abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 12:16:39 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34078813
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef JohanV. het volgende:
Misschien kun je dan eens de posthistorie doornemen van een Marcello of Opperuiver?
En zo kan ik er met twee vingers in mn neus nog 8 noemen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 15 januari 2006 @ 12:20:08 #102
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34078897
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En zo kan ik er met twee vingers in mn neus nog 8 noemen
En dan gaat er geen lichtje bij je branden?
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:21:00 #103
33954 ElisaB
pi_34078916
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:20 schreef JohanV. het volgende:
En dan gaat er geen lichtje bij je branden?
Jawel.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:23:20 #104
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34078990
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jawel.
Maar er wordt niets mee gedaan.
Kinky_Queen heeft een permanente ban omdat hij bestempeld is als handelaar. En de 2 users die ik net noemde zijn dat zeker niet volgens jou?
Of is dit nu het selectieve beleid wat Fok! voert?
  zondag 15 januari 2006 @ 12:33:01 #105
33954 ElisaB
pi_34079297
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:23 schreef JohanV. het volgende:
Maar er wordt niets mee gedaan.
Kinky_Queen heeft een permanente ban omdat hij bestempeld is als handelaar. En de 2 users die ik net noemde zijn dat zeker niet volgens jou?
Of is dit nu het selectieve beleid wat Fok! voert?
Ik denk dat je zelf ook kunt zien wat het verschil is tussen de users die jij noemt en bijvoorbeeld kq.

In elk geval is het zeker niet zo dat er een persoonlijke reden is dat de ene user iets wel mag, maar een andere user het zelfde niet. Als dat tenminste is wat je bedoelt met 'selectief'. Laat ik het anders zeggen: waar doel je precies op met 'selectief'?
  zondag 15 januari 2006 @ 12:35:24 #106
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34079373
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf ook kunt zien wat het verschil is tussen de users die jij noemt en bijvoorbeeld kq.

In elk geval is het zeker niet zo dat er een persoonlijke reden is dat de ene user iets wel mag, maar een andere user het zelfde niet. Als dat tenminste is wat je bedoelt met 'selectief'. Laat ik het anders zeggen: waar doel je precies op met 'selectief'?
De permanente ban van Kinkky_Queen is goed bekeken echt te zwaar.
Laat ik eens een JanB44 noemen, die ook gewoon handel drijft in V&A.
Met selectief bedoelde ik dus dat er users zijn die op hun eigen manier kunnen handelen net zoals KQ dat deed maar daar geen ban voor krijgen.
Of draaf ik iets te ver door?
  zondag 15 januari 2006 @ 12:44:41 #107
33954 ElisaB
pi_34079651
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef JohanV. het volgende:
De permanente ban van Kinkky_Queen is goed bekeken echt te zwaar.
Dat is een FA-beslissing, dus waarom dat zo is kan ik je niet vertellen. Je hebt wel een punt en ik zal het ff navragen. ik heb het ff in de groep gegooid.
quote:
Laat ik eens een JanB44 noemen, die ook gewoon handel drijft in V&A.
Met selectief bedoelde ik dus dat er users zijn die op hun eigen manier kunnen handelen net zoals KQ dat deed maar daar geen ban voor krijgen.
Of draaf ik iets te ver door?
jan44 heeft al de nodige slotjes om zn oren gehad. En inderdaad heb je daar iemand uit het lijstje

Je draaft niet door en ik snap je best. We doen het ook eigenlijk nooit helemaal goed; we zijn namelijk bijna altijd te laat. Dat komt omdat het steeds aftasten is. Niemand zou willen dat we puur op onderbuikgevoel links en rechts maar mensen weren (als in bannen). En dat kan ook helemaal niet de bedoeling zijn. We zijn er niet om zoveel mogelijk mensen van V&A af te kicken; we zijn er om het helder, duidelijk en werkbaar te houden. Dat betekent dus dat we (ik in elk geval) van de voorzichtige zijn. Maar dit heeft wmb te maken met mensen niet ten onrechte voor de schenen willen schoppen (de ellende over een onterechte maatregel is - terecht - groter dan over een maatregel die een weekje uitblijft) en niet met persoonlijke voorkeuren.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:11:16 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34080573
Mag ik 1 ding kwijt hierover? En ik wil niemand aanvallen en absoluut nergens mee bemoeien. Ik weet niet of KQ aan het handelen is, en wat de Admins doen of niet. Wat ik wil zeggen is:

Vanwege de verkoop van KQ met zijn speciale boxen, hebben heel veel mensen die zo goed als onmogelijk aan zulke boxen kunnen komen, eindelijk kunnen kopen. Misschien kost zo een box 5 a 10 euro duurder en maakt hij 5 a 10 euro winst op, dan nog zou ik het liever bij KQ kopen dan bij enig ander internet winkel/ebay en noem maar op. Want met KQ heb je 100% zekerheid dat je zo een box daadwerkelijk ook echt krijgt, in zeer goede staat en bovendien origineel krijgt! Dat soort boxen zijn nogal erg veel nep in omloop en je kan niet zo makkelijk zien of het echt is of nep. Die zekerheid heb je dus nergens maar wel bij KQ. Persoonlijk zie ik dat/hem als een aanwinst voor FOK!
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 15 januari 2006 @ 13:36:40 #109
33954 ElisaB
pi_34081263
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
Mag ik 1 ding kwijt hierover?
Dat mag... altijd!

Met wat je zegt is niets mis. Ik heb ook helemaal niets tegen kq; integendeel. Het is een aangename user. En wat je zegt over de mogelijkheden die kq schept: ik kan me er alles bij voorstellen. Het zelfde geldt voor users uit mijn lange post (zij die nieuwe pc's in elkaar kunnen knutselen en kunnen aanbieden onder de winkelprijs).

Maar als ik het omdraai, word ik er ook niet enthousiast van: stel dat we de 'handel' van kq wél zouden toestaan om de redenen die jij hierboven beschrijft, dan zou ik dat ook een vage beslissing vinden. Waarom hij wel, en de user van de pc's niet. Of waarom dan ook niet de eigenaar van een winkel die hier heel goedkoop zijn winkeldochters probeert te slijten.

Lastig hoor...
  zondag 15 januari 2006 @ 13:49:59 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34081736
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:36 schreef ElisaB het volgende:

Maar als ik het omdraai, word ik er ook niet enthousiast van: stel dat we de 'handel' van kq wél zouden toestaan om de redenen die jij hierboven beschrijft, dan zou ik dat ook een vage beslissing vinden. Waarom hij wel, en de user van de pc's niet. Of waarom dan ook niet de eigenaar van een winkel die hier heel goedkoop zijn winkeldochters probeert te slijten.
Lies, ik begrijp je volkomen. Alleen wat ik wel (als dvd liefhebber zoals je weet) zie is dat er in elke stad wel er zo een computerwinkel bestaat die alles zelf in elkaar zet en het goedkoper aanbiedt dan een echte computer winkel. En je heel vaak wel zo een "mannetje" in de buurt hebt die dat kan. Maar die dvd's waar KQ mee aankomt, die zijn echt niet te vinden. Te moeilijk. Het zijn meestal ook gelimiteerde oplages en soms ook alleen via japanse/korieaanse websites te regelen. Ik snap je standpunt hoor en ik verzet me niet tegen de beslissing. Ik wil alleen mijn "point-of-view" laten zien vanuit een dvd liefhebber die wel zo veel geld zou willen uitgeven aan een dvd (en ik weet dat de meeste dvd liefhebbers die wel zo een dure originele dvd willen kopen er ook geen moeite mee zouden hebben )

Maar goed. Ik weet dat jij er ook niks aan doen en deze beslissing volledig bij de (F)A's ligt
  zondag 15 januari 2006 @ 13:53:17 #111
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_34081861
quote:
Mag ik 1 ding kwijt hierover? En ik wil niemand aanvallen en absoluut nergens mee bemoeien. Ik weet niet of KQ aan het handelen is, en wat de Admins doen of niet. Wat ik wil zeggen is:

Vanwege de verkoop van KQ met zijn speciale boxen, hebben heel veel mensen die zo goed als onmogelijk aan zulke boxen kunnen komen, eindelijk kunnen kopen. Misschien kost zo een box 5 a 10 euro duurder en maakt hij 5 a 10 euro winst op, dan nog zou ik het liever bij KQ kopen dan bij enig ander internet winkel/ebay en noem maar op. Want met KQ heb je 100% zekerheid dat je zo een box daadwerkelijk ook echt krijgt, in zeer goede staat en bovendien origineel krijgt! Dat soort boxen zijn nogal erg veel nep in omloop en je kan niet zo makkelijk zien of het echt is of nep. Die zekerheid heb je dus nergens maar wel bij KQ. Persoonlijk zie ik dat/hem als een aanwinst voor FOK!
kon het niet beter zeggen
don't give me that fucking bullshit
  zondag 15 januari 2006 @ 13:55:34 #112
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34081926
quote:
Misschien kost zo een box 5 a 10 euro duurder en maakt hij 5 a 10 euro winst op
Dat is dan niet helemaal waar. Hij kon op de betreffende box een winstmarge van bijna 100% halen.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:55:49 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34081932
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

kon het niet beter zeggen
Alleen: je avatar.. wat doe je
  zondag 15 januari 2006 @ 13:56:22 #114
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34081949
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef JohanV. het volgende:

[..]

Dat is dan niet helemaal waar. Hij kon op de betreffende box een winstmarge van bijna 100% halen.
Link?
  zondag 15 januari 2006 @ 13:56:43 #115
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34081960
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef JohanV. het volgende:

[..]

precies. als KQ 50 euro had gevraagd ( jaja niet reeel enzo ) voor de box was er dus niets aan hand geweest.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:57:07 #116
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34081976
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

Link?
lees het topic
  zondag 15 januari 2006 @ 13:59:33 #117
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34082054
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

precies. als KQ 50 euro had gevraagd ( jaja niet reeel enzo ) voor de box was er dus niets aan hand geweest.
Ik begrijp je punt, alleen is de FAQ van V&A hier niet duidelijk in.
pi_34082139
En een permban is wel wat overdreven zeg . die ene opperruiver had ook elke week een andere laptop te koop daar hoor je ook nooit iets van
  zondag 15 januari 2006 @ 14:09:25 #119
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34082405
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Vaag. Wat ik niet snap dat er mensen zitten met het feit dat ie hem direct weer verkoopt.
Ik won laatst een telefoon en ik wou hem niet houden. Heb hem direct op FOK gezet. Is toch hetzelfde?

Daarnaast, iemand koopt iets voor een prijs en verkoopt het hoger dan wat hij er voor heeft betaald. Dit is een product dat je niet officieel in ene winkel kan kopen en is eigenlijk meer een verzamelobject die je toegereikt krijgt. Lijkt me duidelijk dat je vrij bent van je keuze in de vraagprijs omdat er geen officiële prijs voor staat. Dat 150 euro incl verzenden te duur is, zou ik simpelweg zeggen: geef een tegenbod of zeg niets (Zoals in de FAQ staat )
pi_34082544
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef Dizer het volgende:

Dit is een product dat je niet officieel in ene winkel kan kopen en is eigenlijk meer een verzamelobject die je toegereikt krijgt. Lijkt me duidelijk dat je vrij bent van je keuze in de vraagprijs omdat er geen officiële prijs voor staat.
Ik weet er weinig van maar is zo'n bootleg DVD-box wel legaal?
  zondag 15 januari 2006 @ 14:16:04 #121
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34082656
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef Dizer het volgende:

[..]

Vaag. Wat ik niet snap dat er mensen zitten met het feit dat ie hem direct weer verkoopt.
Ik won laatst een telefoon en ik wou hem niet houden. Heb hem direct op FOK gezet. Is toch hetzelfde?
ja ho ff. als het zo gegaan was DENK ik dat er niets aan de hand geweest zou zijn.
en als je dan zegt ;
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:20 schreef kinky_queen het volgende:
Nee hoor, zoveel winst maak ik hier niet op

, gooi je je eigen glazen dan niet in?
quote:
Daarnaast, iemand koopt iets voor een prijs en verkoopt het hoger dan wat hij er voor heeft betaald. Dit is een product dat je niet officieel in ene winkel kan kopen en is eigenlijk meer een verzamelobject die je toegereikt krijgt. Lijkt me duidelijk dat je vrij bent van je keuze in de vraagprijs omdat er geen officiële prijs voor staat. Dat 150 euro incl verzenden te duur is, zou ik simpelweg zeggen: geef een tegenbod of zeg niets (Zoals in de FAQ staat )
Je koopt iets ergens voor XXX en een paar dagen later verkoop je het voor XXX meer. Dat is toch handel?
Lijd ik aan een delerium ofzo?
  zondag 15 januari 2006 @ 14:17:28 #122
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_34082697
ja schat binnenkort weer mooie vrouwen op een ava

Kijk, KQ bied iets wat je bijna niet op de reguliere markt kan krijgen. Ik als dvd verzameler kan wel begrijpen dat je daar een btje winst op maakt. Want zoals dizer ook al zie, je bnet verzekert van een goeie afhandeling je krijgt het heel zonder beschadigingen thuis. Oké hij maakte op deze item wel een beetje veel winst, want ¤50 winst vind ik ook een btje overdreven. Ik kan wel waarderen wat hij doet, hij geeft je een gelegenheid om boxsets te kopen die je maar zelden ziet.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:18:35 #123
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34082744
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:13 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ik weet er weinig van maar is zo'n bootleg DVD-box wel legaal?
Je hebt twee soorten Bootlegs: Legbale en illigale. Een bootleg kan gewoon legaal zijn uitgegeven. Dit houdt in dat hele simpel gezegd: "van mindere kwliteiten is" en dus niet fijn is om te hebben. Maar soms was het dan niet de bedoeling dat een bootleg in circulatie ging en is "gelekt", dan is het dus wel een illigale bootleg. Als ik het allemaal probeer te volgen van die titanic, heb ik het gevoel dat dat in ieder geval niet "gelekt" is. Dus we hoeven hier niet over een illigale versie is (bootleg of geen bootleg terzijde...)
  zondag 15 januari 2006 @ 14:19:34 #124
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_34082775
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Het_Biertje het volgende:

Je koopt iets ergens voor XXX en een paar dagen later verkoop je het voor XXX meer. Dat is toch handel?
ik denk het wel ja... user dat je dr bent

feit is gewoon dat sommige boxsets moeilijk te krijgen zijn en mensen er veel geld voor over hebben dus als ik ergens een box voor 80 euro kan krijgen en hem makkelijk voor 150 kan verkopen en daar degene die hem koopt ook nog een plezier mee doe.. dan zie ik je zeikerige punt niet helemaal....

Mijn Advies aan Kinky Queen Fok de VA en doe het lekker op dvd.nl of dvdforum.nl dat gejank hier........
  zondag 15 januari 2006 @ 14:19:57 #125
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_34082795
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Het_Biertje het volgende:

nee hoor, met die titanic box heeft KQ ook een kleine misstap begaan, hij kocht hem voor ¤65 op een dvd forum, verkocht hem een paar dagen later voor het dubbele ( niet de ¤50 euro winst van mijn vorige post het is meer winst )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')