een roestige ijzeren paal, in de handen van ook_gek.. maar die is net buiten beeld, want onderweg naar Emmenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zie geen paal
Ik wou net zeggen: laat je pa z'n kop maar niet om de hoek steken dan, maar ik als je andere post alquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want de eerste die ik zie wil ik op z'n smoel rammen op het moment![]()
Goede bestemmingquote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een roestige ijzeren paal, in de handen van ook_gek.. maar die is net buiten beeld, want onderweg naar Emmen
heb nog wat lampen en volgens mij nog verlagingsverenverenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg Mukie, had je echt nog onderdelen voor m'n mk1 Sierra
en is 350 euro veel geld voor een lederen interieur
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Mukie het volgende:
die kleine blonde stekelige nerd is best een schatje
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Mukie het volgende:
Mag ik ook meequote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fwnk wil mee met mij stappen in Utrecht aan het eind van de maand, ga je mee?
Uiteraardquote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fwnk wil mee met mij stappen in Utrecht aan het eind van de maand, ga je mee?
ik dacht een fractie van een seconde dat je het over Fwnk hadquote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef Mukie het volgende:
Mijn vermoeden word steeds verder bevestigdquote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht een fractie van een seconde dat je het over Fwnk had
die mep ik gelijk neerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Fwnk het volgende:
ow en kijk je uit voor de hond? anders mis je straks misschien een paar vingers, of een been, ofzo
die was ik vergetenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vul em vast in voor Bojo
lijkt me een overbodige vraagquote:
en ik dan en ik danquote:
Ouderwetsch bonkenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hadden ze in die film ook niet nodig, alles gewoon bruut met je knotsen neer batsen![]()
Jij ook, mits je bier drinktquote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me een overbodige vraag
TUURLIJK moeten we dat doen![]()
[..]
en ik dan en ik dan
Heb je al een roestige ijzeren paal opgescharreld?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
en ik dan en ik dan
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
en dan kom ik al grommend en schreeuwend je kamer in![]()
droom maar fijn![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
en ik dan en ik dan
I'm comin' to get youquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Fwnk het volgende:
Als ik naar die foto kijk lijk je steeds bozer te kijken Bo
Ik heb helemaal niets platgelegtquote:Op maandag 9 januari 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
maar jij bent een zielige kut kneus want ik schaam me niet voor mijn webspace, jij legt gelijk je server plat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |