abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:32:49 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33999200
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:25 schreef kepler het volgende:
Anders had Nintendo net zo goed een retro-console kunnen uitbrengen om alle oude Nintendo-games te spelen...
Hadden ze ook moeten doen. En dan nog de Revolution zelf. Dus dan hadden ze een vier pilaren strategie moeten gaan volgen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34003725
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hadden ze ook moeten doen. En dan nog de Revolution zelf. Dus dan hadden ze een vier pilaren strategie moeten gaan volgen
En dan was Nintendo een triest geldwolven bedrijf geworden en hadden gamers grotendeels het bedrijf verstoten?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:27:30 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34004453
Dat dacht men ook toen ze de DS aankondigde
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34004483
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

En dan was Nintendo een triest geldwolven bedrijf geworden en hadden gamers grotendeels het bedrijf verstoten?
Ach geldwolven zijn ze nu ook al, Nintendo is immers een bedrijf, ik vind dit wel beter, maar het zou me echt niets verbazen als zoiets zou gebeuren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:57:08 #155
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_34006461
quote:
ATI over de Revolution chip
Onlangs sprak de pr-manager van ATI, John Swinimer, over de grafische chip van de Revolution.

ATI zal de grafische chip voor de Revolution gaan verzorgen. Juist, hetzelfde bedrijf dat de 'Flipper' gemaakt heeft voor de Nintendo GameCube. Voor de Revolution zal straks de 'Hollywood-chip' gebruikt gaan worden. John Swinimer had het volgende te zeggen:

- De Hollywood-chip zal geen opgevoerde Flipper of iets dergelijks worden. Het is een nieuwe chip, die van de bodem af ontwikkeld is.
- Swinimer wilde nog niks kwijt over de vergelijking met de Xbox 360. Hij zei alleen dat het bedrijf helemaal achter Nintendo staat.
- De compactheid van de Revolution zal geen problemen opleveren voor de nieuwe chip. Veel mensen vroegen zich af of de hitte geen parten ging spelen. Volgens Swinimer kunnen veel chips van tegenwoordig warmte reduceren.
- De Hollywood-chip is met niks te vergelijken en weerspiegelt dan op geen enkel gebied de techniek die ze voor PC-chips gebruiken.
All I Need, is the air I breathe...
pi_34008914
Die download service is toch echt 1 van de unique selling points van de REV. Ik heb al voor de launch van de GC voorgesteld om er een CD bij te doen met oude titels omdat dit een geweldige launch zou kunnen betekenen. Eindelijk is Nintendo daadwerkelijk overgegaan tot deze manier van gebruik maken van hetgeen ze opgebouwd hebben.

Die downloadservice is al bijna reden genoeg om ¤150 neer te leggen voor de REV. Dat het alleen een extra is is eigenlijk ongelooflijk, de REV is gewoon een koopje. Tenminste zo zie ik het.

Wat betreft die Flipper en Hollywood chips, dat is precies wat ik bedoelde met mijn vorige posts: Nintendo hardware is onvoorspelbaar, hoewel het een zwaar inferieure console lijkt, kan het zich weldegelijk meten met de concurrentie.

Die kits die de developers hebben zijn volgens mij geen goede representatie van hetgeen de REV daadwerkelijk uit kan spuwen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:30:36 #157
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34009203
Trouwens, kabouter, dat jij hele tijd zit te klagen over blauwe LEDs. Ik denk wel dat je de blauwe licht van de Revoluton wel kan uitzetten, aangezien er een tweede lichtje op de voorkant zit (tenzij dat wordt gebruikt door het lezen van de disc ofzo).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34009234
De downloadservice is ook voor mij een van de redenen om toch een revo te kopen. Al die controller-dingen interesseren me eigenlijk niet, ik wil gewoon oude RPG's kunnen spelen .

Maar uniek is het niet natuurlijk, de Live Arcade gaat ook mogelijkheden bieden tot het downloaden van volwaardige classics (zoals streetfighter).
pi_34009641
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:31 schreef H.Flick het volgende:
Maar uniek is het niet natuurlijk, de Live Arcade gaat ook mogelijkheden bieden tot het downloaden van volwaardige classics (zoals streetfighter).
Maar laten we wel wezen, de Nintendo backlog is de meest interessante van alle bedrijven. En het feit dat het alle generaties betreft maakt het helemaal af.

Ik zit trouwens wel te wachten op de nieuwe controller, dat is voor mij wel het hoogtepunt. Daarom vind ik die download service ook zo geweldig; je krijgt t erbij.
pi_34009735
Xbox Live Arcade krijg je er ook gewoon bij?
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Trouwens, kabouter, dat jij hele tijd zit te klagen over blauwe LEDs. Ik denk wel dat je de blauwe licht van de Revoluton wel kan uitzetten
Revolution +1
pi_34010049
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:47 schreef Retuobak het volgende:
Xbox Live Arcade krijg je er ook gewoon bij?
[..]

Revolution +1
vind je het echt zo lelijk??

Zonder die led is het alleen maar een zwart doosje
Houd van een lijntje.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:01:43 #162
65330 Ruzbeh
pi_34010230
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zonder de blauwe licht is ie ook wel mooi.

En bovendien is het volgens mij geen LED, daar is het te mooi voor. Soort van neon ofzo.
pi_34010286
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

[afbeelding]

Jep, ik vind het ding zonder veel mooier .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:04:07 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34010313
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:21 schreef alex4allofyou het volgende:
Die download service is toch echt 1 van de unique selling points van de REV. Ik heb al voor de launch van de GC voorgesteld om er een CD bij te doen met oude titels omdat dit een geweldige launch zou kunnen betekenen. Eindelijk is Nintendo daadwerkelijk overgegaan tot deze manier van gebruik maken van hetgeen ze opgebouwd hebben.
zullen we eerst even afwachten hoeveel games ze beschikbaar gaan maken en wat de prijzen hiervan zullen zijn? Want ik kan me de prijzen nog herinneren van NES-games op de GBA... volgens mij iets van 25 euro per spel

Het idee is supertof, maar als er niet veel games te downloaden zijn en ook nog eens tegen een hoge prijs dan is het snel afgelopen denk ik
The line is a dot to you!
pi_34010341
Mijn PC heeft ook een blauw ledje voorop. En mijn Joytech AV Control Center ook. Dus ik vind het wel goed.
pi_34010399
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
En bovendien is het volgens mij geen LED, daar is het te mooi voor. Soort van neon ofzo.
Neon!? Nee, Ruzbeh... de Revo wordt een goedkope, zuinige console.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:06:32 #167
65330 Ruzbeh
pi_34010400
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef kepler het volgende:

[..]

zullen we eerst even afwachten hoeveel games ze beschikbaar gaan maken en wat de prijzen hiervan zullen zijn? Want ik kan me de prijzen nog herinneren van NES-games op de GBA... volgens mij iets van 25 euro per spel

Het idee is supertof, maar als er niet veel games te downloaden zijn en ook nog eens tegen een hoge prijs dan is het snel afgelopen denk ik
Zo duur worden ze niet.
pi_34010450
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:06 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Zo duur worden ze niet.
Je weet het bij Nintendo maar nooit, ik ben nou niet echt weg van hun Europese prijsbeleid wat betreft handheld games.....
pi_34010463
quote:

[..]

Zo duur worden ze niet.
Een tientje voor de uitgebreidere spellen lijkt mij eerlijk. Duurder moet het echt niet worden.

Een nog betere oplossing lijkt mij gewoon een abonnement van 10 of 15 euro per maand voor onbeperkte toegang. Een soort videotheek
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:08:09 #170
65330 Ruzbeh
pi_34010465
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Neon!? Nee, Ruzbeh... de Revo wordt een goedkope, zuinige console.
Dit is LED:

Dit is neon:

Zo duur is neon niet, maar verbruikt het veel energie dan?
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Je weet het bij Nintendo maar nooit, ik ben nou niet echt weg van hun Europese prijsbeleid wat betreft handheld games.....
De prijzen van Nintendo DS games zijn gewoon 30 tot 40 euro hoor, het zijn de winkelketens die daar even een schepje boven op doen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:09:52 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34010527
quote:

[..]

Zo duur worden ze niet.
waarom niet
als ze het bij de GBA hebben geflikt dan kunnen ze het ook op de Revo doen...

het is maar wat de gek er voor geeft
pi_34010543
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef Retuobak het volgende:

[..]

De adviesprijs van nintendo voor DS spellen is 30 euro, ligt dus aan de winkeliers.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:10:46 #173
65330 Ruzbeh
pi_34010566
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef kepler het volgende:

[..]

waarom niet
als ze het bij de GBA hebben geflikt dan kunnen ze het ook op de Revo doen...

het is maar wat de gek er voor geeft
Zullen we dan maar afwachten tot de prijs wordt aangekondigd?
pi_34010586
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is LED:

[afbeelding]

Dit is neon:

[afbeelding]
Je meent het.
quote:
Zo duur is neon niet, maar verbruikt het veel energie dan?
Meer dan led! Bovendien is zo'n neonbuisje totaal niet praktisch in een apparaatje als de Revo.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:12:22 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34010642
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Zullen we dan maar afwachten tot de prijs wordt aangekondigd?
dan moet jij ook niet zeggen dat ze nooit zo duur worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')