Inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
Eens. Kijk maar naar DS vs PSP. Een duidelijker voorbeeld valt er bijna niet te vinden.
Eens? Weet je het zeker? Natuurlijk helpt de software het proces flink op te voeren, maar de DS verkoopt al goed sinds het een line up had van enkele games. Dit terwijl de PSP (eerlijk is eerlijk) toen betere games had gekeken naar content.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eens. Kijk maar naar DS vs PSP. Een duidelijker voorbeeld valt er bijna niet te vinden.
En ik verwacht juist dat dit "belang" voorlopig nog ongewijzigd blijft.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Mijns stelling is dat de graphics op consoles van minder belang worden in de volgende generatie.
Oneens. De line-up van de DS was dan misschien wel slecht in het begin, die van de PSP was eigenlijk nog net iets slechterquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Eens? Weet je het zeker? Natuurlijk helpt de software het proces flink op te voeren, maar de DS verkoopt al goed sinds het een line up had van enkele games. Dit terwijl de PSP (eerlijk is eerlijk) toen betere games had gekeken naar content.
De DS is een uniek systeem waarbij de software voor een belangrijk deel bepaald wordt door het unieke karakter van de DS. Hier komt bij dat de DS een handheld is wat weer heel andere beweegredenen tentoonspreid bij de consument. En de prijs is ook van belang.
De discussie ging wat mij betreft eigenlijk over het belang van graphics tov software bij consoles & of die graphics mee konden komen met de concurrentie. Mijns stelling is dat de graphics op consoles van minder belang worden in de volgende generatie. Ergens is de DS wel een indicatie dat de huidige techniek al redelijke graphics tovert gekeken naar prijs.
De DS heeft twee schermen en ingebouwde WiFi.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef peristilius het volgende:
Het is 150 euro
Watvoor spectaculaire hardware denk je dat er bijvoorbeeld in een DS zit?
Klopt. In potentie is de PSP een prachtig apparaat, het is gewoon een draagbare PS2. Alleen zijn er op dit moment maar 2 leuke games voor te krijgen, dus dan kan het nooit wat worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Men zit niet te wachten op state of the art hardware, men zit te wachten op toffe games. Dit was zo, dit is zo en dit zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
En als het ff kan voor een lage prijsquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Tomasso het volgende:
Men zit niet te wachten op state of the art hardware, men zit te wachten op toffe games. Dit was zo, dit is zo en dit zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Maar niet te laag, want dan gaat men denken dat het niet goed is omdat de concurrentie wel duur is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En als het ff kan voor een lage prijs.
*sigh*quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En als het ff kan voor een lage prijs.
Oh, het was geen dig naar de Mac hoor, zeker nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
*sigh*
Ik zie een Mac niet primair als een game-platform. Ondanks dat blijft het nog wel steeds een geweldig apparaat.
Maar de prijs moet inderdaad niet al te hoog zijn, gelukkig weet Nintendo dat ook
Als Nintendo dat zou aankondigen kun je volgens mij spontaan een hoop cubes van marktplaats voor een prikkie halenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
Nintendo moet gewoon Zelda: Twilight Princess naar de Revo tillen. Dan gaan ze echt een succesvolle launch tegemoet. Cube is toch dood, begraaf hem en laat hem met rust.
Ik kan hem hier niet eens meer kopen. Dat is toch ook niet goed voor de verkoopcijfers, denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Zelfs Nintendo kan het niet maken die game te cancellen voor de Cube, sowieso zijn ze te slim om dat te doen.
OMG.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De DS heeft twee schermen en ingebouwde WiFi.
Mijn telefoon mist alleen dat tweede scherm, dus echt spectaculair zijn die specs nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De DS heeft twee schermen en ingebouwde WiFi.
Jouw telefoon heeft geen pictochat, dus echt spectaculair is je telefoon nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn telefoon mist alleen dat tweede scherm, dus echt spectaculair zijn die specs niet
Ah de DS heeft wel spectaculaire hardware dus? Vertel maar, wat voor leuke hardware zit er in een DS?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jouw telefoon heeft geen pictochat, dus echt spectaculair is je telefoon niet
Mijn telefoon heeft ook een x aantal knoppen en heeft ook wifi en kan ik ook aansluiten op m'n tv, dus zo spectaculair is de Xbox 360 niet
Die vergelijking die je trekt slaat echt als een tang op een varken, dat zie je zelf ook wel neem ik aan?
Zijn telefoon is waarschijnlijk krachtiger dan de DS, vind het best een goede vergelijking.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jouw telefoon heeft geen pictochat, dus echt spectaculair is je telefoon niet
Mijn telefoon heeft ook een x aantal knoppen en heeft ook wifi en kan ik ook aansluiten op m'n tv, dus zo spectaculair is de Xbox 360 niet
Die vergelijking die je trekt slaat echt als een tang op een varken, dat zie je zelf ook wel neem ik aan?
Ga jij maar Mario Kart DS op je telefoon spelen, net als Phoenix Wright en GBA spellen. Ga daarnaast maar ff met Tony Hawk online gamen tegen anderen via NWCquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah de DS heeft wel spectaculaire hardware dus? Vertel maar, wat voor leuke hardware zit er in een DS?
GBA spellen lukt gewoon, evenals SNES, NES en oude pc spellen, dus hoezo slaat die vergelijking nu nog steeds nergens op?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga jij maar Mario Kart DS op je telefoon spelen, net als Phoenix Wright en GBA spellen. Ga daarnaast maar ff met Tony Hawk online gamen tegen anderen via NWC
Nogmaals, die vergelijking die je stelt slaat werkelijk nergens op, maar dat zal je wel niet toegeven omdat je de DS een overhypt kutapparaat vindt... Denk ik zo...
Nominaties voor awards van tain voor 2006 al binnen! tain
Ik heb over legaal spellen kopen in winkels, niet over emuleren wat brak is. Dingen niet kopen in winkels en downloaden zonder toestemming van de uitgever is verboden volgens mij...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
GBA spellen lukt gewoon, evenals SNES, NES en oude pc spellen, dus hoezo slaat die vergelijking nu nog steeds nergens op?
Jammer voor jou is dat ik die spellen die ik speel dus al legaal in mijn bezit heb, overigens staat er nu alleen Scummvm op met Sam & Max die rechtstreeks gekopieerd is van de legale cdquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb over legaal spellen kopen in winkels, niet over emuleren wat brak is. Dingen niet kopen in winkels en downloaden zonder toestemming van de eigenaar is verboden volgens mij...
Dit is nu een onzin vergelijkingquote:Zoals ik al zei, mijn telefoon heeft ook een aantal knoppen, kan ik aansluiten op een tv en beschikt over WiFi. Hij beschikt zelfs over bluetooth, ik kan er foto's en filmpjes mee maken en ik kan ermee bellen. Kutapparaat dus, die Xbox 360, mijn telefoon kan meer.
Waarom dit wel en die van jou niet, vertel jij dat eensquote:
Hij vergelijkt hardware, jouw telefoon lijkt in de verste verte niet op een 360.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom dit wel en die van jou niet, vertel jij dat eens
Omdat je de Xbox 360 zelf een goed apparaat vindt en de DS maar kut vindt? Gelukkig denken niet alle mensen zoals jij doet, gelet op de DS sales
We begonnen over functies, daar ging ik op doorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij vergelijkt hardware, jouw telefoon lijkt in de verste verte niet op een 360.
Vandaar dat mijn PSP de deur uit gaat en de DS mag blijvenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom dit wel en die van jou niet, vertel jij dat eens
Omdat je de Xbox 360 zelf een goed apparaat vindt en de DS maar kut vindt? Gelukkig denken niet alle mensen zoals jij doet, gelet op de DS sales
En hoe iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We begonnen over functies, daar ging ik op door
Kan je die nu niet op een snes spelen dan ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kracht van de Revolution is niet de prijs, niet de controller, niet het design en niet die blauwe LED. De kracht van de Revolution is de download service. Als ik strax Chrono Trigger en Mario RPG kan spelen ben ik tevree.
Alle Nintendo consoles staan bij jou op de plan, en jij zal de meeste van die games ook gewoon zelf hebben, dus wat is het nut van de downloadservice? En al is het voor jou het voornaamste selling point, dat zal niet gelden voor de mainstream....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kracht van de Revolution is niet de prijs, niet de controller, niet het design en niet die blauwe LED. De kracht van de Revolution is de download service. Als ik strax Chrono Trigger en Mario RPG kan spelen ben ik tevree.
Die kracht werkt uiteraard alleen op die-hard nintendo fans.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
hey net als Xbox Live Arcadequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals Roy net zegt, hij koopt de games die hij niet heeft. En als hij die games wel had zou het alsnog nut hebben, het is niet echt handig om drie verschillende consoles aan je TV aangesloten te hebben met al je favoriete games die je weer in en uit je console moet proppen. Een all-in-one apparaat zoals de Virtual Console zou wel een paar euro waard voor zijn, dan koop je wat games die je al hebt enzo voor het gemak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alle Nintendo consoles staan bij jou op de plan, en jij zal de meeste van die games ook gewoon zelf hebben, dus wat is het nut van de downloadservice?de
Onzin. M'n vader zou het zeker waarderen als hij op de Revolution super mario brothers 1 en 3 kan spelen, niet echt bepaald een die-hard Nintendo fan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die kracht werkt uiteraard alleen op die-hard nintendo fans.
Oude Nintendo games > Arcade games zonder diepgang die je toch wel op internet flash spelletjes websites vindtquote:
Jouw vader. Hèt voorbeeld voor iédereen!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Onzin. M'n vader zou het zeker waarderen als hij op de Revolution super mario brothers 1 en 3 kan spelen, niet echt bepaald een die-hard Nintendo fan.
het is nog maar net begonnen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Oude Nintendo games > Arcade games zonder diepgang die je toch wel op internet flash spelletjes websites vindt
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:25 schreef kepler het volgende:
Maar uiteindelijk zal het toch gaan om de nieuwe games! Anders had Nintendo net zo goed een retro-console kunnen uitbrengen om alle oude Nintendo-games te spelen...
Na middernacht ben ik het nuchterst.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
RuzbehAllemaal waar wat je zegt
Dat was gewoon een experiment van Nintendo EAD.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef piet_pelle het volgende:
Ik koop die Revolution puur en alleen om die wok game die erop uit gaat komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |