abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34013803
Wat super zeg Jessie, onwijs goed van Janneke. Geen wonder dat je trots bent, en een traantje wegpinken mag ook best hoor.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:53:21 #202
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34024442
Maria is echt ziek. Ze ijlt gewoon ook echt en haar oogjes draaien weg van moeheid en ziek zijn. Eng eigenlijk. Laten we hopen dat veel slaap haar goed doet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:03:11 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_34024815
Jessie, wat heerlijk zeg! Nu kan het zomaar ineens hard gaan

Arme Maria, zo ziekig Ik heb geen wel tips, maar niks nieuws. Lekker paracetamolletje erin en hoestdrank om slijm los te maken (mag ze wel hebben voor zover ik weet) en luuf, maar daar zijn de meningen dan weer over verdeeld geloof ik. Liam helpt het altijd wel. En neusspray. Sterkte voor die kleine meid
stormy waters...
sailin'
pi_34024960
Jessie wat een heerlijk gevoel zal dat zijn zeg. Wat heerlijk zo'n vooruitgang

Sugar, wat rot dat Maria zo ziek is. Beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34025291
beterschap Maria
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34025318
Wat zijn jullie lief

Sugar wat zielig. hopelijk slaapt ze inderdaad lekker. Kus voor Maria.

Ik ben me vanavond helemaal gek geschrokken. Mijn grootste angst gebeurde. Jans viel over de kop van de trap. Bijna van boven (3e tree van boven) Jans en Bo staan samen op de trap om naar beneden te gaan (ze lopen hier zo'n beetje elke dag van boven naar beneden, maar als Jans ga ben ik er meestal wel bij) De telefoon gaat, heb mijn broertje aan de telefoon (ook boven) en hoor de meiden tegen elkaar mopperen. ik hoor Bo zeggen Jans dat kan niet op de trap. Ik zeg tegen mijn broertje ik hang op anders valt er dalijk nog 1. En op dat moment hoor ik me een gebonk en gegil. Echt mijn haren stonden recht overeind. Jans is er gelukkig heel erg goed vanaf gekomen. Ze heeft een gigantische bult op dr hoofd en aan 1 handje is dr pink en duim dik, maar verder is er niks te zien. Niet op der armen, benen, rug, buik, niks. Ze mocht lekker haar speentje en heeft bij me gelegen. Ze was niet duf ofzo maar wel veel pijn in dr koppie. Vanavond ga ik maar een paar keer bij haar kijken. Maar met het naar bed gaan net had ze gelukkig alweer praatjes. Maar pfff ik heb me staan janken. Bo ook want die zag het gebeuren. Geer was niet thuis. 3 gillende keukenmeiden dus hier
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34025435
Agossssie Jessie Bo en Janneke dat moet een schrik geweest zijn sterkte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34025447
Jessie, Jans
Gelukkig is het zo goed afgelopen! Maar wat een schrik
Eigenlijk moet je even een lekker drankje nemen om bij te komen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:19:59 #209
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34025499
Agossie arme Maria. Beterschap.

Jeetje Jessie Dat zal idd een enorme schrik van je leven zijn geweest. Gelukkig heeft ze niks ernstigs.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:30:10 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34025930
Wat een schrik jessie! Gelukkig valt de schade mee

Sugar, idd Maria lekker paracetamolletje geven en lekker vertroetelen (als ze dat wil)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 13 januari 2006 @ 21:15:59 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34027719
Sugar veel beterschap voor Maria

Jans je eerste zin wat onwijs goed (kreeg tranen in mijn ogen van je verhaal Jessie, zo trots.. zo mooi )
En dan ook nog van de trap vallen wat zullen jullie geschrokken zijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34028834
arme janneke (en jessie & bo). ik zit hier plaatsvervangend bijna mee te shaken van de schrik. ik hoop maar dat ze vannacht lekker slaapt en morgen nergens meer last van heeft. op de bult op haar hoofdje!

en ook een kusje voor die ziekige zielige maria, vind 't altijd zo sneu zo'n ziek kindje. gelukkig gaat 't meestal snel weer over, hopelijk is dat bij maria ook het geval. en over Luuf zijn de meningen inderdaad verdeeld, voornamelijk het ingredient kamfer schijnt niet zonder risico's te zijn. dus dat durf ik niet meer te gebruiken. met een zetpil of vloeibare paracetamol komt ze hopelijk goed de nacht door. beterschap maar weer!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:54:56 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34029100
Jessie!!!!!

Sugar, hou je Maria ook een beetje in de gaten? Doe je wel, weet ik ook wel. Maar ik vind het zo eng klinken dat ijlen. Als ze morgen nog zo is, wel even naar de dokter gaan hoor.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:36:39 #214
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34030675
Oh nee lieve Mariaatje!
1000 kusjes voor een beter lijfje en veel goede slaap!
En ook een dikke voor mama Sugar
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 22:38:29 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_34030745
Jans! Wat erg, je schrikt je zo met het lezen al het apelazerus!

Maria, beterschap

Cas begint ook te kwekken vanavond zei hij "Kom mama, sietuuuuh?" Als je hem hoort kleppen zou je zeggen dat het een rasechte west fries was
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:24:42 #216
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34032738
janneke je eerste zin geweldig om te lezen

en dan van de trap af vallen wat een schrik moet dat geweest zijn
dat is ook een van mijn angsten dat dat kyllian overkomt

maria beterschap hoor
pi_34032919
En Cas ook al aan de kwek!!!! Go Cas, go Cas, go Cas
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34040629
Jans heeft goed geslapen en lijkt behalve haar pijnlijke bult nergens last van te hebben.

Nou van de week kijken we tv. Is big en betsy ofzo bezig. Daarop zie je zo'n varkentje in beeld met de letter Bo op zijn hoofd (big, duh ) Gaat Jans ernaartoe, wijst naar de B en zegt Bo. Dus wij huh . Ik dacht nog dat zal Bo ooit wel een keer verteld hebben en dat heeft ze onthouden. Net dacht ik ik zal het toch eens testen. Dus ik zet een heleboel letters op papier. En ik zeg waar is de B en ze wijst hem zo aan. Gaat ze naar de J en zegt ze JanJan
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:09:35 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34040705
Fijn dat het zo goed gaat met Janneke!

Ik hoop dat Maria zich wat beter voelt vandaag! het klinkt zo zielig!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:14:37 #220
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34040735
Janneke Slimme meid! Eerst een zinnetje zeggen en dan al letters herkennen
En voor de schrik. Een van moeders nachtmerries :-/

Cas ook al aan het kletsen Leuk

Hoe is het nu met Maria?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:22:55 #221
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_34040778
Dat was echt schrikken gisteren ,jessie.
Ben blij dat ze voor de rest nergens last van heeft.

De rest van de zieke beterschap en gauw beter worden
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:30:15 #222
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34040823
phieuw das schrikken zeg van Janneke die van de trap dondert, blij dat ze er weinig aan over heeft gehouden.
en wat gaat ze snel ineens met dingetjes zeggen of lijkt dat maar?

Maria beterschap hoe gaat het vandaag?
pi_34042375
Jessie dat is schrikken! Heeft ze goed geslapen vannacht? en reageerde ze goed als je bij haar ging kijken?

Maria beterschap!!
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 13:01:48 #224
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:07:21 #225
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34044894
Jezus jessie, wat een drama, je kind dat van de trap stuitert! Ik ben blij voor jullie dat er verder niet veel aan de hand was met janneke, maar jeetje, ik zou me ook helemaal wezenloos schrikken. Dat soort dingen moet gewoon verboden worden!

Maria is al een stuk opgeknapt! Heeft wonderbaarlijk goed geslapen voor haar toestand en stond op met een temp van 37.6! Geweldig! Ze ziet wat pips nog en hangerige oogjes, maar ze is hartstikke vrolijk en gedraagt zich verder ook normaal. Ben allang blij!
Dank voor alle beterschapswensen, het heeft geholpen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 13:30:29 #226
81992 Githa
pi_34045572
Maria gelukkig zeg!
een goede nachtrust doet wonderen

Jessie wat een schrik! ...en wat een geluk dat ze nog heel is!

Jordy is vandaag naar de kapper geweest het is ineens een veel groter jongetje geworden en omdat we langzaam aan toch moeten afkicken van het kleine babietjes topic, post ik het hier even
Ik zal straks wel even wat foto's plaatsen, al zijn ze een beetje mislukt ...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:46:07 #227
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34053246
Zieke Maria, dikke zoen.
Ooo, Jessie, wat zul jij geschrokken zijn. Gelukkig is het goed afgelopen, wat een nachtmerrie... Kus voor Janneke.

Wij zijn bezig met Luuke´s verjaardag, the sequel. Vandaag hebben we nog een feestje bij opa en oma voor het brabantse bezoek. Ik had een rusitg middagje verwacht met wat vriendinnen... Jeutje wat een drukte. Iedereen is nu weer weg en wij gaan dadelijk aan de soep.
Ons monstertje is vreselijk verwend. Ik geloof dat ik morgen niet meer in de auto pas op de terugweg. Mooie kleren, speelgoed, boekjes, een tasje .... Het hield niet op. Echt, echt vreselijk schandalig. Ik hoop dat ik straks foto´s kan posten in het fototopic, madam zat ook weer aan de taart....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34053279
haha Githa ook al aan het inlezen bij de dreumesen ? Ik voel me hier ook beter thuis, zeker omdat Myrthe al zo loopt en klimt, das meer dreumesgedrag dan babygedrag he :-) Stoer hoor, Jordy naar de kapper. Hoe vond hij het ?

Jessie, dat is schrikken zeg, da's ieders nachtmerrie denk ik. Gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen. MrBos vond het maar onzin, traphekjes, maar ik ben blij dat ik doorgedramt heb en dat er nu toch eindelijk een traphekje staat. Nu nog een voor beneden want zodra ze in de gang is gaat ze de trap opklimmen.

Mariaatje gelukkig al weer wat beter, kusje nog van ons hoor
pi_34053340
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:46 schreef Lishe het volgende:
madam zat ook weer aan de taart....
Over taart gesproken, weet iemand waar je leuke verjaardagstaarten kunt bestellen zonder naar de winkel te hoeven gaan vantevoren ?
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 17:55:13 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34053671
quote:
Taarten gaan vanaf 6,50 p.p.
Iemand een adresje waar je betaalbare taarten kunt bestellen zonder naar de winkel te hoeven gaan vantevoren ?
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 18:02:57 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34053855
bij de hema bestellen en dan je schoonmoeder op laten halen?
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 18:03:22 #234
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 18:04:07 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34054044
Dank je Lady-wrb, ophalen gaat wel lukken maar er 2x heen is een beetje veel van het goede. Ik ga gauw kijken of ze een teletubbietaart hebben
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 18:10:56 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34054147
ik ben bang dat ze die niet hebben. dat soort taarten zijn wel eens te bestellen bij bakkers en sommige supermarkten (ik dacht dat konmar en c1000 iets dergelijks deden)
de hemataarten zijn heel lekker, maar qua uitvoering retesaai.
je zou natuurlijk ook een grote neutrale taart kunnen nemen en die opleuken met teletubbiedingetjes.

en bakkers bezorgen toch ook? als je maar betaalt.
en dat geldt volgens mij ook voor supermarkten.
pi_34055457
Ik ben blij dat Djen groot genoeg is om een taart uit te zoeken en hem te bestellen bij de bakker

Hoe is het vandaag verder gegaan Sugar met Maria?

Djulian gaat nu echt kletsen. Alleen papa zegt hij nog steeds niet. Zijn woordenschat van deze week: Da (dank), Aan, woto (auto), brrrmm (broem), boe (boem) en bah.
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 19:30:26 #239
81992 Githa
pi_34057484
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:47 schreef Ladybos het volgende:
haha Githa ook al aan het inlezen bij de dreumesen ? Ik voel me hier ook beter thuis, zeker omdat Myrthe al zo loopt en klimt, das meer dreumesgedrag dan babygedrag he :-) Stoer hoor, Jordy naar de kapper. Hoe vond hij het ?
Wat betreft thuisvoelen...ik hang een beetje tussen het wal en het schip denk ik.
Niet echt in dit topic en niet echt in het babietjes topic, maar dat gaat vanzelf goedkomen
De kapper vond hij eigenlijk super boeiend Ik zag er best tegenop.
Nachtmerries van een krijsend kind dat uiteindelijk naar huis gaat met een half geknipte coupe

Ze hadden een hele leuke autostoel en heel veel speelgoed om mee af te leiden, ging best goed. De laatste paar plukjes had hij er genoeg van en moest hij even huilen, maar dat was ook alles.

Maar andere kindjes kijken, in de spiegel kijken en een fohn, WAUW!
pi_34064425
Jeetje wat een schrik zeg Jessie dat Janneke van die trap was gestuiterd van de week Gelukkig maar dat ze niet al te veel mankeerde.

Mariaatje die ziek was en nu alweer heel wat beter. Gelukkig maar. Ik kan me nou echt geen zielige Maria voorstellen trouwens Zij heeft altijd wel een glimlach op haar gezichtje.

Joshua heeft 3 hoektanden Dus het ziek zijn van van de week was toch nog ergens goed voor. En nu ligt Chantel ziek in bed, ook bezig met tandjes
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:44:28 #241
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34065468
Arme Jans Dan schrik je je echt kapot. Dráááma, ik zie jullie al helemaal overstuur zijn met jullie drietjes. Echt zielig!
En Maria ook al zo zielig Beterschap, meisje.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:45:17 #242
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34065489
Zo Lewis dat lijkt me best zwaar als ze alletwee zo bezig zijn succes! en fijn dat Marietje zich weer wat beter voelde!

Jolie en ik waren vanmiddag in slaap gevallen, ze had geslapen van twaalf tot twee uur ofzo maar daarna nog samen in het grote bed tot half vijf. Oei oei oei, ze keek me helemaal verbaasd aan toen ze me wakker maakte en riep: lekke ete! Ze had honger want ze had smorgens alleen een appel en drinken op, echt erg toen kreeg ze bij de supermarkt ook nog zo'n deurtje voor d'r hoofd. Ik wist niet dat die dingen zo snel dicht gingen :x alsof ze het eerste kleine kind is wat er doorheen loopt!
  Jubileum moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 22:55:12 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34065908
Vervelend zijn die klappoortjes he LB. Ik heb ze ook regelmatig net op tijd voor het kindersnoetje weg kunnen trekken als ik er rustig met de kinderwagen doorheen loop.

Lewis, allebei bezig met tandjes Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34066045
Fijn dat Maria zich wat beter voelt Sugar. Hele opluchting of niet!

Hoe is het nu Jessie, beetje van de schrik bekomen?
Wat erg zeg dat Jans zo van de trap af is gedonderd. Heeft ze nu nergens meer last van?
En Bo die het moest zien, heeft ze het er nog over gehad?
Drama zo hoor met z'n drietjes, kan mij voorstellen dat het janken-geblazen was!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:00:37 #245
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34066132
Oh Lois, wij doen het dan wel echt natuurlijk ze draaide net op tijd om anders had ze het ding vol in d'r gezicht gehad. Ze moest er trouwens erg hard om lachen zelf. Ze loopt zelf met boodschappen doen en ze luistert best goed ook alleen loopt ze soms helemaal ergens anders heen
pi_34066532
Jolie slaapkopje!

Met Jans ging het goed vandaag. Nergens een blauwe plek te zien. Nog wel een bult op haar hoofd, maar verder niks te merken. Ook geen stijfheid ofzo. En ook niet voorzichtiger met de trap op of aflopen hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:21:50 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34066929
Ja maar slaapkopje is verder heel druk vooral met de pop wandelen. Ze heeft zo'n klein wagentje en gaat dan 'staatjen' (lees wandelen/lopen/rennen) met de pop rond de bank, tegen mama's been, rond de tafel, tegen mama's scheenbeen, door de keuken, over mama's teen enzo

Janneke is het dus al weer vergeten bizar is dat soms. Nachtenlang kunnen ze van streek zijn om iets heel kleins en zoiets zijn ze zo weer kwijt.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:21:53 #248
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34066934
Gelukkig maar Jessie! Het is juist heel goed eigenlijk, dat ze niet voorzichtiger is, want dan is zo ook niet overdreven bang geworden door die val.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:25:24 #249
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34067050
Huh, ik zie nu door Danosa's reactie dat Sugar vrijdag postte dat Maria zo ziek was, en vandaag dat het alweer een stuk beter ging. Tssss dat krijg je ervan als je achterloopt met bijlezen. Nou, fijn dat het zo goed met 'r gaat vandaag!
pi_34067138
Ja dat is ook weer zo spuuglokje!
Luchtbel, daar stond ik ook versteld van ja dat ze het er niet meer over had ofzo.

Ze is de laatste tijd steeds bebe aan t spelen (baby) Dan gaat ze kruipen, wil op mijn pink sabbelen, een nepflesje drinken, dr speen (waar ik niet intrap ) enz enz. Bo speelt het leuk mee. Kom maar bebe roept Bo dan, en Jans kruipt erachteraan. Soms ben ik haar kwijt en dan gaat ze onder een tafeltje met een dekentje liggen slapen (alsof baby's onder tafels slapen ) Ze heeft weer wat nieuws dus
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')