misschien dat iemand hem ff een linkje moet mailenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat Mercy, ken je die nog, vergeten is om kruimeltjes te strooien... Hij kan "FOK! MC" niet meer vinden...![]()
Hij voelt zich te goed voor onsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mercy, ken je die nog, vergeten is om kruimeltjes te strooien... Hij kan "FOK! MC" niet meer vinden...![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij voelt zich te goed voor ons![]()
Over 3 minuten is het 17:00, dan ga je naar huis toch? Ik verheug me nu al op de test![]()
Ik ga pas rond 18:00quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij voelt zich te goed voor ons![]()
Over 3 minuten is het 17:00, dan ga je naar huis toch? Ik verheug me nu al op de test![]()
quote:
Jij gaat nu!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ga pas rond 18:00![]()
En de test doe je met ochtend-urine![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Jij gaat nu!
EJ can handle the rest![]()
![]()
Die test doe ik dan morgenochtend wel![]()
![]()
Ja Habibiquote:
Net goed, ranzige spugers op straatquote:Op straat spugen wordt binnenkort een linke bezigheid in de Chinese hoofdstad Peking. Er zal daar namelijk strenger gecontroleerd worden op de 'overtreding', en er zullen hogere boetes uitgedeeld worden. Op straat spugen wordt door veel Chinesen als aanstootgevend beschouwd.
Mensen met overtollig speeksel hoeven echter niet bang te zijn dat ze de dupe worden van de maatregel, want voor hen zijn verschillende oplossingen bedacht. Om de honderd meter komen speciale vuilnisbakken op de straten te staan, waar je ook in kunt spugen. Daarnaast zullen er in bussen en in taxi's spuugzakjes opgehangen worden, zodat er altijd een manier is om van je speeksel af te komen.
Peking neemt de maatregel in de aanloop naar de Olympische Spelen van 2008. Tien jaar geleden werd overigens ook al een gedragscode opgesteld die spugen verbood. Daardoor kregen buurtcommissies het recht om 'spugers' aan te houden en een boete te geven.
als je zo'n honger hebt dat je meerder beschuitjes wil mag je zo ook wel alleen eten hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die zilver/rode kleurstelling niet geweldig van de F4, maar met deze zou ik best eens een beschuitje willen eten [afbeelding]
Een kawa zonder groene hugger is vet lelijk jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iddbij mij ook over de ketting…zou graag een grůne hebben
maar tis beter dan niets…standaard zit ie er niet op, op mijn model/bouwjaar
das echt kaal
Pimber de poetser![]()
Maar toch mooi zulke spiegelskunnen die lelijke uitstekels - pinkers - worden verwijderd
Komt wel goed met hemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef R2-D2 het volgende:
Dat kanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef R2-D2 het volgende:
Bedankt voor de uitleg, ik heb geen Hugger op de ZZR, dat kan toch?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die zilver/rode kleurstelling niet geweldig van de F4, maar met deze zou ik best eens een beschuitje willen eten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie bewerking.
![]()
Vandaar ik onze software zo mooi vind, belichtingseffecten, en dan in 3 D realtime.![]()
[afbeelding]
Even bijlezen en dan weer snel aan het werk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Is toch een warmtewisselaar. Waar werkt uwen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je begrijpt dat er nu een plekje over is in de Fok!MC he, misschien dat jij daar nu plaats kunt nemen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:13 schreef Rietvaerder het volgende:
gelukkig maar
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ga d'r ook van die dingetjes inknallen
[afbeelding]
tis natuurlijk geen echte Xenon maar ze geven wel een bult licht.
Die scan is zeker uit de Moto73?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Precies wat daar op het kaartje staat, Eid Mubarak
Dankvoor zowel de scan als de pleziertoewensing
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er nu een plekje over is in de Fok!MC he, misschien dat jij daar nu plaats kunt nemen?Gooien we Mercy gewoon uit de lijst zetten we jou erin
Gevondenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Xenon = blauwig licht..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:allemaal
Xenon is dat zo'n soort Safety Lights? Dat je dus gewoon beter te zien bent (en blijkbaar zelf ook beter ziet)?
Tsjah, had misschien wel verstandiger geweest als ie zelf even wat had laten doorschemeren. Maar misschien is dat wel juist helemaal niet de bedoelingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:19 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Is het tegenwoordig zo gesteld dat leden meteen eruit gekickt worden?![]()
![]()
Ik heb hier een reputatie als cabaretier hoog te houden jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Is het tegenwoordig zo gesteld dat leden meteen eruit gekickt worden?![]()
![]()
Oh je bent een Lama?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb hier een reputatie als cabaretier hoog te houden jaEn dan wel eentje die improviseert, dus moet het met de materialen en personen doen die ik op dat moment ter beschikking heb. Dat kwam slecht uit voor Mercy en goed voor Rietvaerder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het is hier helemaal niet zo slecht gesteld hoor, met bepaalde leden wel. Van de ene op de andere dag ineens niet meer posten zonder enige melding vind ik erg raar, tot lichtelijk onbeschoft toe zelfs. Al zal die het misschien niet zo bedoelenOf ben ik nu lichtgeraakt en overdrijf ik?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb hier een reputatie als cabaretier hoog te houden ja![]()
Wist ik wel, te lui om te typenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gevonden: Xenon verlichting koop je bij Motorxenon
Xenon verlichting levert bijna driemaal zoveel licht als conventionele halogeenverlichting. De lichtsterkte en lichtkleur van Xenon bieden u in de avond en de nacht de helderheid van zonlicht. Hierdoor is rijden met Xenon minder vermoeiend en dus veiliger. Bijna 3x hogere lichtopbrengst.
In de zomer als we weer gaan motorrijden zeker? Niet de lasten, wel de lustenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we allemaal wel eens lichtgeraakt helaas.Of pakken we dingen gewoon net even verkeerd op. Mercy komt vanzelf wel weer boven water.
![]()
[susmodus]quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
In de zomer als we weer gaan motorrijden zeker? Niet de lasten, wel de lusten
Ik wacht af, maar blijft het raar vinden
Korte dagen, 's ochtends in het donker weg, 's avonds in het donker thuis, idd.. winterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
[susmodus]
ach, het is nu eenmaal winter![]()
[/susmodus]
maarr donderdag lekker een snipperdagjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Korte dagen, 's ochtends in het donker weg, 's avonds in het donker thuis, idd.. winter![]()
![]()
Ge hedde wave-discs gekocht?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
maarr donderdag lekker een snipperdagje![]()
m'n schijven monteren![]()
wat denk je van een rechte schijfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ge hedde wave-discs gekocht?
Of heb je het nu over je nieuwe 200GB harde schijf om nog meer filmpjes te kunnen downloaden![]()
![]()
quote:
ja winter...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Korte dagen, 's ochtends in het donker weg, 's avonds in het donker thuis, idd.. winter![]()
![]()
Pikstrafquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
vooruit ik zal Mercy maar even helpen danprobeer nog eventjes geduld op te brengen, hij bedoelt het niet verkeerd hoor. Het komt vanzelf wel goed.
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:50 schreef hicham het volgende:
Je oude positie als in 'voorover gebukt, broek omlaag'? Nee, ik denk dat je dan even het verkeerde clubje voor je hebt, dit is de Fok!MC met al die paupers. Niet dat Harley Davidson leernichtenclubje![]()
![]()
de kleur hangt er maar helemaal vanaf welk type lamp en welke sterkte er word gebruiktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Xenon = blauwig licht..
[afbeelding]
pimbin'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef worldpimber het volgende:
Maar die pinkersatalietbollen wilde ik vervangen door deze:
afbeelding
En dan zo posen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |