Over taart gesproken, weet iemand waar je leuke verjaardagstaarten kunt bestellen zonder naar de winkel te hoeven gaan vantevoren ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:46 schreef Lishe het volgende:
madam zat ook weer aan de taart....
Dankuwelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.cakeaffair.nl/verjaardagstaarten.php
Iemand een adresje waar je betaalbare taarten kunt bestellen zonder naar de winkel te hoeven gaan vantevoren ?quote:Taarten gaan vanaf 6,50 p.p.
Wat betreft thuisvoelen...ik hang een beetje tussen het wal en het schip denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:47 schreef Ladybos het volgende:
haha Githa ook al aan het inlezen bij de dreumesen ? Ik voel me hier ook beter thuis, zeker omdat Myrthe al zo loopt en klimt, das meer dreumesgedrag dan babygedrag he :-) Stoer hoor, Jordy naar de kapper. Hoe vond hij het ?
Ik breng de tassen in het karretje naar de autoquote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef E.T. het volgende:
karretje zitten vind Saskia ook leuk, maar die tassen sjouwen naar huis vind ik niet leuk.. De kinderwagen is dan zo makkelijk
kan ik me helemaal voorstellen, ik vind Liam soms ook echt niet leuk met zijn gegil en geschreeuw en gedram. Ik ben bang dat we er doorheen moeten.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef Sugar het volgende:
Nou, ze is helemaal gek en ik word het ook van d'r.
dat gaan we van de huisarts deze week dus definitief te weten komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef moussy het volgende:
Is het dan wel smet en geen schimmeltje?
dat drooghouden gaat dus snachts fout. hij heb op een luier en een shirtje niks aan het is een onverwarmde kamer en toch zweet ie als een gek (overdag ook wel, maar dan kunnen we het nog droogdeppen en insmeren/kloppen of bepoederen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:59 schreef bixister het volgende:
knor, hier werkt sudocrem soms, en anders bepanthen. verder natuurlijk zo droog mogelijk houden en proberen te laten luchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |