Heh, ja sorry, ik had ze al aangevraagd, maar dat topic zit nu op slotquote:Op maandag 9 januari 2006 20:54 schreef TheEagle het volgende:
pssst tagjes?
Ligt eraan wat voor DVD-speler je hebt en welke regio's die afspeelt. Heb je een regiovrije dan kan je alles afspelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef dahei het volgende:
Kun je regio3 gewoon afspelen op een normale nederlandse dvd speler?
[offtopic]Een DVD-speler regiovrij maken is niet illegaalquote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef Markster het volgende:
Maar wel illigaal!
Jeuh, Engelse ondertiteling, eindelijk niet die waardeloze NL-subs!quote:
kan je net zo goed de subs helemaal uit zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jeuh, Engelse ondertiteling, eindelijk niet die waardeloze NL-subs!
Wordt dat dan niet standaard in het Engels vertaald?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Ze praten toch ook wel eens euh elfs i die film?
Er zijn veel mensen die een Engelstalige film met Engelse ondertitels kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:53 schreef TeleluvR het volgende:
Jeuh, Engelse ondertiteling, eindelijk niet die waardeloze NL-subs!
En dat heet nou een giftsetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
DVD-box zelf is voor 60 euro te verkrijgen en dan betaal je dus 190 euro voor een wooden box.
Maar hij heeft wel gelijk. Je koopt een giftset, of collectors items, zoals het ook wel genoemd wordt, omdat je ergens fan van bent en iets 'unieks' wilt hebben. Niet om hem later met winst te verkopen, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:20 schreef kinky_queen het volgende:
Nee hoor, zoveel winst maak ik hier niet op
Je zou kunnen gaan werken ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:25 schreef kinky_queen het volgende:
Zolang ik geen geldboom heb moet ik toch wat om aan wat extra poen te komen toch?
Anders ga je ergens anders huilen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
jij koopt snel giftsets op en probeerd 'ze dan op de makkelijkste manier weer met veel winst te verkopen?
wat denk je zelf, dat ik met een uitkering deze dvdcollectie bij elkaar gecollecteerd heb?quote:
waar heb je het over pik? Ik huil niet, beter lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Anders ga je ergens anders huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |