Uhm, ik weet niet waar jij je fantasie vandaan haalt, maar op marktplaats heb ik al een bod van 250 euro. Hoe noemen ze mensen zoals jou ook alweer....iets met dubbeltje en eerste rang ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Prowl het volgende:
Met de helft mag je al blij zijn, ik bied 150,-
Op te halen in Nijmegen en accu gaat gewoon goed mee...heb er helaas nooit een stopwatch naast gehoudenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef Chrizzly2 het volgende:
Waar ergens op te halen?
Nederlanders dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:26 schreef VIP het volgende:
Hoe noemen ze mensen zoals jou ook alweer....iets met dubbeltje en eerste rang ofzo?
Dat mensen meer bieden dan dat de laptop in feite nog waard is dan is helemaal hun eigen probleem dat ze zichzelf afzettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:26 schreef VIP het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet waar jij je fantasie vandaan haalt, maar op marktplaats heb ik al een bod van 250 euro. Hoe noemen ze mensen zoals jou ook alweer....iets met dubbeltje en eerste rang ofzo?
ben wel nieuwsgierig voor hoeveel danquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:41 schreef VIP het volgende:
De notebook is verkochten niet voor de 150 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |