geld voor een lederen interieur
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Mukie het volgende:
die kleine blonde stekelige nerd is best een schatje
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Mukie het volgende:
Mag ik ook meequote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fwnk wil mee met mij stappen in Utrecht aan het eind van de maand, ga je mee?
Uiteraardquote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fwnk wil mee met mij stappen in Utrecht aan het eind van de maand, ga je mee?
ik dacht een fractie van een seconde dat je het over Fwnk hadquote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Mukie het volgende:
Mijn vermoeden word steeds verder bevestigdquote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht een fractie van een seconde dat je het over Fwnk had
die mep ik gelijk neerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Fwnk het volgende:
ow en kijk je uit voor de hond? anders mis je straks misschien een paar vingers, of een been, ofzo
die was ik vergetenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vul em vast in voor Bojo
lijkt me een overbodige vraagquote:
en ik dan en ik danquote:
Ouderwetsch bonkenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hadden ze in die film ook niet nodig, alles gewoon bruut met je knotsen neer batsen![]()
Jij ook, mits je bier drinktquote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me een overbodige vraag
TUURLIJK moeten we dat doen![]()
[..]
en ik dan en ik dan
Heb je al een roestige ijzeren paal opgescharreld?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
en ik dan en ik dan
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
en dan kom ik al grommend en schreeuwend je kamer in![]()
droom maar fijn![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
en ik dan en ik dan
I'm comin' to get youquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Fwnk het volgende:
Als ik naar die foto kijk lijk je steeds bozer te kijken Bo
Ik heb helemaal niets platgelegtquote:Op maandag 9 januari 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
maar jij bent een zielige kut kneus want ik schaam me niet voor mijn webspace, jij legt gelijk je server plat![]()
![]()
ontkennen heeft geen zinquote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets platgelegt
Alles staat nu op mijn @home webspace als ik dat kon platleggen was er iets mis geweest
kan daar nog over gesproken wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij ook, mits je bier drinkt
Ik pies in mijn broek als ik die foto's van je ziequote:Op maandag 9 januari 2006 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
je vind jezelf wel een stoer manneke he![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgende word de BMW 740i
[afbeelding]
Je zit nu al te F5-en of deze bijna vol is?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgende word de BMW 740i
[afbeelding]
ik vind dat het tijd is voor je goede voornemen voor dit jaar, maar let op dat je wel in de lengte richting snijd hequote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik pies in mijn broek als ik die foto's van je zie
Ik ga slapen, truste allemaalquote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind dat het tijd is voor je goede voornemen voor dit jaar, maar let op dat je wel in de lengte richting snijt he![]()
Geen denken aanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan daar nog over gesproken worden![]()
nee manquote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht een fractie van een seconde dat je het over Fwnk had
ik drink geen bier, mag ik vast niet mee he?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij ook, mits je bier drinkt
Jij wel, jij bent vrouwvolkquote:Op maandag 9 januari 2006 23:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik drink geen bier, mag ik vast niet mee he?![]()
Ik dacht serieus dat je ze zou uitstappen en die gek in elkaar zou slaanquote:
oe, bonuspuntenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wel, jij bent vrouwvolk
ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
das ook wat overdrevenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je ze zou uitstappen en die gek in elkaar zou slaan![]()
Wel een lelijke danquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook
(als je van achter kijkt dan)
Heerlijk van die sjonnen die naar je toeteren omdat ze denken dat je een vrouw bent.. en dan die blik in hun ogen nadat ze mn zwerversbbaard hebben gezienquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heerlijk van die sjonnen die naar je toeteren omdat ze denken dat je een vrouw bent.. en dan die blik in hun ogen nadat ze mn zwerversbbaard hebben gezienpriceless....
beidequote:
slaap lekkerquote:
m'n ouders doen m'n deur altijd op slot van buiten, snap er niks vanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe je wel je deur dicht? Ik wil niet dat je je kat vermoord in je slaap
wahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heerlijk van die sjonnen die naar je toeteren omdat ze denken dat je een vrouw bent.. en dan die blik in hun ogen nadat ze mn zwerversbbaard hebben gezienpriceless....
jazekersquote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom ik dan eindelijk eens van die 0 af?![]()
Vanmorgen vroeg ik me idd wel af of ik überhaupt nog leefde jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
jazekers
je hebt de nerd toch gehoord?
Je bent een nul? Dan kun je niet eens bestaan
dat zal ik morgen wel hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg ik me idd wel af of ik überhaupt nog leefde ja
das designquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef optifree het volgende:
[..]
En die deuk bij de nummerplaat komt door paal 739?![]()
Er zijn mensen die mij verwijfd vinden. Mag ik dan ook iets anders drinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor deze ene keer danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn mensen die mij verwijfd vinden. Mag ik dan ook iets anders drinken![]()
Nope... helaas... hoop voor donderdag wat te horne, dan heb ik weer eenm afspraak bij het CWIquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Lex![]()
'k heb een druk weekend gehad..
Heb je al een reactie op je sollicitatie gehad?
ik heb een opkomende relquote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook waarschijnlijk, had al lang in bed moeten liggen maar ben nog bezig voor school
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn mensen die mij verwijfd vinden. Mag ik dan ook iets anders drinken![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Even zekerheidscheck: C-klasse toch?
Officieel e C comboquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Even zekerheidscheck: C-klasse toch?
moe word je ervan.quote:
neequote:
MAg het ook bacardi lemmon 7up zijnquote:
Combiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Officieel e C combo
Mijn pa heeft de C220 combo gehad. Zo het dat ding volgens mij
Toch dat stond er al en toen heb ik het geëditquote:
ja hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
MAg het ook bacardi lemmon 7up zijn
soms heeeeel somsquote:
Aaah wat een schatje ben je ook hequote:
daaromquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, je blijft een vrouw natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
is het je weer niet gelukt???![]()
je kan ook he-le-maal niks he![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
is het je weer niet gelukt???![]()
je kan ook he-le-maal niks he![]()
Kijk er komt een tijd in je leven dat je dingen zult gaan moeten afmaken waar je ooit aan begonnen bent, mijn advies voor jou is om met jezelf te beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
vrij
Ik ga zo naar het reisbureau om mezelf eens een ticket Boston USA aan te schaffen![]()
Ik ga in de crib crashen van de ouders van een vriend van me. Hij gaat ook mee + nog mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wel gaaf
Ga je nog wat speciaals doen?
klinkt als een goede vakantiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga in de crib crashen van de ouders van een vriend van me. Hij gaat ook mee + nog mijn beste vriend.Zwembad, pooltafel, New York in de buurt, 30+ graden, 10 min van zee
Ik heb er dan ook zin inquote:
En je had geen dikke administratieve-diehard CV?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge
Ik ben afgewezen voor de functie van administratief medewerker bij het kraanverhuurbedrijf waar ik heb gesolliciteerdWaren meer dan 300 reacties
Integendeel... Wel vriendjes met allemaal mensen die er werken, inclusief een van de mensen die moesten selecteren (zoontje van de baas), maar dat mocht niet baten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
En je had geen dikke administratieve-diehard CV?
Damn, klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga in de crib crashen van de ouders van een vriend van me. Hij gaat ook mee + nog mijn beste vriend.Zwembad, pooltafel, New York in de buurt, 30+ graden, 10 min van zee
ik wil ook op vakantiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
vrij
Ik ga zo naar het reisbureau om mezelf eens een ticket Boston USA aan te schaffen![]()
Even je verzekering bellen, die kunnen je dat prima vertellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook zin inalleen de huidige ticketprijzen..
![]()
Weet iemand hoe het zit met autorijden daar? Ik mag in hun auto's rijden, maar hoe zit dat met verzekering en legaliteit?
Damnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge
Ik ben afgewezen voor de functie van administratief medewerker bij het kraanverhuurbedrijf waar ik heb gesolliciteerdWaren meer dan 300 reacties
Wat een lelijk ding ehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Mukie
En om te bewijzen dat ik in Scheveningen behalve aan ook_gek ook aan hermanus heb gedacht:
[afbeelding]
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zoi naar mn ouders om daar de zaterdagkrant weer uit te pluizen, kijken wat er te vinden is
Ik vind de lelijkheid van die boot wel meevallen?
Met kranenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Smaken verschillenIk vind het nu niet echt een staaltje mooie vormgeving
maar er zijn idd stuk lelijker schepen te vinden ja
!
Ik hou meer van dit!
[afbeelding]
Die zitten op bijna alle containerfeeders. Die varen nl vaak langs de kustlijn en bevoorraden kleinere havens waar ze vaak geen eigen portaalkranen hebben om de containers te lossenquote:
Ik had het ook over fatsoenlijke havens, Harlingen en Beverwijk zijn voor mij geen havensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
In Harlingen en Beverwijk huren ze gewoon een telekraan in?
Heel subtielquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kijk er komt een tijd in je leven dat je dingen zult gaan moeten afmaken waar je ooit aan begonnen bent, mijn advies voor jou is om met jezelf te beginnen.
De Algerijnse aardappelschepenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor plezierjachten is het leuk ja, maar echte schepen komen er niet
De Algerijnse aardappelschepenquote:
Dus nu krijg je wel pieken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen!
Dat van gisteren over die schade. Het maakte geen reet uit of ie economisch totall loss was verklaard.
Aangezien ze toch niet naar die schade kijken (kan sowieso al niet meer, want dat is al gemaakt)!
WOEHA!
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus nu krijg je wel pieken?
Puur geld verdienen zo'n autoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
De bijstandswet zal toch niet zomaar een schadeexpert sturen![]()
!
En ik denk dat ie weer economisch totall loss wordt verklaard. Dus krijgen we weer iets van 1500 euro.
Bijna wel hèquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Puur geld verdienen zo'n auto![]()
!
weer ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
De bijstandswet zal toch niet zomaar een schadeexpert sturen![]()
!
En ik denk dat ie weer economisch totall loss wordt verklaard. Dus krijgen we weer iets van 1500 euro.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
Klote voor je AlexxxxHeb je al iets nieuws op het oog?
En Huug, WTFWanneer ga je? Klinkt goed
!
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
weer ?
alstie eenmaal economisch total loss is verklaard heeft dat ding nog een restwaarde van een paar honderd euro. Daar kan je nog aanspraak op maken.
en ik spreek uit ervaring want mijn opel is ook economisch total loss verklaard met een restwaarde van 150 euro. Voor zover ik het begreep toen kan ik nu nog maar aanspraak maken op die 150 euro. Het kan natuurlijk zijn dat ik het fout heb, ben geen verzekeringsagent
Het was ietwat sarcastischquote:
Waarom zouden we dat nou niet krijgen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het was ietwat sarcastisch![]()
Heb je de vorige keer ook 1500 gehad? Dan ga je dat nu echt niet meer krijgen lijkt me, het is geen filantropische instelling dunkt me...
Teringquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
Net geboekt, 18 juli tot 4 augustus.
En dit is het huis + straat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een chill kelder van 2.20 hoog over de hele opervlakte van het huis + een stuk tuin
In de winter is het er ECHT winter, en in de zomer is het soms wel weer 40 graden
Kapot is kapot.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat nou niet krijgen dan?
Het is een nieuwe schade.
Pardon?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kapot is kapot.
Dat jij nu een handige vader hebt wil toch niet zeggen dat je hem maar kan blijven repareren en kapotmaken?
Heb je de vorige keer ook 1500 uitgekeerd gekregen dan?
Verzekeringen lullen alles onderling door hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pardon?
Hij is bij de schadehersteller gemaakt waar ie nu weer staat. Hij kan dus bevestigen dat hij gemaakt is voor het bedrag wat we toen hebben gekregen, 1500 euro ja. Dus niks handige vader!
En blijven kapotmaken is een beetje overdreven, maar daar heb je een verzekering voor.
En bij deze verzekering is het ook de eerste keer.
ik had schade van 1900 euro, heb 1400 gevangen terwijl de dagwaarde 1600 was ofzo. Mij leek het logisch dat je dan niet meer aanspraak kan maken op die dagwaarde imho staat jou auto bij de verzekeraar bekend als economisch total loss en het lijkt me sterk dat ze dan weer die dagwaarde uitkeren, bedoel lekker makkelijk geld verdienen danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.
Dat vroeg ik gisteren hier, maar niemand wist echt een antwoord (of die moest zijn gegeven toen ik er niet was)
Maar ik heb het aan de schadehersteller gevraagd en die zei dat dat geen fluit uitmaakte!
En ik neem aan dat hij er wel verstand van heeft!
En hoezo kreeg je maar een paar honderd euro? Je krijgt minimaal de dagwaarde? En van een CRX is dat rond de 1500 euro.
Boeiend!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verzekeringen lullen alles onderling door hoor![]()
kleine schade wel, maar economisch total loss is denk ik een terminaal gevalletjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend!
Als jij 2x een kleine beschadiging hebt door iemand anders, krijg je dat heus wel vergoed.
Ik dacht dat je vader hem repareerdequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pardon?
Hij is bij de schadehersteller gemaakt waar ie nu weer staat. Hij kan dus bevestigen dat hij gemaakt is voor het bedrag wat we toen hebben gekregen, 1500 euro ja. Dus niks handige vader!
En blijven kapotmaken is een beetje overdreven, maar daar heb je een verzekering voor.
En bij deze verzekering is het ook de eerste keer.
*zucht*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had schade van 1900 euro, heb 1400 gevangen terwijl de dagwaarde 1600 was ofzo. Mij leek het logisch dat je dan niet meer aanspraak kan maken op die dagwaarde imho staat jou auto bij de verzekeraar bekend als economisch total loss en het lijkt me sterk dat ze dan weer die dagwaarde uitkeren, bedoel lekker makkelijk geld verdienen danje koopt een golf van 50 euro, je ramt die in je auto met 50km per uur en je vangt even 1500 euro 3x achter elkaar
verzekering gezeik is nooit simpel, helaasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*zucht*
Ik kan het niet uitleggen, te moeilijk!
Als het niet je eigen schuld is valt dat wel mee, imho.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
kleine schade wel, maar economisch total loss is denk ik een terminaal gevalletje
CRXquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vader hem repareerde
Maar heb je het nu over de CRX of de Civic?
Maargoed, hopen dat het goedkomt!
Dat veranderd de zaakquote:
als het niet direct is is het wel indirect inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaakIk dacht jouw auto
Maar ja, ik weet het ook niet precies... Meestal kosten schades geld, hoe je het ook wendt of keert...
lekker hoge)re) premiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
als het niet direct is is het wel indirect inderdaad
Ook wel eens gewoon zonder dat soort spelletjes in een uur een SC volgeblaftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Fugie het volgende:
ooit nog weleens post dit topic zo snel mogelijk vol dingetjes gedaan hier![]()
dat ging pas snel
dat was met 3 tabs in je browser open nog niet eens te volgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Fugie het volgende:
ooit nog weleens post dit topic zo snel mogelijk vol dingetjes gedaan hier![]()
dat ging pas snel
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat was met 3 tabs in je browser open nog niet eens te volgen![]()
Dat ga je niet menenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
wel opvallend trouwens, altijd als ik naar Rotterdam moet, moet ik naar dezelfde buurtVanavond naar de Kievitslaan, maar altijd rond dat parkje daaro.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
wel opvallend trouwens, altijd als ik naar Rotterdam moet, moet ik naar dezelfde buurtVanavond naar de Kievitslaan, maar altijd rond dat parkje daaro.
Dit parkje is dan ook zo groot als half Emmenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Fwnk het volgende:
"Parkje" in de combinatie met "Rotterdam" klinkt altijd een beetje eng.
rond en in dit parkje zitten de duurste restaurants van Rotterdamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Fwnk het volgende:
"Parkje" in de combinatie met "Rotterdam" klinkt altijd een beetje eng.
Kom je langsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen![]()
! Ik ben vanavond ongeveer 10 meter lopen van de Kievitslaan vandaan
Alleen Parkheuvel zit erquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rond en in dit parkje zitten de duurste restaurants van Rotterdam![]()
In de Euromast zit ook nog een restaurant, is ook erg duur (Ocian Pacific heet dat meende ik) en er zit nog een restaurant maar daar ben ik de naam ff van kwijt, maar daar hebben ze ook valet parking, dus goedkoop zal het in ieder geval niet zijn.quote:
Ik moet ol 22u iemand ophalen om naar Zeist te bregen, om 21u36 stap ik uit Tram 5 als het goed isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet werken, ben om 21.30 klaar, wat ga jij daar doen dan?
Ja, de premie zal vast weer hoger worden enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaakIk dacht jouw auto
Maar ja, ik weet het ook niet precies... Meestal kosten schades geld, hoe je het ook wendt of keert...
Euromastrestaurant is duur maar niet te kanenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de Euromast zit ook nog een restaurant, is ook erg duur (Ocian Pacific heet dat meende ik) en er zit nog een restaurant maar daar ben ik de naam ff van kwijt, maar daar hebben ze ook valet parking, dus goedkoop zal het in ieder geval niet zijn.
Wat een ongeinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Hugster het volgende:
Herm, ik zie je niet online met msn![]()
maar krijg wel je berichten![]()
![]()
Stap je uit bij het Erasmus MC of bij Grand Café Loos?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet ol 22u iemand ophalen om naar Zeist te bregen, om 21u36 stap ik uit Tram 5 als het goed is
I'm backquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een ongein
Ik zie jou af en toe online/offline ploppen
Ik stap bij de een a laatste halte van lijn 5 uit, net om de hoek. Heb je mn nummer of niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stap je uit bij het Erasmus MC of bij Grand Café Loos?
Maar dan heb ik dus nog wel even de tijd om over je heen te fietsen
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
M'n moeder gaat een fiets kopen met automatische verlichting en automatische versnellingen![]()
![]()
Nee maar ik heb toch geen tijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stap bij de een a laatste halte van lijn 5 uit, net om de hoek. Heb je mn nummer of niet?
He wat word ik toch gweil van Apple / die Ibooksquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef Hugster het volgende:
Ik sleep net perongeluk gewoon een heel topic in een mailtje
[afbeelding]
Wist echt niet dat dit kon![]()
![]()
Hoe het OS eruit ziet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
He wat word ik toch gweil van Apple / die Ibooks
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef Hugster het volgende:
Ik sleep net perongeluk gewoon een heel topic in een mailtje
[afbeelding]
Je hebt er ook zoveel aanquote:Wist echt niet dat dit kon![]()
![]()
gifje saven, verticaal flippen, en weer saven en uploaden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil eensmilie die op de kop staat
Ik zat zoent even in mn nieuwste Unimogboek te bladeren (quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.nu.nl/news/653(...)s_winkelcentrum.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in paint?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
gifje saven, verticaal flippen, en weer saven en uploaden.
OK maar dat kon ik niet radenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe het OS eruit ziet?
enne, PowerBook eh
Zo is het bedrijfspand van mijn vader vroeger de lucht in gegaan, maar dan met spuitlijmquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat zoent even in mn nieuwste Unimogboek te bladeren (), staat daar een gasopsporings-unimog... waarvan je de chauffeur net een sigaret aan ziet steken
Nee je hebt er vrij weinig aan aan jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
[..]
Je hebt er ook zoveel aan
download irfanview eens en zoek een betere hostquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in paint?
en mn uploader slikt geen bewegende gifjes
Dat is wel erg veel moeite voor 1 kuttige kutsmiliequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
download irfanview eens en zoek een betere host
De functionaliteit is nog wel het mooistequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
OK maar dat kon ik niet raden
Powerbooks zijn zooo duur
En hoe het eruit ziet ja, maar de functionaliteit in het algemeen....
Mij ook idd, eerst moest ik er niets van weten maar sinds een paar maanden ben ik echt helemaal een "AppleFapper"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
De functionaliteit is nog wel het mooiste
Maar ook het design van het OS en de hardware kan mij erg bekoren
Heb ik er een toepassing voor bedacht, werkt het nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee je hebt er vrij weinig aan aan ja
En dat winkelcentrum![]()
Ik vind je msn fotohosting zwaar prutserig en amateuristisch.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel moeite voor 1 kuttige kutsmilie
neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind je msn fotohosting zwaar prutserig en amateuristisch.
Krijg je je duizenden foto's incl. mappenstructuur nog wel in 1 klik gemigreerd naar een andere NORMALE webserver die via FTP te bereiken is? Vrees van niet eh?
het blijft een ijzerboer natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb ik er een toepassing voor bedacht, werkt het niet!
Lycos bvb heeft 1 gig webspace voor like 7 euro in de maand incl domeinnaam.quote:
Je wil echt niet weten hoeveel werk jij weer dubbel moet gaan doen als je ineens niet meer bij msn terecht kunt.quote:
Aluminiumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
het blijft een ijzerboer natuurlijk
Wat, zelf hosten op een zelfgebouwd servertje thuis?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn ervaring is dat het OF duur (en voor mij onbegrijpelijk) is, OF de helft van de tijd offline
Hoeveel MB heb je nodig?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn ervaring is dat het OF duur (en voor mij onbegrijpelijk) is, OF de helft van de tijd offline
Ik kan wel wat regelen. Hangt aan de backbone in Amsterdam dus is ongetwijfeld sneller dan Alexxx z'n thuisverbindingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat, zelf hosten op een zelfgebouwd servertje thuis?
Ik wil je best helpen
Maar de uptime is prima (wanneer ik op internet kan is mijn server online en dat ik dus 99% van de tijd)
Bij lycos en andere webhosts betaal je voor de uptime
1MB per foto, 10.000 foto's, plus zon 100 tot 200 foto's per week er bijquote:
ah nou dan wacht je daar op.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1MB per foto, 10.000 foto's, plus zon 100 tot 200 foto's per week er bij
Maar er zijn in ieder geval toekomstplannen voor een BuzzyBee.nl, dan wil ik ook meteen eigen uploaderdinges hebben ja.
het is nu nog gewoon een leuke hobby, en hoeft niet professioneel te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ah nou dan wacht je daar op.
Je hebt wel wat gb's nodig...
Kost dat? 8)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan wel wat regelen. Hangt aan de backbone in Amsterdam dus is ongetwijfeld sneller dan Alexxx z'n thuisverbinding
Okay.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is nu nog gewoon een leuke hobby, en hoeft niet professioneel te zijn.Maar in de toekomst wel, maar dat komt wel als ik een inkomen heb
Dan word het vrachtwagentjebierhosting ipv kratjebierhosting vrees ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay.
Ja ik wilde een 100mb webspace voor je regelen, maar jij hebt echt 15gb nodig oid, en dat gaat echt niet.
Niet te koop.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kost dat? 8)
iig ik ben naar de tandarts
jehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan word het vrachtwagentjebierhosting ipv kratjebierhosting vrees ik
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Iemand een verklaring voor dit kenteken?
quote:Kentekens, bevattende de lettergroep BN of GN en twee groepen van twee cijfers worden slechts opgegeven voor motorrijtuigen:
1.
waarvoor overeenkomstig de voorschriften van de Minister van Financiën een vrijstelling van belasting is verleend, of
2.
waarvan de eigenaar of houder behoort tot het personeel van buitenlandse ambassades, consulaten en daarmee gelijkgestelde instellingen, voor zover daarvoor naar het oordeel van de Minister van Buitenlandse Zaken aanleiding is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, goedkoper als nu kan het gewoon niet.. BuzzyBee kost me een kratje hertog jan per jaar... die jongen die het host heeft al meer dan 200 euro geïnvesteerd alleen voor BBEn dan is er ook nog iemand die allemala hacks en zo installeerd, kostenloos
En MSN upload kost me 80 mailadressen eens per maand actief houden
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En MSN upload kost me 80 mailadressen eens per maand actief houden
das een zaterdagmiddag in de maand jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
80 mailadressen?![]()
![]()
Profiteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |