Ik zie geen Cheek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij doet Cheek wel mee.
Dacht dat ik hem zelfs bovenaan heb gezet in mijn prono.
Zit je wel naar de goede OS te kijken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik zie geen Cheek.
Volgens mij zie ik wel Gerard van Velde.
Je OP of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zit je wel naar de goede OS te kijken?![]()
Kan niet meer edittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Vitalogy het volgende:
Oh op die manier. Maar goed, edit even de OP. Die foto van van Velde kan natuurlijk niet.
Heb een verzoekje bij de mods ingediend, misschien dat die het nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
argh scheisse
Bij deze bent u geexcuseerd.
De foto bij Stefan Groothuis is Gerard van Velde.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef Wombcat het volgende:
Ehm. Maar er staat toch in de OP "helaas zonder kampioen Van Velde?"
Ah zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De foto bij Stefan Groothuis is Gerard van Velde.
Wennemars kan alleen verrassen door te winnen (en niet te vallen) eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb de hele week al het gevoel dat Davis teleur gaat stellen.
Titel gaat naar Cheek, Wennemars verrast.
We hebben niet echt indicatie hoe het met de vorm van Davis is. Ja, de 5K, maar dat is niet zijn afstand. Toch denk ik dat hij het niet laat afweten. Podiumplaats voor Davis dus, net als voor Cheek, die in the zone is, zoals dat zo mooi heet. Een van beide haalt goud. Ik denk dat ook Dorofejev een medaille gaat halen, brons in dit geval.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb de hele week al het gevoel dat Davis teleur gaat stellen.
Titel gaat naar Cheek, Wennemars verrast.
Wint Erben de gouden plak ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
morgen geht's los
cheek wordt 2e, erben wint en bos 3e
Mwah, gezien zijn voorseizoen en het deelnemersveld is een medaille al heel wat hoor... Of het goud wordt weet ik niet, denk dat dat toch naar Cheek gaat, maar Wennemars gaat het hem heel lastig makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wennemars kan alleen verrassen door te winnen (en niet te vallen) eigenlijk...
denk/hoop dat het voorseizoen bij Wennemars niet zoveel betekent, en hij heeft goed gepresteerd op de eerste 500quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, gezien zijn voorseizoen en het deelnemersveld is een medaille al heel wat hoor... Of het goud wordt weet ik niet, denk dat dat toch naar Cheek gaat, maar Wennemars gaat het hem heel lastig maken.
Nee hoor, dat is alleen bij Nederlanders mensen het geval die zich bij voorbaat dan al gewonnen geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:55 schreef Brahimov het volgende:
Ik wil de loting! Is 50% van de einduitslag. Nou ja, een niet onaanzienlijk deel![]()
Van mij ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:02 schreef komrad het volgende:
trouwens als er geen NL winnnen mag Jeremy het van mij winnen
jaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:02 schreef komrad het volgende:
trouwens als er geen NL winnnen mag Jeremy het van mij winnen
Echt? Dat wordt spannend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef komrad het volgende:
bos en wennemars in de laatste rit tegen elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |