quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
Van de week een leuke sollicitante gehad.![]()
Net gescheiden, 2 kinderen, en van Chinese afkomst.![]()
Wel een creatief typje, lang rood en bruin geverfd haar.
Sinds 20 jaar in Nederland, spreekt net zo slecht als de afhaal Chinees, maar begrijpt tot in de puntjes de essentie van wat je zegt en kan alles in perspectief zien.
Het had wel wat dat taaltje, maar ze is niet geslaagd nee.
We vonden haar wel innemend en heel eerlijk, Geisha achtig zou je kunnen zeggen.![]()
Dit was een time management antwoord.![]()
En toen je haar belde om te zeggen dat ze het niet was geworden zei je natuuirlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De loempia's waren wel lekker hoor!
intuition will take you further than logics will ever do
krijgen we de rest van het beesje ook nog te zien? of moeten we het met de pootjes doenquote:
Moet je maar niet stelselmatig over haar posts heenlezenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:19 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
krijgen we de rest van het beesje ook nog te zien? of moeten we het met de pootjes doen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet je maar niet stelselmatig over haar posts heenlezen
[afbeelding]
Hmpfquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar was je met je gedachten.![]()
[..]
Waar gaat het hier toch over?quote:
die foto heb ik dan ook gemist hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet je maar niet stelselmatig over haar posts heenlezen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hebt het toch gezegd ook al durfde je het nietJe bent mijn held
Onverschrokken, doelgericht, dapper, geen berg te hoog, geen zee te diep...
![]()
![]()
Vanavond mag ik weer iets inscannen voor mijn held [afbeelding]
[afbeelding]
nu wel he... gister moest ze naar huis van jequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
U bent een goede aanwinst voor de Fok!MC
En nee, ik heb het niet over dubbel-D ja... stinkie... fulcrum ...![]()
In naam van de Fok!MC jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nu wel he... gister moest ze naar huis van je![]()
...quote:
Rustig aan hequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:15 schreef dazzled het volgende:
fullcrum, die ken ik ergens van.. Onvolwassenen noord nederland,, of niet soms
Xenon verlichting is een vereistequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:17 schreef dazzled het volgende:
(als ik ook in dat lijstje zou willen moet ik dan doen?)
Nu weet ik het echt niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:05 schreef hicham het volgende:
[..]
In naam van de Fok!MC ja
Ik zie nu pas dit in de OP ...
[..]
...
Ik heb het nooit over haar vermeende dubbel D gehad ja. Inhoud, daar had ik het over. CC's enzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
U bent een goede aanwinst voor de Fok!MC
En nee, ik heb het niet over dubbel-D ja... stinkie... fulcrum ...![]()
Dood. Zie je toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Nu weet ik het echt niet meer.![]()
Wat is er nu met Mercy aan de hand??????????![]()
![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over haar vermeende dubbel D gehad ja. Inhoud, daar had ik het over. CC's enzo
Stampende 1 cylinders ook trouwensquote:
ja, zo'n oude film... hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:15 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de cultuurbarbaren, het ging hier over...
Mercy, kom gauw terug [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Stampende 1 cylinders ook trouwens
quote:De wereldberoemde California Superbike School (CSS) van Keith Code komt naar Nederland!
In opdracht van MotorXtra verzorgt de CSS op 16 mei en 23 augustus 2006 een unieke eendaagse motorwegrace-opleiding op het GP circuit van Zandvoort. De cursus is bedoeld voor zowel beginners als (ver) gevorderden.
Het Britse CSS team, onder leiding van Andy Ibbot, zorgt ervoor dat zowel beginnende als (zeer) ervaren circuitrijders aan het einde van de cursusdag de edele kunst van ‘het bochten rijden’ aanzienlijk hebben verbeterd. De doordachte en intensieve opleiding geeft jou de gelegenheid om je circuitvaardigheden in één dag enorm te verbeteren. Je zult ervaren dat het mogelijk is meer ontspannen seconden sneller een circuitronde af te leggen. Andere rijvaardigheidstrainingen leren je sneller te rijden door je voorganger te imiteren. Bij CSS leer je de instinctieve - voor de race inefficiënte - overlevingsreacties te herkennen en te controleren. Het doel van de cursus is BEWUSTER en daardoor BETER te leren rijden. Sneller rijden is daar een gevolg van; voor het eerst weet je WAAROM je sneller gaat.
Keith Code is oprichter van de California Superbike School en auteur van de boeken 'Twist of the Wrist' and 'The Soft Science of Roadracing Motorcycles'. Zijn raceschool met wereldwijde vestigingen wordt als de absolute top op dit gebied beschouwd. Vele wereld-, lands- en lokale kampioenen hebben hier hun opleiding genoten (meest recente zeer succesvolle cursisten zijn 2005 MotoGP 125cc World Champion Thomas Lüthi en 2005 British Supersport Champion Leon Camier).
CSS heeft de techniek van vlot en veilig rijden op een circuit met een bijna wetenschappelijke benadering tot in detail onderzocht en vormgegeven in een aantal gedisciplineerde, innovatieve en vooral intensieve opleidingen. Maar liefst 5 blokken theorie worden afgewisseld met 5 praktijksessies (20 minuten per sessie) waarbij één coach slechts 3 deelnemers begeleidt. De trackcoaches zijn niet alleen bovengemiddeld coureur maar bezitten ook de kunde te observeren en haarfijn uit te leggen hoe de verschillende technieken toegepast dienen te worden.
MotorXtra, de initiatiefnemer van deze dagen, is het kenniscentrum voor motorliefhebbers. MotorXtra is al jaren de organisator van circuitdagen en andere motorevenementen, bovendien verzorgen zij de TOMS motorwegracecursus waarmee na positief resultaat een officiële KNMV wegracelicentie C kan worden aangevraagd.
Details:
Data: 16 mei en 23 augustus 2006 (op beide dagen is het programma identiek)
Tijden: 07:00 tot 17:30 uur
Niveaus: 1 (beginnend); 2 (gevorderd); 3 (ervaren)
Deelnemers: 21 per niveau met uitsluitend eigen motorfiets (totaal max. 63 deelnemers)
Voor een indruk van CSS en het programma: http://www.superbikeschool.com/
Voor vertaling van de Engelse theoriesessies wordt ter plaatse gezorgd.
Inschrijven: www.MotorXtra.nl
Kosten: ¤ 495,- inc BTW per persoon, per dag.
Niet belangrijk wat het is voor ons, het gaat om het design van de buitenkant.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:41 schreef Gawaine het volgende:
Dat Is toch een warmtewisselaar. Waar werkt uwen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is idd leuke oefening, 1 van de eerste aikido oefeningen die ik kreeg, ongewapend verdedigen tegen een zwaard. Overnemen en tegenaanval inzettenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Gisteren een leuke oefening gedaan.
De "Bo" over moeten nemen van een aanvaller![]()
Sinds de Keileweg gesloten is en in Arnhem ook geen droog brood te verdienen is zijn de inkomsten drastisch gedaaldquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
Hier wilden mensen hun bochtentechniek nog bijschaven toch?
Voor een luttel bedragis er nu een mooie kans.
![]()
[quote]
verhaal...
Deelnemers: 21 per niveau met uitsluitend eigen motorfiets (totaal max. 63 deelnemers)
Voor een indruk van CSS en het programma: http://www.superbikeschool.com/
Voor vertaling van de Engelse theoriesessies wordt ter plaatse gezorgd.
Inschrijven: www.MotorXtra.nl
Kosten: ¤ 495,- inc BTW per persoon, per dag.
Het is net een dansquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
is idd leuke oefening, 1 van de eerste aikido oefeningen die ik kreeg, ongewapend verdedigen tegen een zwaard. Overnemen en tegenaanval inzetten
Die stuitert ook op MF rond jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:15 schreef dazzled het volgende:
fullcrum, die ken ik ergens van.. Onvolwassenen noord nederland,, of niet soms
Dat weet niemand, geduld is de keyword hierquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Nu weet ik het echt niet meer.![]()
Wat is er nu met Mercy aan de hand??????????![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sinds de Keileweg gesloten is en in Arnhem ook geen droog brood te verdienen is zijn de inkomsten drastisch gedaald![]()
Shit, niet voor zeer ver gevorderden? Helaas..quote:De wereldberoemde California Superbike School (CSS) van Keith Code komt naar Nederland!
In opdracht van MotorXtra verzorgt de CSS op 16 mei en 23 augustus 2006 een unieke eendaagse motorwegrace-opleiding op het GP circuit van Zandvoort. De cursus is bedoeld voor zowel beginners als (ver) gevorderden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Xenon verlichting is een vereiste
Wat is jouw rijervaring dan? Kan me herinneren dat agenten niet zo te spreken zijn over jouw rotonde gedragquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Shit, niet voor zeer ver gevorderden? Helaas..
Ja, die OP van Riet is gek nog niet hehquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:25 schreef worldpimber het volgende:
Oh enuuhh... even lezen wat er in de OP staat onder "Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?"
Niet te hard van stapel lopen Riet, de tijd zal eerst nog je intenties moeten bewijzen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, die OP van Riet is gek nog niet heh
Als het aan jou lag stond je er in je eentje inquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is die OP altijd hezelfde geweest.....
Rotonde's waren sowieso een heikel punt voor Rietje geloof ik. Wegen met bomen er naast deden het ook niet bestquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is jouw rijervaring dan? Kan me herinneren dat agenten niet zo te spreken zijn over jouw rotonde gedrag
als ik 'm nou weer de tering enzo wens, zou ie dan weggaan? Daar heb ik wel een weekban van 36 uur voor over hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen Riet, de tijd zal eerst nog je intenties moeten bewijzen...
een ban ook nietquote:
Krijg jij een reiskostenvergoeding danquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sinds de Keileweg gesloten is en in Arnhem ook geen droog brood te verdienen is zijn de inkomsten drastisch gedaald![]()
eindelijk een foto van jequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef R2-D2 het volgende:
Ik post maar weer wat emoticons...
[afbeelding]
[afbeelding]
En iets over inhoud, CC's enzo..
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
eindelijk een foto van je
Maarre, dat is een trillende 2 cilinder, we hadden het over een stampende 1 cilinder he
Ik verkoop aangepast rubber en 2e handsnaalden pas 1 keer gebruiktquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Krijg jij een reiskostenvergoeding dan![]()
Dat ben ik niet eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef stinkie het volgende:
Ubersneue straatracers
Zegge Rietje, dat rubberspoortje.... is dat het punt waarop de rotonde je de baas werd
ach, ondanks je mooie woorden is er nog niks veranderd.... nog steeds lopen showen met andersmans spulletjes dusquote:
Garmin rings a bellquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Showen met andermans spullenWaar in dat topic claim ik dan dat ik het ben? Je hebt gelezen waar het topic over gaat neem ik aan?
Blijft toch nog steeds een gevoelig punt bij jou he.quote:
wat moet ik godesnaam met een nicotine pleisterquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blijft toch nog steeds een gevoelig punt bij jou he.
Anyway, ga niet verder op je in. Is het niet weer tijd voor je nicotine pleister?
Ik ken wel Plopquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat moet ik godesnaam met een nicotine pleister
voor het roken zit je in het verkeerde topic kluns
Of Klusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Go girl, make my dayquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef R2-D2 het volgende:
Ik verkoop aangepast rubber en 2e handsnaalden pas 1 keer gebruikt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Zeer tevredenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Go girl, make my day.....ik zoek nog wat voor Carnaval
Drugs is zo 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laatste poging om Mercy erbij te halen...
How deep is your dip?
En anders moet ik maar geduldig wachten![]()
Deze is ook leuk![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door R2-D2 op 11-01-2006 16:09:55 ]intuition will take you further than logics will ever do
Yoquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
Ben het eenzosz met pimb over intenties enzo
Kijk aan, goed nieuws.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zeer tevredenen heb der al redelijk mee leren sturen, dat maakt het ook stukken leuker
mijn 7 gaat er voorlopig niet uit
![]()
Ik weet ook niet precies wat hij met die intenties bedoelt, ik denk dat het wachten is op de mechole-reacties die jij gaat posten en dat ze terecht bang zijn dat het binnen de kortste keren weer mis gaat. Ik vind je vandaag sowieso al best veel posten, ik dacht dat je niet kwam om te posten maar alleen om even te melden dat je op een andere manier tegen het leven aankijkt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De tijd zal moeten bewijzen wat mn intenties zijn? Doelen jullie er nu op dat ik probeer terug te komen ofzo? Want m'n intenties zijn goed, maar ik kom niet terug (als in 24/7 slowchatten, meets enzo)
Ben toch benieuwd wat die GSX-R in je icon doetquote:[..]
Kijk aan, goed nieuws.
* Rietvaerder mag sinds 3 november full danoontje powerrrr en de Bandit is inmiddels ook allang ontmaagd. Die gaat er sowieso ook voorlopig nog niet uit.
Kan ik ook wel snappen. In eerste instantie wou ik jullie gewoon even laten weten hoe ik erover dacht en dat ik heus niet zo'n klojo ben als ik leekquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat hij met die intenties bedoelt, ik denk dat het wachten is op de mechole-reacties die jij gaat posten en dat ze terecht bang zijn dat het binnen de kortste keren weer mis gaat. Ik vind je vandaag sowieso al best veel posten, ik dacht dat je niet kwam om te posten maar alleen om even te melden dat je op een andere manier tegen het leven aankijkt?
Plus dat ik eigenlijk sowieso niet begrijp dat je hier uberhaupt weer wilt posten, gezien het feit dat dit de grootste syndroom-van-downers clubje was volgens jou. Of meende je dat stiekem niet?
Die hadden we een dagje gehuurd, ik en een maat van me. Super waanzinnig ding..quote:Ben toch benieuwd wat die GSX-R in je icon doet
NOFI hoor, maar volgens mij bleef er uiteindelijk niemand meer over waar jij nog goed mee omgingquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En over dat posten, tsja, zijn toch een paar mensen waar ik goed mee omging/ga, vind het op 1 of andere manier toch jammer dat dat contact via zo'n weg beendigd is.
het waren dus idd 100.000 idioten? Dus wij zijn nog steeds de idioten? Blij dat dat nu duidelijk isquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is dus jouw visie en niet de waarheid ofzo
Daarom staat er ook 'volgens mij'quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is dus jouw visie en niet de waarheid ofzo
E-J denkt vast: "zat ik nog maar op schoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
Had ik maar een E-J die de verslagen kon schrijven
Eerst maar ff pauze houden![]()
Ze zou nu vanachter opgehoogd moeten zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat 't goed op stage?
En hoe ist eigenlijk met die 210 kilo wegende rooie ex van me
Enig wantrouwen is natuurlijk zeer terecht in deze gezien de historie, voor hetzelfde geld wordt iedereen morgen weer zijn rug gestokenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
De tijd zal moeten bewijzen wat mn intenties zijn? Doelen jullie er nu op dat ik probeer terug te komen ofzo? Want m'n intenties zijn goed, maar ik kom niet terug (als in 24/7 slowchatten, meets enzo), op wat voor bewijs moet je wachten dan voordat je wat precies gaat doen? Negeren gebeurt al niet meer zie ik... en in de OP hoef ik ook niet aangezien ik geen ''vast lid" meer ben
Dus die vat ik niet helemaal.
quote:Kijk aan, goed nieuws.
* Rietvaerder mag sinds 3 november full danoontje powerrrr en de Bandit is inmiddels ook allang ontmaagd. Die gaat er sowieso ook voorlopig nog niet uit.
Jouw stappen zijn in ieder geval duidelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef stinkie het volgende:
ALs je intenties echt zo veranderd zijn en je je 'leven wil beteren' vraag ik me af waarom je in andere topics nog wel gaat lopen zuigen en zaniken. Dat geeft weinig vertrouwen dat je je hier wel weet te gedragen.
Voorlopig post je al meer dan je ons wilde doen geloven, wat word de volgende stap .....
misschien zou je eens in andere fora dan alleen PTA moeten komen enkijken hoe ie daar post. Z'n gezuig is ie nog niet verleerd iig. Makkelijk? Mss. Maar dat gekweel over ik ben veranderd hebben we hier ook al vaker gelezen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Enig wantrouwen is natuurlijk zeer terecht in deze gezien de historie, voor hetzelfde geld wordt iedereen morgen weer zijn rug gestokenmaar voor hetzelfde geld ook niet
dat voordeel heb je nu
[..]Lekker he
![]()
[..]
Jouw stappen zijn in ieder geval duidelijk![]()
riet is/was hier gevoelig voor, dat weet iedereen…erg makkelijk dit
Jep, ontken ik ook niet... weet zelf wat ik gedaan hebquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Enig wantrouwen is natuurlijk zeer terecht in deze gezien de historie, voor hetzelfde geld wordt iedereen morgen weer zijn rug gestokenmaar voor hetzelfde geld ook niet
dat voordeel heb je nu
[..]Lekker he
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef worldpimber het volgende:Ik kan veel zeggen, maar dat eindigt dit weer in een reltopic
![]()
Laat hem nou maar lekker posten, die gozer moet toch ook z'n kwakkie kwijt???![]()
Wat doe je eigenlijk voor werk nuquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, ontken ik ook niet... weet zelf wat ik gedaan heb
25kw is echt zwaaaaaaar bagger inderdaad! Echt blij dat ik er van af ben. Volgende maand Hyperpro veertjes als de bankrekening het (eindelijk) eens toelaat en een mei een FTT 3 bij Freebike met een maat van me
En nog een week naar de Ring in mei.. met Luxemburg als uitvalbasis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. telkens dat gezeik bijlezen
*I'll do what I want, cuz I can*
Gevoelig onderwerp zeker. DIe vermijd ie nu toch lieverquote:
Alternatequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef worldpimber het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor werk nuriet
??
Big pimpin'quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat 't goed op stage?
En hoe ist eigenlijk met die 210 kilo wegende rooie ex van me
lekker boeiendquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef stinkie het volgende:
misschien zou je eens in andere fora dan alleen PTA moeten komen enkijken hoe ie daar post. Z'n gezuig is ie nog niet verleerd iig.
vandaar mijn intenties betoogquote:Makkelijk? Mss. Maar dat gekweel over ik ben veranderd hebben we hier ook al vaker gelezen..
duidelijkquote:En met jekun je zelf ook de tering krijgen
meeten dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik check net KNMI.nl, droog zondag...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet belangrijk wat het is voor ons, het gaat om het design van de buitenkant.
Zo zagen ze er 20 jaar geleden ook al uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
Big pimpin'![]()
Stage gaat niet goedIk geef het op
Ben dat kutverslag helemaal zat
Iemand nog een leuke spelletjes site ofzo?Moet nog ff wachten tot m'n trein gaat
Zoals Rebbol zou zeggen: Muil houwequote:
duidelijk dat jij iig niet verder kijkt dan je neus lang isquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker boeiend
[..]
vandaar mijn intenties betoog
[..]
duidelijk
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Big pimpin'![]()
Stage gaat niet goedIk geef het op
Ben dat kutverslag helemaal zat
Iemand nog een leuke spelletjes site ofzo?Moet nog ff wachten tot m'n trein gaat
Thank god it's almost fridayquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Als het aan mij ligt eindigt het iig niet in een reltopic.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]Moet je maar niet uitstellen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij zei jij laatst nog dat je met je verslag geen haast had, want dat je goed presteerde onder druk en dus alles op het laatst wel zou doen
![]()
want? moet je het dan op je stage inleveren ofzo? of wil je begeleider het dan hebben?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Shit jullie hebben me door
Maar het gaat goedkomen, hoop ik![]()
Heb nog tot morgenochtend exact 10:00 uur de tijd
Morgen om 10:00 heb ik het eindgesprek met de stagebegeleider (Cees), en jij zei (quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
want? moet je het dan op je stage inleveren ofzo? of wil je begeleider het dan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |