dude, je vraagt een prijs die niet eens als nieuwprijs werd gehanteerd ... dit is niet echt de bedoeling van het V&A forum van fok ... en deze was bij ro-disc een half jaar geleden 14,95 nieuw. Geen idee of ze m nog steeds hebben, maar een bod van 10,- is niet slecht dusquote:
dude, de waarde van OOP dvd's gaat altijd omhoog.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:01 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
dude, je vraagt een prijs die niet eens als nieuwprijs werd gehanteerd ... dit is niet echt de bedoeling van het V&A forum van fok ... en deze was bij ro-disc een half jaar geleden 14,95 nieuw. Geen idee of ze m nog steeds hebben, maar een bod van 10,- is niet slecht dus![]()
En dat is precies de reden waarom ik nu niet ga bieden; jij wil niet van je product af, jij wil er geld op verdienen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef akkom het volgende:
en trouwens ik vraag er voor wat ik zelf wil ookal vraag ik er 100euro voor.
je zou nogal een idioot zijn als je er geld op zou willen verliezen hequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik nu niet ga bieden; jij wil niet van je product af, jij wil er geld op verdienen.
De groeten
OF jij bent traag van begrip OF je heb str*nt in je ogen? kun je niet lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |