Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Wennemars in de binnenbocht, andere Nederlanders starten en finishen in de buitenbocht.
Cheek, Davis én Hedrick allemaal binnenbocht.
Mooie laatste rit.
Inderdaad, erg goede loting voor Davis.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef Remzz het volgende:
Davis binnenbaan tegen Wotherspoon kan niet beter voor hem denk ik. Wennemars binnenbaan rest van de Nederlanders buitenbaan
Dat begrijp ik dus niet dat hij zo vroeg komt afijn mazzel voor ons denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef Wombcat het volgende:
Hedrick al in de 4e rit. Dat wordt de richttijd.
Heeft dat niet met de wereldbekerstand te maken? Daar heeft Hedrick volgens mij (bijna) niet aan meegedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet dat hij zo vroeg komt afijn mazzel voor ons denk ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft dat niet met de wereldbekerstand te maken? Daar heeft Hedrick volgens mij (bijna) niet aan meegedaan.
Hij heeft nog nooit een 1000 meter gereden internationaal dit seizoenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet dat hij zo vroeg komt afijn mazzel voor ons denk ik.
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Iig een hele interessante loting.
Bosquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef MiLalaa het volgende:
Wennemars moet het dan maar gaan doen he, voor Nederland
klopt iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Elke denkbare loting was interessant geweest![]()
Nee hoor, Hedrick en Bos zouden ook zomaar op het podium kunnen eindigen, al liggen die drie ook voor mij het meest voor de hand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef komrad het volgende:
sidekick, dat voorspelt iedereen
Moet Davis wel een beetje opschieten bij de startquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:47 schreef MiLalaa het volgende:
He bah, Davis tegen Wotherspoon.
Dat is niet leuk, dan is het verschil weer zo groot en ziet het er weer zo dramatisch zielig uit.
Nee hoor, sommige voorspellen ook Hedrick, Bos en Wotherspoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef komrad het volgende:
sidekick, dat voorspelt iedereen
En er zijn nog voldoende outsiders voorhanden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee hoor, Hedrick en Bos zouden ook zomaar op het podium kunnen eindigen, al liggen die drie ook voor mij het meest voor de hand.
dat is voor hem geen probleem geloof ik, hebben we in Collalbo gezien. Maar het zou fijn zijn als Wotherspoon hem van goud af zou kunnen houden bij die eerste wissel, ten gunste van de Nederlandersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Moet Davis wel een beetje opschieten bij de start
Verdere potentiële rampspoed voor team NLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef komrad het volgende:
bos en wennemars in de laatste rit tegen elkaar
Eh, jawel, maar de andere twee niet. Zeker niet als ze beiden de laatste buitenbocht hebben. imhoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Die komt niet in de top 3 volgens jullie?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb Nijenhuis in de prono, als enige. Dus hup Beorn
als hij zijn materiaal niet doormidden breekt dan kan het zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb Nijenhuis in de prono, als enige. Dus hup Beorn
Zo sterk is hij anders niet meer sinds het OKT.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Nijenhuis is zo sterk momenteel, die had een medaille op de 500 meter gepakt denk ik.
Hij voelde zich maandag beresterk; noemde het zelf de 'perfecte balans tussen bezetenheid en beheersing'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo sterk is hij anders niet meer sinds het OKT.
Hij had binnenbochtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Keijs het volgende:
Binnenbaan hoeft geen groot voordeel te zijn. Van Velde won nl. ook in de buitenbocht in SLC 2002. Wotherspoon tegen Davis wordt interessant omdat Wotherspoon steenhard opent en misschien zelfs voorlangs kruist zoals Cheek in Collalbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |