in de bijna 20 jaren dat ik leef tot nu toe:quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef MisterTata het volgende:
Tjaa...ga je iemand vinden die beter bij je past?
Dat zegt niks natuurlijk..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef garfield_online het volgende:
we'bbe nu ongeveer al 5 dagen gechat en hebben nu ongeveer 500kb chatlog
Dus, we kunnen héél goed praten, voel me er ook echt goed bij etc.
sja, dacht ik opzich ook altijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind dat relaties die beginnen op MSN meestal uitlopen op niets. Vind dan even een lekkere ofzo.
dat weet ik en zal ik ook haar zeker niet aandoen...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef neo2000 het volgende:
Als je het af gaat kappen, pas dan wel op wat je tegen het meisje zegt, want als je het bij haar brengt zoals je het hier brengt, dan denk ik dat ze voor haar leven getekend is..
Ja hallo.. Gewoon voor de mooiere vrouwkes gaan, voor een lelijkerd kan altijd nog..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef dehero het volgende:
Niet zeuren man, mooie vrouwen zijn na hun 35ste ook niet mooi meer en zitten ook onder de rimpels hoor. Wees dan maar blij dat je een vrouw hebt die ook een mooi innerlijk heeft en waarmee het gewoon goed klikt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk..
Maargoed.. ik mag aannemen dat je een jaar of 15/16 bent..
lezen Mên.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef garfield_online het volgende:
[..]
in de bijna 20 jaren dat ik leef tot nu toe:
nee
qua innerlijk, gedrag etc wil ik haar 150% ...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
Als je haar niet knap vindt dan wil je haar toch niet voor 100%?
En qua uiterlijk niet voor 50%..? Anders kom je nog njiet op de 200 uit.. En dan lijkt het mij niet de moeite..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef garfield_online het volgende:
[..]
qua innerlijk, gedrag etc wil ik haar 150% ...
Nou goed dan, maar wat verwacht je dat dit topic toe gaat voegen? Uiteindelijk zal de conclusie zijn dat je er gewoon voor moet gaan, als je haar zo leuk vindt. Innerlijk telt en bovendien zeg jij dat ze qua uiterlijk net iets onder het gemiddelde zit, als ze niet afstotelijk lelijk is en het klikt zo goed, dan zie ik niet in waarom je er geen werk van zou maken...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef garfield_online het volgende:
[..]
qua innerlijk, gedrag etc wil ik haar 150% ...
overheen gelezenquote:
Inderdaad. Best triest dat je voor uiterlijk gaat trouwens, zit je met een mooie vriendin waar je niet mee kan praten of iets dergelijks... nee, dat is leuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Molluck het volgende:
Maar het probleem ligt zoals je zegt, bij jezelf, ik denk niet dat iemand op een forum daar verandering in zal brengen...
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef garfield_online het volgende:
Hallo,
ik heb over msn eigenlijk een heel tof meisje leren kennen.
komen echt super goed overeen.
we'bbe nu ongeveer al 5 dagen gechat en hebben nu ongeveer 500kb chatlog
Dus, we kunnen héél goed praten
Ik ben het voor de verandering met Tranceptor eens.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef Tranceptor het volgende:
Het moet liefde zijn, geen liefdadigheid. Als jij haar niet knap genoeg vind, moet je er niet voor gaan. Sim-pel!
Dus je durft het nog steeds niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef garfield_online het volgende:
[..]
offtopic: zij voegde mij toe
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef GizartFRL het volgende:
Het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk.
Het gaat er echt niet om hoe een meisje eruit ziet, als ze maar goed aanvoelt als je in haar zit.
serieus: Als je een probleem maakt van haar uiterlijk moet je er een punt achter zetten.
Ben je mans genoeg om daar overheen te kijken dan heb je een hele lieve aardige vriendin waarmee je het goed kunt vinden. Wat is je het meeste waard?
compleet mee eens. als je je stoort aan d'r "lelijkheid" ben je dus niet echt verliefdquote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef TrenTs het volgende:
Als je echt verliefd bent zie je dat lelijke niet meer.
Ik mag toch hopen dat je dat niet serieus meent.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef TrenTs het volgende:
Als je echt verliefd bent zie je dat lelijke niet meer.
Hee. Je stalkt me.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Thisbe het volgende:
Alsof je iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt na een maandje ineens wel kunt pruimen![]()
Wat doe je in mijn topics?quote:
jaja... sterk argument....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Post eens een foto van jezelf en van haar. Dan gaan wij beoordelen wie er mag klagen.
Verder is dit gewoon een kut topic.
Oke, Oke.quote:
hij vind haar niet knap.. maar voelt zich volgens mij wel degelijk aangetrokken.. immers het hoeft niet altijd om het uiterlijk te gaan.. daar ben ik inmiddels ook wel achtergekomen.. mijn ervaring is dat mooie vrouwen weten dat ze mooi zijn, en daar stevig misbruik van maken.. en minder mooie vrouwen niet, maar die hebben andere schoonheden... en ach.. wat is mooi eigenlijk.. als je 60 bent uitgezakt, en gerimpeld, ben je ook niet meer "mooi"quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef maaike78 het volgende:
ik zie niet in waarom je hier nog over nadenkt
deze meid is misschien wel heel tof, maar je voelt je niet tot haar aangetrokken, ... het kan dus een goede vriendin worden, maar een relatie met haar starten lijkt me nogal vreemd
dat is nou zo jammer he..quote:
Mijn vriendin heeft het allebeiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat is nou zo jammer he..
stel je voor, je hebt een vriendin, die de sterren doen verbleken, waar alle mannen naar om kijken als je met haar over straat loopt, maar... ze heeft een karakter om op te schieten, is een bitch, en loopt continue te zeiken en te zaniken.. zou je je dan gelukkig voelen met je "juweeltje"?
ik niet.. ik heb liever een normaal iemand, iemand waar je op kan bouwen, en vertrouwen.. waarmee het klikt.. en ach hoe ze er dan uitziet.. zal misschien wel uitmaken.. maar zeker weten dat de inside counts...
oh nee hoor.. wat ik wil zeggen.. iedereen heeft een eigen manier van interpretatie van een knap uiterlijk.. de een vind dik mooi, en de ander ontzettend slank.. al met al maakt het niet uit.. puntje bij paaltje, moet hoe zij is ook goed voelen.. en als dat goed voelt.. ach dan maakt het toch niet uit..quote:
Je kan die 2 combineren johquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat is nou zo jammer he..
stel je voor, je hebt een vriendin, die de sterren doen verbleken, waar alle mannen naar om kijken als je met haar over straat loopt, maar... ze heeft een karakter om op te schieten, is een bitch, en loopt continue te zeiken en te zaniken.. zou je je dan gelukkig voelen met je "juweeltje"?
ik niet.. ik heb liever een normaal iemand, iemand waar je op kan bouwen, en vertrouwen.. waarmee het klikt.. en ach hoe ze er dan uitziet.. zal misschien wel uitmaken.. maar zeker weten dat de inside counts...
Ondertussen zou je toch wel moeten weten dat het plaatsen van privé logs tegen de policy is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Tobbes het volgende:
@TS,
copy - paste de inhoud van die log hier eens
que?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ondertussen zou je toch wel moeten weten dat het plaatsen van privé logs tegen de policy is...
Nice try, maar your (humble) opinion is niet FOK's opiniequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef Tobbes het volgende:
Maar zodra hij de log geplaatst heeft is het een publieke i.p.v. een privé log. Dus geldt die regel uit de policy niet i.m.o
Uiterlijk telt wel...Als het je nu al niet lekker zit, kan je beter niet beginnen. Het zal waars. alleen maar erger worden! Nu kun je er nog zonder al te veel moeite vanaf komenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
hij vind haar niet knap.. maar voelt zich volgens mij wel degelijk aangetrokken.. immers het hoeft niet altijd om het uiterlijk te gaan.. daar ben ik inmiddels ook wel achtergekomen.. mijn ervaring is dat mooie vrouwen weten dat ze mooi zijn, en daar stevig misbruik van maken.. en minder mooie vrouwen niet, maar die hebben andere schoonheden... en ach.. wat is mooi eigenlijk.. als je 60 bent uitgezakt, en gerimpeld, ben je ook niet meer "mooi"
it's the inside that counts( dat verrimpeld niet..
)
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Post eens een foto van jezelf en van haar. Dan gaan wij beoordelen wie er mag klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |