dat is nou zo jammer he..quote:
Mijn vriendin heeft het allebeiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat is nou zo jammer he..
stel je voor, je hebt een vriendin, die de sterren doen verbleken, waar alle mannen naar om kijken als je met haar over straat loopt, maar... ze heeft een karakter om op te schieten, is een bitch, en loopt continue te zeiken en te zaniken.. zou je je dan gelukkig voelen met je "juweeltje"?
ik niet.. ik heb liever een normaal iemand, iemand waar je op kan bouwen, en vertrouwen.. waarmee het klikt.. en ach hoe ze er dan uitziet.. zal misschien wel uitmaken.. maar zeker weten dat de inside counts...
oh nee hoor.. wat ik wil zeggen.. iedereen heeft een eigen manier van interpretatie van een knap uiterlijk.. de een vind dik mooi, en de ander ontzettend slank.. al met al maakt het niet uit.. puntje bij paaltje, moet hoe zij is ook goed voelen.. en als dat goed voelt.. ach dan maakt het toch niet uit..quote:
Je kan die 2 combineren johquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat is nou zo jammer he..
stel je voor, je hebt een vriendin, die de sterren doen verbleken, waar alle mannen naar om kijken als je met haar over straat loopt, maar... ze heeft een karakter om op te schieten, is een bitch, en loopt continue te zeiken en te zaniken.. zou je je dan gelukkig voelen met je "juweeltje"?
ik niet.. ik heb liever een normaal iemand, iemand waar je op kan bouwen, en vertrouwen.. waarmee het klikt.. en ach hoe ze er dan uitziet.. zal misschien wel uitmaken.. maar zeker weten dat de inside counts...
Ondertussen zou je toch wel moeten weten dat het plaatsen van privé logs tegen de policy is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Tobbes het volgende:
@TS,
copy - paste de inhoud van die log hier eens
que?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ondertussen zou je toch wel moeten weten dat het plaatsen van privé logs tegen de policy is...
Nice try, maar your (humble) opinion is niet FOK's opiniequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef Tobbes het volgende:
Maar zodra hij de log geplaatst heeft is het een publieke i.p.v. een privé log. Dus geldt die regel uit de policy niet i.m.o
Uiterlijk telt wel...Als het je nu al niet lekker zit, kan je beter niet beginnen. Het zal waars. alleen maar erger worden! Nu kun je er nog zonder al te veel moeite vanaf komenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
hij vind haar niet knap.. maar voelt zich volgens mij wel degelijk aangetrokken.. immers het hoeft niet altijd om het uiterlijk te gaan.. daar ben ik inmiddels ook wel achtergekomen.. mijn ervaring is dat mooie vrouwen weten dat ze mooi zijn, en daar stevig misbruik van maken.. en minder mooie vrouwen niet, maar die hebben andere schoonheden... en ach.. wat is mooi eigenlijk.. als je 60 bent uitgezakt, en gerimpeld, ben je ook niet meer "mooi"
it's the inside that counts( dat verrimpeld niet..
)
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Post eens een foto van jezelf en van haar. Dan gaan wij beoordelen wie er mag klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |