abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33982800
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
Eens. Kijk maar naar DS vs PSP. Een duidelijker voorbeeld valt er bijna niet te vinden.
Inderdaad.
pi_33983229
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Eens. Kijk maar naar DS vs PSP. Een duidelijker voorbeeld valt er bijna niet te vinden.
Eens? Weet je het zeker? Natuurlijk helpt de software het proces flink op te voeren, maar de DS verkoopt al goed sinds het een line up had van enkele games. Dit terwijl de PSP (eerlijk is eerlijk) toen betere games had gekeken naar content.

De DS is een uniek systeem waarbij de software voor een belangrijk deel bepaald wordt door het unieke karakter van de DS. Hier komt bij dat de DS een handheld is wat weer heel andere beweegredenen tentoonspreid bij de consument. En de prijs is ook van belang.

De discussie ging wat mij betreft eigenlijk over het belang van graphics tov software bij consoles & of die graphics mee konden komen met de concurrentie. Mijns stelling is dat de graphics op consoles van minder belang worden in de volgende generatie. Ergens is de DS wel een indicatie dat de huidige techniek al redelijke graphics tovert gekeken naar prijs.
pi_33983412
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Mijns stelling is dat de graphics op consoles van minder belang worden in de volgende generatie.
En ik verwacht juist dat dit "belang" voorlopig nog ongewijzigd blijft.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:03:44 #104
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33983666
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Eens? Weet je het zeker? Natuurlijk helpt de software het proces flink op te voeren, maar de DS verkoopt al goed sinds het een line up had van enkele games. Dit terwijl de PSP (eerlijk is eerlijk) toen betere games had gekeken naar content.

De DS is een uniek systeem waarbij de software voor een belangrijk deel bepaald wordt door het unieke karakter van de DS. Hier komt bij dat de DS een handheld is wat weer heel andere beweegredenen tentoonspreid bij de consument. En de prijs is ook van belang.

De discussie ging wat mij betreft eigenlijk over het belang van graphics tov software bij consoles & of die graphics mee konden komen met de concurrentie. Mijns stelling is dat de graphics op consoles van minder belang worden in de volgende generatie. Ergens is de DS wel een indicatie dat de huidige techniek al redelijke graphics tovert gekeken naar prijs.
Oneens. De line-up van de DS was dan misschien wel slecht in het begin, die van de PSP was eigenlijk nog net iets slechter . Daarnaast heeft de PSP een lange tijd ook beter verkocht dan de DS (verkopen per week), totdat er echte games voor de DS gingen uitkomen. Toen kwam die enorme boost en de "DS-ownage" . Men zit niet te wachten op state of the art hardware, men zit te wachten op toffe games. Dit was zo, dit is zo en dit zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:19:37 #105
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_33984369
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef peristilius het volgende:
Het is 150 euro

Watvoor spectaculaire hardware denk je dat er bijvoorbeeld in een DS zit?
De DS heeft twee schermen en ingebouwde WiFi.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_33984808
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Men zit niet te wachten op state of the art hardware, men zit te wachten op toffe games. Dit was zo, dit is zo en dit zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Klopt. In potentie is de PSP een prachtig apparaat, het is gewoon een draagbare PS2. Alleen zijn er op dit moment maar 2 leuke games voor te krijgen, dus dan kan het nooit wat worden.
pi_33985704
Maar uitieindelijk moet de Revolution het tòch hebben van z'n controller. De prijs ìs al een sterk punt, de controller kàn een sterk punt zijn.
pi_33985825
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Tomasso het volgende:
Men zit niet te wachten op state of the art hardware, men zit te wachten op toffe games. Dit was zo, dit is zo en dit zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
En als het ff kan voor een lage prijs .
pi_33985879
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Maar niet te laag, want dan gaat men denken dat het niet goed is omdat de concurrentie wel duur is.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:57:51 #110
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33985906
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

*sigh*

Ik zie een Mac niet primair als een game-platform. Ondanks dat blijft het nog wel steeds een geweldig apparaat .

Maar de prijs moet inderdaad niet al te hoog zijn, gelukkig weet Nintendo dat ook
pi_33986179
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef Tomasso het volgende:

[..]

*sigh*

Ik zie een Mac niet primair als een game-platform. Ondanks dat blijft het nog wel steeds een geweldig apparaat .

Maar de prijs moet inderdaad niet al te hoog zijn, gelukkig weet Nintendo dat ook
Oh, het was geen dig naar de Mac hoor, zeker niet . Sowieso vind ik het feit dat Apple's computers enkel kwaliteitsonderdelen gebruiken (helaas niet vergezelt van een denderende klantenservice weet ik uit eigen ervaring ) absoluut bewonderenswaardig. Feit blijft alleen dat ik er geen geld voor heb (en als ik het had, ik game nog heel graag op de computer, en dat wil niet echt met OS X)

Maar dat is imho wel een van de belangrijkste redenen dat ik de Revolution een succes zie worden, m'n gehele lijst redenen om een succesvolle run voor de Revolution te verwachten:
-Zoals gezegd prijs, 150-200 euro bij launch zou heel mooi zijn en dat brengt het al direct binnend e mainstream price range.
-Toegankelijke games, games die gewoon een simpele opzet hebben en die iedereen snel kan leren (Mario Kart bijv.). Itt de rest van de platforms waar games nog wel eens een behoorlijke learning curve willen hebben (Ja X2, ik kijk naar jou )
-Bekende brand en franchises, met name Zelda en Mario verkopen miljoenen consoles.
-Vaste groep kopers die sowieso weer van de partij zijn
pi_33986334
Nintendo moet gewoon Zelda: Twilight Princess naar de Revo tillen. Dan gaan ze echt een succesvolle launch tegemoet. Cube is toch dood, begraaf hem en laat hem met rust .
pi_33986386
NEE
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_33986456
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
Nintendo moet gewoon Zelda: Twilight Princess naar de Revo tillen. Dan gaan ze echt een succesvolle launch tegemoet. Cube is toch dood, begraaf hem en laat hem met rust .
Als Nintendo dat zou aankondigen kun je volgens mij spontaan een hoop cubes van marktplaats voor een prikkie halen .
pi_33986573
Je kunt hier in de buurt niet eens meer GameCube games kopen . En dan komt er over een jaar opeens weer een topgame uit... dat vind ik vreemd.
pi_33986785
Zelfs Nintendo kan het niet maken die game te cancellen voor de Cube, sowieso zijn ze te slim om dat te doen.
pi_33986860
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Zelfs Nintendo kan het niet maken die game te cancellen voor de Cube, sowieso zijn ze te slim om dat te doen.
Ik kan hem hier niet eens meer kopen. Dat is toch ook niet goed voor de verkoopcijfers, denk ik.
pi_33987459
Ja, uit heel veel winkels verdwijnen de Cube games.. hoe het dan gaat zijn met die Zelda. Moeten we maar eens over hebben in het GC topic.

Overigens ben ik blij dat er voorlopig niets uitkomt. Groeit mn backog tenminste niet nóg meer..
pi_33989000
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

OMG.

serieus de DS heeft geen betere hardware dan de PS2 ofzo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33989828
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Mijn telefoon mist alleen dat tweede scherm, dus echt spectaculair zijn die specs niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:20:49 #121
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33990029
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Mijn telefoon mist alleen dat tweede scherm, dus echt spectaculair zijn die specs niet
Jouw telefoon heeft geen pictochat, dus echt spectaculair is je telefoon niet

Mijn telefoon heeft ook een x aantal knoppen en heeft ook wifi en kan ik ook aansluiten op m'n tv, dus zo spectaculair is de Xbox 360 niet

Die vergelijking die je trekt slaat echt als een tang op een varken, dat zie je zelf ook wel neem ik aan?
pi_33990335
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Mijn telefoon heeft ook een x aantal knoppen en heeft ook wifi en kan ik ook aansluiten op m'n tv, dus zo spectaculair is de Xbox 360 niet

Die vergelijking die je trekt slaat echt als een tang op een varken, dat zie je zelf ook wel neem ik aan?
Ah de DS heeft wel spectaculaire hardware dus? Vertel maar, wat voor leuke hardware zit er in een DS?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33990505
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zijn telefoon is waarschijnlijk krachtiger dan de DS, vind het best een goede vergelijking.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:29:59 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33990513
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Ah de DS heeft wel spectaculaire hardware dus? Vertel maar, wat voor leuke hardware zit er in een DS?
Ga jij maar Mario Kart DS op je telefoon spelen, net als Phoenix Wright en GBA spellen. Ga daarnaast maar ff met Tony Hawk online gamen tegen anderen via NWC

Nogmaals, die vergelijking die je stelt slaat werkelijk nergens op, maar dat zal je wel niet toegeven omdat je de DS een overhypt kutapparaat vindt... Denk ik zo...

Nominaties voor awards van tain voor 2006 al binnen ! tain
pi_33990647
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ga jij maar Mario Kart DS op je telefoon spelen, net als Phoenix Wright en GBA spellen. Ga daarnaast maar ff met Tony Hawk online gamen tegen anderen via NWC

Nogmaals, die vergelijking die je stelt slaat werkelijk nergens op, maar dat zal je wel niet toegeven omdat je de DS een overhypt kutapparaat vindt... Denk ik zo...

Nominaties voor awards van tain voor 2006 al binnen ! tain
GBA spellen lukt gewoon, evenals SNES, NES en oude pc spellen, dus hoezo slaat die vergelijking nu nog steeds nergens op?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:35:48 #126
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33990823
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Tain het volgende:

[..]

GBA spellen lukt gewoon, evenals SNES, NES en oude pc spellen, dus hoezo slaat die vergelijking nu nog steeds nergens op?
Ik heb over legaal spellen kopen in winkels, niet over emuleren wat brak is. Dingen niet kopen in winkels en downloaden zonder toestemming van de uitgever is verboden volgens mij...

Zoals ik al zei, mijn telefoon heeft ook een aantal knoppen, kan ik aansluiten op een tv en beschikt over WiFi. Hij beschikt zelfs over bluetooth, ik kan er foto's en filmpjes mee maken en ik kan ermee bellen. Kutapparaat dus, die Xbox 360, mijn telefoon kan meer.
pi_33990963
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik heb over legaal spellen kopen in winkels, niet over emuleren wat brak is. Dingen niet kopen in winkels en downloaden zonder toestemming van de eigenaar is verboden volgens mij...
Jammer voor jou is dat ik die spellen die ik speel dus al legaal in mijn bezit heb, overigens staat er nu alleen Scummvm op met Sam & Max die rechtstreeks gekopieerd is van de legale cd
quote:
Zoals ik al zei, mijn telefoon heeft ook een aantal knoppen, kan ik aansluiten op een tv en beschikt over WiFi. Hij beschikt zelfs over bluetooth, ik kan er foto's en filmpjes mee maken en ik kan ermee bellen. Kutapparaat dus, die Xbox 360, mijn telefoon kan meer.
Dit is nu een onzin vergelijking
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:40:17 #128
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33991064
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Dit is nu een onzin vergelijking
Waarom dit wel en die van jou niet, vertel jij dat eens

Omdat je de Xbox 360 zelf een goed apparaat vindt en de DS maar kut vindt? Gelukkig denken niet alle mensen zoals jij doet, gelet op de DS sales
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:41:31 #129
65330 Ruzbeh
pi_33991122
.
pi_33991132
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Omdat je de Xbox 360 zelf een goed apparaat vindt en de DS maar kut vindt? Gelukkig denken niet alle mensen zoals jij doet, gelet op de DS sales
Hij vergelijkt hardware, jouw telefoon lijkt in de verste verte niet op een 360.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:50:33 #131
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33991589
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef peristilius het volgende:

[..]

Hij vergelijkt hardware, jouw telefoon lijkt in de verste verte niet op een 360.
We begonnen over functies, daar ging ik op door
pi_33991642
Deze discussie ook
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:58:07 #133
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33991999
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
Deze discussie ook
Mac
pi_33992128
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Mac
Not again
pi_33992315
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Vandaar dat mijn PSP de deur uit gaat en de DS mag blijven De hardware in mijn telefoon is prima vergelijkbaar met de DS als het al niet hetzelfde is of net iets beter, dus dan zou ik mijn telefoon ook ontzettend kut moeten vinden. Het ging er dus ook om wat er nu zo spectaculair is aan 2 schermen en WiFi.

En de vergelijking van een telefoon qua hardware met een 360 is gewoon een ontzettende onzin vergelijking.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

We begonnen over functies, daar ging ik op door
En hoe idd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:57:12 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33994974
De kracht van de Revolution is niet de prijs, niet de controller, niet het design en niet die blauwe LED. De kracht van de Revolution is de download service. Als ik strax Chrono Trigger en Mario RPG kan spelen ben ik tevree.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33997036
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kracht van de Revolution is niet de prijs, niet de controller, niet het design en niet die blauwe LED. De kracht van de Revolution is de download service. Als ik strax Chrono Trigger en Mario RPG kan spelen ben ik tevree.
Kan je die nu niet op een snes spelen dan ?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_33997195
quote:
Alle Nintendo consoles staan bij jou op de plan, en jij zal de meeste van die games ook gewoon zelf hebben, dus wat is het nut van de downloadservice? En al is het voor jou het voornaamste selling point, dat zal niet gelden voor de mainstream....
pi_33997371
Wel voor mij.
pi_33997796
quote:
Die kracht werkt uiteraard alleen op die-hard nintendo fans.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:05:59 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33998010
Wat boeit mij het nou dat het alleen op Nintendo fans gericht is En Kab, de games die ik ga downloaden heb ik niet zelf natuurlijk, dat zou gek zijn
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:08:49 #142
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33998144
quote:
hey net als Xbox Live Arcade
The line is a dot to you!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:17:02 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33998504
XLA is een erg toffe feature. Zeker de moeite waard nu de games gestopt zijn met uitkomen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:18:23 #144
65330 Ruzbeh
pi_33998563
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Alle Nintendo consoles staan bij jou op de plan, en jij zal de meeste van die games ook gewoon zelf hebben, dus wat is het nut van de downloadservice?de
Zoals Roy net zegt, hij koopt de games die hij niet heeft. En als hij die games wel had zou het alsnog nut hebben, het is niet echt handig om drie verschillende consoles aan je TV aangesloten te hebben met al je favoriete games die je weer in en uit je console moet proppen. Een all-in-one apparaat zoals de Virtual Console zou wel een paar euro waard voor zijn, dan koop je wat games die je al hebt enzo voor het gemak.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Die kracht werkt uiteraard alleen op die-hard nintendo fans.
Onzin. M'n vader zou het zeker waarderen als hij op de Revolution super mario brothers 1 en 3 kan spelen, niet echt bepaald een die-hard Nintendo fan.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:08 schreef kepler het volgende:

[..]

hey net als Xbox Live Arcade
Oude Nintendo games > Arcade games zonder diepgang die je toch wel op internet flash spelletjes websites vindt

Maar ja he, beter dan niks. Daarnaast is een beetje concurrentie ook wel gezond.
pi_33998650
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Onzin. M'n vader zou het zeker waarderen als hij op de Revolution super mario brothers 1 en 3 kan spelen, niet echt bepaald een die-hard Nintendo fan.
Jouw vader. Hèt voorbeeld voor iédereen!!!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:20:42 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33998657
Ruzbeh Allemaal waar wat je zegt
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:25:43 #147
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33998887
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:18 schreef Ruzbeh het volgende:

Oude Nintendo games > Arcade games zonder diepgang die je toch wel op internet flash spelletjes websites vindt
het is nog maar net begonnen hoor Er komen nog een hoop games voor uit, ook games die gebruik maken van de Unreal Engine 3. Iets uitgebreider dus dan een flash-spelletje.

maar de download-service is een leuke en toffe toevoeging, op dezelfde hoogte als Xbox Arcade. Maar uiteindelijk zal het toch gaan om de nieuwe games! Anders had Nintendo net zo goed een retro-console kunnen uitbrengen om alle oude Nintendo-games te spelen...
The line is a dot to you!
pi_33998970
Dat doen ze toch ook? De hardware kan net een N64 emuleren.
pi_33998993
Ik koop die Revolution puur en alleen om die wok game die erop uit gaat komen
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:29:08 #150
65330 Ruzbeh
pi_33999024
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:25 schreef kepler het volgende:
Maar uiteindelijk zal het toch gaan om de nieuwe games! Anders had Nintendo net zo goed een retro-console kunnen uitbrengen om alle oude Nintendo-games te spelen...
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruzbeh Allemaal waar wat je zegt
Na middernacht ben ik het nuchterst.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef piet_pelle het volgende:
Ik koop die Revolution puur en alleen om die wok game die erop uit gaat komen
Dat was gewoon een experiment van Nintendo EAD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')