donequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[TK] Half-defecte PS2
Die kan op slot
Regel het verder dus via de mail.
Bedankt!
en dichtquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Verkocht [TK]Toshiba Satellite Pro 4600
Na enig zoekwerk kwam ik deze (afsluiter van het topic) tegen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef Dinamiet het volgende:
Ik had even een vraag over de org.one bandjes...
hoe staat het daarmee? Het is inmiddels al n half jaar geleden dat ik heb betaald, en nog altijd niets ontvangen.
Tonks'pc is gecrashed en daarom moest iedereen zijn adresgegevens nogmaals mailen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
Topic is vanaf nu op slot. wie zijn adres nog niet heeft gemaild mail dat even naar tim@thebaitshop.nl vermeld daarbij ook wat je hebt beteld
en dichtquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef jra2k het volgende:
[TK] Sony Playstation 2 silver + 3 games + extra's kan gesloten worden
de boel is verkocht!![]()
Dries heeft gemaild en ik heb verdere gegevens gevraagd van zowel de FA als Dries.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef outcast_within het volgende:
Welke actie heb je dan ondernomen tegen fore-ever?
Was er nou wel of geen bever?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:42 schreef akkom het volgende:
deze mag dicht aub, dvd is geruild![]()
[TK] basic instinct (limited edition) DVD
bedankt!
donequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:42 schreef akkom het volgende:
deze mag dicht aub, dvd is geruild![]()
[TK] basic instinct (limited edition) DVD
bedankt!
donequote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:51 schreef kinky_queen het volgende:
[TK] TITANIC- Deluxe Collector's Edition
Zou daar het slappe gelul verwijderd kunnen worden? Ik denk niet dat dat de verkoop stimuleert
Kon het niet latenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD's
Verzoek tot edit van 't bericht van iebie...sommige mensen leren het nooit.
Bij mij ook zo een die niet leest maar alleen over de prijs begint te wauwelen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD's
Verzoek tot edit van 't bericht van iebie...sommige mensen leren het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |