Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Wennemars in de binnenbocht, andere Nederlanders starten en finishen in de buitenbocht.
Cheek, Davis én Hedrick allemaal binnenbocht.
Mooie laatste rit.
Inderdaad, erg goede loting voor Davis.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef Remzz het volgende:
Davis binnenbaan tegen Wotherspoon kan niet beter voor hem denk ik. Wennemars binnenbaan rest van de Nederlanders buitenbaan
Dat begrijp ik dus niet dat hij zo vroeg komt afijn mazzel voor ons denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef Wombcat het volgende:
Hedrick al in de 4e rit. Dat wordt de richttijd.
Heeft dat niet met de wereldbekerstand te maken? Daar heeft Hedrick volgens mij (bijna) niet aan meegedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet dat hij zo vroeg komt afijn mazzel voor ons denk ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft dat niet met de wereldbekerstand te maken? Daar heeft Hedrick volgens mij (bijna) niet aan meegedaan.
Hij heeft nog nooit een 1000 meter gereden internationaal dit seizoenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet dat hij zo vroeg komt afijn mazzel voor ons denk ik.
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Iig een hele interessante loting.
Bosquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef MiLalaa het volgende:
Wennemars moet het dan maar gaan doen he, voor Nederland
klopt iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Elke denkbare loting was interessant geweest![]()
Nee hoor, Hedrick en Bos zouden ook zomaar op het podium kunnen eindigen, al liggen die drie ook voor mij het meest voor de hand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef komrad het volgende:
sidekick, dat voorspelt iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |