abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33880362
ik ben 1.70
En ik was nog iets vergeten, want ik snoep eigenlijk best veel op een dag. Vooral als ik me verveel. En doordeweeks gaat het weinig snoepen goed, maar in het weekend niet....
En het is een gezond gewicht, maar mijn broek die gaat echt strakker zitten en wil wat slankere benen en een wat slankere buik...
Ik sport 2 uur in de week, wel achter elkaar, dus 1 dag in de week. Miss. zal een hometrainer helpen. Ik vind fietsen leuk, maarja ik ga dus echt niet in de kou ff weet ik veel hoeveel kilometer fietsen. En lopen, daar heb ik een hekel aan dus dat is ook niet echt een optie...
  Licht Ontvlambaar maandag 9 januari 2006 @ 21:12:07 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33880978
Bij een lengte van 1.70 meter en een gewicht van 62 kilo heb je een BMI van 21,5...
Iets waar de meeste hier nog niet eens van durven dromen... Waarschijnlijk zul je bij
Slank de zomer in... meer gelijk gestemden vinden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33880984
Wat een lieffie Isa! Daarmee kan je lekker knuffelen als je je wat minder voelt .
Het is inderdaad vandaag koud toen ik fietsend naar het bos ging om te wandelen...

Oh Sannelie, je hebt een gezond gewicht hoor (BMI = 21,4). Dan hoor je dus in dat andere topic (slank de zomer in) thuis . 62 kg maar, dat is een gewicht waar wij (merendeel) in dit topic alleen van kunnen dromen ! Je hoeft eigenlijk niet meer af te vallen alleen je moet goed opletten op wat je eet (zie daarvoor de tips). Ik ken de half 4 trek: bij mij lost ie op door een banaan en een uurtje later een vitalinea (bekertje yoghurt) te eten.
pi_33881031
Haha, Sjeen denkt er precies zo over... over dromen van 62 kg
pi_33881073
Ooooh sorry dat ik in t verkeerde topic zit! Maar bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
  Licht Ontvlambaar maandag 9 januari 2006 @ 21:15:36 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33881124
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef Sannelie het volgende:
Ooooh sorry dat ik in t verkeerde topic zit! Maar bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Maakt niet uit joh Veel succes in elk geval!
pi_33881208
Nu op Discovery trouwens een documentaire over Fat Admiration...(als je je heel slank wilt voelen...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar maandag 9 januari 2006 @ 21:19:30 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33881329
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Nu op Discovery trouwens een documentaire over Fat Admiration...(als je je heel slank wilt voelen...)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 21:54:27 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33883192
Voor wie het echt niet ziet zitten

Cursus Liegen tegen de weegschaal

1.
Weeg jezelf met kleren aan na het diner en 's morgens voor het ontbijt zonder kleren aan. Het is op deze manier fijn te zien hoeveel gewicht je verloren hebt 's nachts.

2.
Weeg jezelf nooit met nat haar.

3.
Als je je weegt verwijder dan alles, inclusief bril. Alles wazig zien wordt een voordeel. Vergeet ook je oorringen niet. Die kunnen zeker een paar ons wegen.

4.
Gebruik alleen goedkope weegschalen, nooit de medische. Ze wijken altijd wel een paar ons af... in je voordeel natuurlijk.

6.
Ga met gestrekte armen staan zodat de druk op de weegschaal minder wordt. Op en neer zwaaien kan ook maar helpt slechts af en toe.

7.
Eet en drink 's morgens pas NADAT je naakt hebt gewogen.

8.
Weeg jezelf nadat je naar de kapper bent geweest. Dit scheelt al gauw een paar ons.

9.
Adem met alle kracht zoveel mogelijk uit voordat je je gaat wegen. Lucht heeft immers ook gewicht?

10 Begin met één voet op de weegschaal en houd je vast aan het handoekenrek voor je. Schuif heel langzaam je andere voet erop en laat beetje bij beetje het handoekenrek los. Dit kan enige oefening en tijd vergen, maar het het dubbel en dwars waard. Je weegt op z'n minst een pond minder dan wanneer je normaal op de weegschaal was gestapt.

Wat zou er overigens met punt 5 gebeurd zijn???
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33883699
Ikiskoel (1m78) (42,3) was 134,0 kg, weegt nu 132,2 kg en wil graag 80 kg wegen - 1,8
Zo, effe aangepast
It is your friends who make your world!
  maandag 9 januari 2006 @ 22:32:54 #36
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33885266
Heb even de rijtjes van mezelf, Sanne en Ikiskoel in de OP aangepast... Kunnen we nog mooi mee voor week 1
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 9 januari 2006 @ 22:45:15 #37
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33885908
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Wat zou er overigens met punt 5 gebeurd zijn???
Die is afgevallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 22:48:02 #38
13151 crew  Rewimo
pi_33886041
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef pluisje het volgende:
Die is afgevallen

Scherp
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33886732
tvp'tje...

Jeetje wat zijn jullie veel aan het posten vandaag zeg.... Ik hou dat niet bij zo, en ik ben echt maar een paar uurtjes weggeweest..

Ik ben wezen (handboog)schieten, en nu doet alles pijn, ook al sta je dus stil, je doet wel wat
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33887310
Na een week alweer een nieuw topic...
tvp dus maar
pi_33893560
tvp.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:06:50 #42
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33895038
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:40 schreef Isabeau het volgende:
....knip......
Fijn dat je er weer bent Isabeau, en wat supersterk om zelfs depressief toch je lijnen weer op te
willen pakken. Hoop dat je konijn je wat extra kracht en vooral liefde en steun geeft natuurlijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_33895308
Goedemorgen!
Even een vraagje: wanneer passen jullie je 'regeltje' altijd aan? Eén keer in de week op maandag?
It is your friends who make your world!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 januari 2006 @ 10:25:18 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33895439
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef Ikiskoel het volgende:
Goedemorgen!
Even een vraagje: wanneer passen jullie je 'regeltje' altijd aan? Eén keer in de week op maandag?
Ik elke woensdag (als ik daadwerkelijk ben afgevallen...)
pi_33895456
Wat een lief konijn! Ik hoop dat ie werkt waar ie voor bedoeld is, en anders is het toch nog een schatje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_33895460
Isabeau

Konijn
Zu hause ist alles besser
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:42:11 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_33895845
Zo, even wat betreft de update, ik neem aan dat ik gewoon de regeltjes die genoemd worden kan verzamelen en bij kan houden en dan aan het einde van de week een nieuw overzichtje post?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:49:21 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33896028
even uit het vorige topic:
quote:
Red je dat dan om 's avonds niks meer te eten? Ik zou dan denk ik 's avonds nog wat nemen, stukje fruit misschien of zo (zou zelf bv voor yoghurt kiezen maar dat kan voor jou niet begrijp ik).
Ik ben niet gewend om s avonds te eten. Ik eet eigenlijk nooit meer iets na het avondeten. Is bij mijn ouders thuis ook nooit een gewoonte geweest dus ik ben er nooit aan gewend. Eevenals toetjes. die horen er bij ons standaard ook niet bij. Gisteren ben ik na het eten naar een concert geracet (moest zingen, zaalrepetitie was om 18 uur) heb daar rondgehangen op de naborrel tto 12 uur, daarna nog de kroeg in...half twee mijn bedje in...ik drink geen alcohol overigens, dus op borrels en in de kroeg drink ik altijd water. maar ik had echt echt geen trek....en ik krijg ook niet de kans vaak om s avonds iets te eten aangezien ik niet thuis ben vaak.

Ik had het idee dat ik behoorlijk heb gegeten gisteren, drie maaltijden, twee stuks fruit, alleen een beetje groente te weinig..... Ik doe heel erg mij best om te ontbijten, ook al krijg ik het nauwelijks weg s chtends, dus dan neem ik maar iets met behoorlijk koolhydraten erin. 1400 ckal is niet te weinig dacht ik. ik tel overigens nooit calorieën...dit was even een steekproef van een dag die wat mij betreft goed ging.

Ik vind het al moeilijk om aan twee stuks fruit per dag te komen, meestal is het er 1...ik vidn fruit echt niet lekker....Ik eet meestal wel extra rauwkost tussen de middag en bij de avondmaaltijd...daar was ik gisteren niet aan toegekomen.

Ik merk dat ik, als ik lijn, heel erg oet opletten dat ik voldoende eet van gezonde dingen. Ik ben voornamelijk dik gewordevan tussendoortjes. ik ben namlijk echt geen grote eter en zoals ik al zei, ik hou niet van fruit, ik ontbijt niet graag etc.

zucht...t i ook zo lastig allemaal...

ik heb ook geen zin om me vol te proppen et tussendoortjes om maar meer te eten, tegen heug en meug....ik dacht echt dat 1400/1500 wel goed was...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 10:57:32 #49
13151 crew  Rewimo
pi_33896273
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef Ikiskoel het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb er geen vaste dag voor eigenlijk. Ik ben altijd zo blij als er wat af is dat ik het gelijk post
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:58:02 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33896290
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:42 schreef Troel het volgende:
Zo, even wat betreft de update, ik neem aan dat ik gewoon de regeltjes die genoemd worden kan verzamelen en bij kan houden en dan aan het einde van de week een nieuw overzichtje post?
De regeltjes die tot gisterenavond 22.30 gepost zijn heb ik nog in de OP bijgezet, dus dan gaat het alleen over de regeltjes die daarna nog geplaatst zijn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')