Mooier zou eigenlijk zijn als ze tegelijk uit de bocht komen en Davis moet inhouden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Keijs het volgende:
Binnenbaan hoeft geen groot voordeel te zijn. Van Velde won nl. ook in de buitenbocht in SLC 2002. Wotherspoon tegen Davis wordt interessant omdat Wotherspoon steenhard opent en misschien zelfs voorlangs kruist zoals Cheek in Collalbo.
Echt niet: http://members.home.nl/ar(...)Klevchenya_10718.mpgquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Keijs het volgende:
Binnenbaan hoeft geen groot voordeel te zijn. Van Velde won nl. ook in de buitenbocht in SLC 2002.
Ik wou net zeggen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt niet: http://members.home.nl/ar(...)Klevchenya_10718.mpg
Binnenbaan.
En dat Davis dan met achterstand de laatste buitenbocht ingaat en die dan sneller loopt dan Wotherspoon de binnenbocht en zo nog wint. Zo ging 't dus in Collalbo tegen Cheek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooier zou eigenlijk zijn als ze tegelijk uit de bocht komen en Davis moet inhouden.
Gewoon weer kippenvel....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Binnenbaan.
Dat kon helemaal niet.... En dan ook nog het WR buitenijs evenarenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat Davis dan met achterstand de laatste buitenbocht ingaat en die dan sneller loopt dan Wotherspoon binnenbocht en zo nog wint. Zo ging 't dus in Collalbo tegen Cheek.
Vaak is 't zo dat de laatste rit op de 1000m een 7e en 8e plek of zo oplevert, hopelijk is dat nu niet zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef Bruce117 het volgende:
Leuke loting trouwens met de nederlanders in de laatste rit.
Laten we het niet hopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vaak is 't zo dat de laatste rit op de 1000m een 7e en 8e plek of zo oplevert, hopelijk is dat nu niet zo.
Dat risico zit er uiteraard in, maar het voordeel voor ons is dat het tot het laatst spannend blijft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vaak is 't zo dat de laatste rit op de 1000m een 7e en 8e plek of zo oplevert, hopelijk is dat nu niet zo.
Daar liet me m'n geheugen me toch hopelooss in de steek. Ik was er echt van overtuigd dat hij buiten gestart was.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
Binnenbaan.
Wat blijft het toch een heerlijk filmpjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Binnenbaan.
Vergissen is menselijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:22 schreef Keijs het volgende:
[..]
Daar liet me m'n geheugen me toch hopelooss in de steek. Ik was er echt van overtuigd dat hij buiten gestart was.
Die heb ik nooit zien schaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef KWAKje het volgende:
wat vinden we eik van stefan groothuis?
Stefan Groothuis moet misschien eerst nog maar eens bij Mart aan tafel schuiven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef KWAKje het volgende:
wat vinden we eik van stefan groothuis?
Nijenhuis komt niet bij de eerste zestien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Nijenhuis is zo sterk momenteel, die had een medaille op de 500 meter gepakt denk ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:37 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nijenhuis komt niet bij de eerste zestien.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
De verrassing wordt Nijenhuis denk ik...
andere volgorde graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat hard met dit topic. al voor de start zoveel posts.... Als mijn voorgevoel me niet bedriegt zitten we morgen om deze tijd aan de champagne hier...
goud voor Nijenhuis, zilver voor Bos en brons voor Wennemars
OK, zilver voor Wennemars, brons voor Bosquote:
Zou fabelachtig zijn, maar de kans is zeeeeeeeer kleinquote:
Davis en Cheek maximaal 5e en 6e is niet erg waarschijnlijk idd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou fabelachtig zijn, maar de kans is zeeeeeeeer klein
Contradictio, contradictionisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle Nederlandse hoop is op Bos gevestigd wat mij betreft, met Erben wordt het alles of niets.
Mocht het gebeuren staat het meteen met stip in de top van de beste nederlandse olympische prestatiesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Davis en Cheek maximaal 5e en 6e is niet erg waarschijnlijk idd.
Eens, maar het moet wel héél bijzonder worden omquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mocht het gebeuren staat het meteen met stip in de top van de beste nederlandse olympische prestaties
I beg to differ. Niet met goud op de team pursuit. Hooguit als hij ergens invalt en dan goud wintquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Alleen Rintje had Van Velde kunnen overtreffen, maar ja...
Er staat niet voor niets "in de top". De prestatie van v Velde en de beleving ervan is bijna niet te overtreffenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens, maar het moet wel héél bijzonder worden om1:07,18
te overtreffen
Eensch. Vooral ook vanwege het verhaal erachter. Ultiem sportkippenvelmomentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets "in de top". De prestatie van v Velde en de beleving ervan is bijna niet te overtreffen
Maar niet met de teampursuit, neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Alleen Rintje had Van Velde kunnen overtreffen, maar ja...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:59 schreef Brahimov het volgende:
Eensch. Vooral ook vanwege het verhaal erachter. Ultiem sportkippenvelmoment
Over een paar seconde waarschijnlijk weerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo mooi dat ik er ook elke keer weer kippenvel van krijg als ik de beelden weer zie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar niet met de teampursuit, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |