Ik denk dat dit zo zit: Als je iets verkoopt voor een prijs BOVEN winkelprijs of de werkenlijke prijs is het handel. Een ticket van Eminem dat 40 euro kost verkopen voor 60 of meer is handel.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Wil me nergens mee bemoeien ofzo
Maar het als je iets met winst probeert te verkopen, als is die winst maar ¤ 2,-, is dat toch ook handel? dat wordt toch ook toegestaan?? Als dat al niet meer mag, wat is dan de reden om iets te verkopen?
Je verkoopt te spullen toch niet om er verlies op te maken??
Dus als ik t goed begrijp mag ik alleen een topic in V&A openen wanneer ik er zelf verlies op maak. Anders is t handel en dat wordt volgens de FAQ niet toegestaan. Wat is dan `t nut van een V&A subforum??
als de desbetreffende dvd box een collector's item, gelimiteerde oplage, etc. is hij voor sommige mensen die er niet meer aan kunnen komen meer waard lijkt mij? (tenminste ik heb voor een hoop dvd's veel meer geld betaald dan dat ze in eerste instantie kostte)quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nog een voorbeeldje, jij koopt een dvdbox voor 60. Je vond het maar nix en besluit na 1 week het door te verkopen, hoeveel vraag je ervoor? (ervan uitgaand dat ie puntgaaf is enz enz).
Daarom hebben we als mods ook afgesproken dat we het per geval bekijken. Zelfde als iemand een schilderij op de kop heeft getikt voor 100 euro en het blijft het 15 voudige waar te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als de desbetreffende dvd box een collector's item, gelimiteerde oplage, etc. is hij voor sommige mensen die er niet meer aan kunnen komen meer waard lijkt mij? (tenminste ik heb voor een hoop dvd's veel meer geld betaald dan dat ze in eerste instantie kostte)
Voorbeeldje:
er is een DVD Salo (de criterion) er zijn er zo weinig van gemaakt dat dat ding makkelijk 400 euri opbrengt al heb je hem toendertijd voor 30 dollar gekocht... ga je hem dan voor 30 dollar verkopen of voor 400 euro?
Maar zijn die Bootlegs nou Legaal of niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als de desbetreffende dvd box een collector's item, gelimiteerde oplage, etc. is hij voor sommige mensen die er niet meer aan kunnen komen meer waard lijkt mij? (tenminste ik heb voor een hoop dvd's veel meer geld betaald dan dat ze in eerste instantie kostte)
Voorbeeldje:
er is een DVD Salo (de criterion) er zijn er zo weinig van gemaakt dat dat ding makkelijk 400 euri opbrengt al heb je hem toendertijd voor 30 dollar gekocht... ga je hem dan voor 30 dollar verkopen of voor 400 euro?
Ik kwam er pas achter dat ik om warez vroeg bij 1 van de eerste posts..... Maar het is opgelost bedankt:)quote:
En weer wat geleerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef sk888er het volgende:
Ik kwam er pas achter dat ik om warez vroeg bij 1 van de eerste posts..... Maar het is opgelost bedankt:)
Komop biermans, dokkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Het_Biertje zijn super pc overgenomen, speciaal eigenlijk voor het geheugen dat ik voor een vriend nodig had![]()
Maar dat was ook wel het enige wat waarde had samen met de 10 Gb harde schijf. Helaas zat deze er niet in en bleek het om een 6 Gb exemplaar te gaan![]()
Het_Biertje hierover gemaild en een schikkingsvoortsel gedaan van 2.50 euro. Maar helaas hoor ik al enkele dagen niks meer van hem.... valt me een beetje tegen van deze medefokker![]()
ik zou een Permban voor het_biertje aanvragen!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Het_Biertje zijn super pc overgenomen, speciaal eigenlijk voor het geheugen dat ik voor een vriend nodig had![]()
Maar dat was ook wel het enige wat waarde had samen met de 10 Gb harde schijf. Helaas zat deze er niet in en bleek het om een 6 Gb exemplaar te gaan![]()
Het_Biertje hierover gemaild en een schikkingsvoortsel gedaan van 2.50 euro. Maar helaas hoor ik al enkele dagen niks meer van hem.... valt me een beetje tegen van deze medefokker![]()
Zou voor de grap wel lachen zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:57 schreef AntiChrist het volgende:
ik zou een Permban voor het_biertje aanvragen!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou voor de grap wel lachen zijn
Shame on me![]()
En misschien handig om de OP leeg te maken? (Ik zou het dolgraag doen, maar ja... dat gaat niet!)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef TeleluvR het volgende:
Mag deze alsjeblieft dicht: IPOD voor bijna Niets! SPAM!
De links zijn verwijderdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
En misschien handig om de OP leeg te maken? (Ik zou het dolgraag doen, maar ja... dat gaat niet!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |