abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:58:39 #251
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_34232079
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:48 schreef donald_dick het volgende:
verschil is, is dat R+ een hele show neerzet, en het publiek er flink bij betrekt met vuur water, (till die me nat spuit met zijnmega dildo tijdens Rein Raus ). zoiets kan radiohead gewoon niet met een lage tempo snij liedjes
... neeuh, het verschil is dat Radiohead het spektakel in de muziek zoekt en Rammstein in een emmer confetti en een Heinz knijpfles ketchup als nepbloed. Zo'n beetje als Kiss, zegmaar.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:05:21 #252
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34232241
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zoals eerder gezegt, de meeste mensen wisten dat rammstein niet was opgenomen door 3 voor 12, maar je hebt helaas nog steeds domme mensen
[..]
Weer zeg je alleen waarom Rammstein er niet bij stond, maar niet waarom RH dan zo hoog stond. DAT wil ik van je horen
quote:
verschil is, is dat R+ een hele show neerzet, en het publiek er flink bij betrekt met vuur water, (till die me nat spuit met zijnmega dildo tijdens Rein Raus ). zoiets kan radiohead gewoon niet met een lage tempo snij liedjes
Zie schaap!
pi_34233768
Radiohead zoekt de spektakel in de muziek? Moehahahaha
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:04:35 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34233823
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
Radiohead zoekt de spektakel in de muziek? Moehahahaha
Hoeveel nummers ken je van ze?
pi_34234962
Volgens mij is de reden dat RH zo hoog stond omdat het een grote naam is, en beter dan de alternatieven die er waren (m.u.v. Rammstein dan, maar waarom die zo laag stond is al wel duidelijk gebleken). Daarbij was het optreden van RH wel erg goed, alhoewel het mij niet zo aanspreekt. Voor mij moet een afsluiter een flinke dosis rock hebben...een hoog spring-gehalte zeg maar. Op het laatst nog effe flink uit je dak gaan voor dat podium. Bij Radiohead heb je dat helemaal niet...daar is het meer chill, jointje en biertje erbij en wat staan wegdromen. Ook leuk hoor, van tijd tot tijd, maar niet elk jaar (en wat mij betreft ook niet als afsluiter). Wat een goede afsluiter zou maken is volgens mij Robbie Williams, maar ik vraag me af of PP die ooit nog es kan strikken. zijn vorige keer PP was fantastisch, maar ik denk dat nu alleen de hele grote festivals als Reading, Roskilde en (misschien) RAR hem nog kunnen krijgen (net als bijvoorbeeld U2)
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:50:03 #256
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_34235086
snap je verband tussen nog even staan springen en robbie williams niet echt maar zal aan mij liggen.
pi_34235132
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Grumpey het volgende:
snap je verband tussen nog even staan springen en robbie williams niet echt maar zal aan mij liggen.
wel eens bij een optreden van de beste man geweest??
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:55:20 #258
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34235231
Robbie Williams Straks wil mn ma nog mee
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34235341
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef maniack28 het volgende:
Robbie Williams Straks wil mn ma nog mee
Ik begrijp de verbazing en reacties, maar werkelijk waar, die man kan een show neerzetten als geen ander. Voor mij is hij echt 's werelds grootste entertainer. Niet als zn liedjes (en zeker de nieuwere cd's) vind ik even goed, maar zelfs ondanks dat...je staat continu met open mond, en met kippenvel zoals hij t publiek weet te bespelen en weet mee te krijgen.

Wat trouwens ook wel als afsluiter mag is Joe Cocker ben dit jaar bij zn concert geweest in de HMH en je kan er simpelweg niet stil bij blijven staan.... die knakker hoeft alleen al op het podium te gaan staan en nog geen noot te zingen om te weten dat het een artiest is
pi_34235443
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hoeveel nummers ken je van ze?
Kheb ze live gezien in 1997. Ik heb alle cd's tot en met Kid A.

De zeikstem van de zanger en podium presentatie van de band, heeft mij doen besluiten om de cd's op te bergen. Pyramid Song is nog te pruimen. Voor de rest vind ik het zeikmuziek en heb nooit begrepen waarom OK Computer één van de topalbums zou moeten zijn van de afgelopen decennia.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:04:05 #261
135509 schaap001
pi_34235542
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

De zeikstem van de zanger en podium presentatie van de band, heeft mij doen besluiten om de cd's op te bergen. Pyramid Song is nog te pruimen. Voor de rest vind ik het zeikmuziek en heb nooit begrepen waarom OK Computer één van de topalbums zou moeten zijn van de afgelopen decennia.
Grappig is dat: ik vind Britney Spears een zeikstem hebben, haar podiumpresentatie helemaal niks, ik vind het voor de rest zeikmuziek, ik heb nooit begrepen waarom ze zo populair is.... en tóch heb ik geen enkele CD van haar.
Typische mensen heb je toch....
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:09:12 #262
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34235727
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Ik begrijp de verbazing en reacties, maar werkelijk waar, die man kan een show neerzetten als geen ander. Voor mij is hij echt 's werelds grootste entertainer. Niet als zn liedjes (en zeker de nieuwere cd's) vind ik even goed, maar zelfs ondanks dat...je staat continu met open mond, en met kippenvel zoals hij t publiek weet te bespelen en weet mee te krijgen.

Wat trouwens ook wel als afsluiter mag is Joe Cocker ben dit jaar bij zn concert geweest in de HMH en je kan er simpelweg niet stil bij blijven staan.... die knakker hoeft alleen al op het podium te gaan staan en nog geen noot te zingen om te weten dat het een artiest is
Doe dan een band die zo'n show neerzet en er ook bijpast Muse of Pearl Jam of Tool enz. enz. maar geen Robbie Williams
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:12:37 #263
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34235854
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Je hebt de cd's, maar houdt er niet van. En dat zorgt gelijk ervoor dat je er niet meer objectief over kan oordelen? RH maakt wel degelijk muziek die spektakel biedt.
Dat jij er niks aan vindt, is totaal wat anders.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:14:23 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34235919
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef kroegtijger het volgende:
Volgens mij is de reden dat RH zo hoog stond omdat het een grote naam is, en beter dan de alternatieven die er waren (m.u.v. Rammstein dan, maar waarom die zo laag stond is al wel duidelijk gebleken). Daarbij was het optreden van RH wel erg goed, alhoewel het mij niet zo aanspreekt. Voor mij moet een afsluiter een flinke dosis rock hebben...een hoog spring-gehalte zeg maar. Op het laatst nog effe flink uit je dak gaan voor dat podium. Bij Radiohead heb je dat helemaal niet...daar is het meer chill, jointje en biertje erbij en wat staan wegdromen. Ook leuk hoor, van tijd tot tijd, maar niet elk jaar (en wat mij betreft ook niet als afsluiter). Wat een goede afsluiter zou maken is volgens mij Robbie Williams, maar ik vraag me af of PP die ooit nog es kan strikken. zijn vorige keer PP was fantastisch, maar ik denk dat nu alleen de hele grote festivals als Reading, Roskilde en (misschien) RAR hem nog kunnen krijgen (net als bijvoorbeeld U2)
Er waren zat alternatieven... het wil er gewoon bij jou niet in, dat mensen erop stemden omdat ze het gewoon het beste vonden.....
Pearl Jam stond op 2, ook een superoptreden toen... En ik geloof dat RATM op 3 stond...
pi_34236004
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Grappig is dat: ik vind Britney Spears een zeikstem hebben, haar podiumpresentatie helemaal niks, ik vind het voor de rest zeikmuziek, ik heb nooit begrepen waarom ze zo populair is.... en tóch heb ik geen enkele CD van haar.
Typische mensen heb je toch....
Voor mij is een cd een blauwdruk van de band. De werkelijke presentatie vind plaats op het podium. Wordt er goed live gezongen, komen de instrumenten goed tot hun recht, hoe is de presentatie en hoe is de sfeer in de zaal?

Dat maakt voor mij een band een goede band en het luisteren waard. Als je gaat zitten kwijlen op de microfoon, weinig interactie hebt met het publiek, een gitarist die niet alles kan spelen omdat hij een beperking heeft aan zijn rechteram, vind ik geen goede presentatie. En daarna een electronisch album uitbrengen wat IMHO een gedurft album is, alleen de plank wordt volledig misgeslagen met Kid A.

Dan wou ik het graag nog hebben over de DVD die ze hebben uitgebracht eind vorig millenium. Helaas is de titel mij onbekend. Kheb het uitgezet. Jaja, wat hebben we een moeilijke tijd en wat is het leven kut. Ook backstage.

Ik heb je fotoboek bekeken en zie dat je van nog meer melancholische bands houdt, die ik totaal niet meer kan waarderen. Muziek moet voor mij vernieuwends zijn. Niet de zoveelste ballad met wat gitaar, leuk basloopje en een e-bow geluid erdoor heen met een simpel drumritme. Vernieuwend is de key. Britney was hip en vernieuwend voor de massa. Helaas is ook zij een muzikale dood gestorven.

Mocht je met iets anders kunnen komen dan Britney Spears, dan hoor ik het graag
  Eindredactie Games donderdag 19 januari 2006 @ 12:17:30 #266
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34236034
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef schaap001 het volgende:

[..]

... neeuh, het verschil is dat Radiohead het spektakel in de muziek zoekt en Rammstein in een emmer confetti en een Heinz knijpfles ketchup als nepbloed. Zo'n beetje als Kiss, zegmaar.
spektakel in muziek nee sorry, Muse heeft spektakel in zijn muziek, maar Radiohead
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:19:48 #267
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34236111
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef donald_dick het volgende:

[..]

spektakel in muziek nee sorry, Muse heeft spektakel in zijn muziek, maar Radiohead
Muse? Waar dan? (en ik vind Muse ook een leuke band, dus ben benieuwd...)
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:21:25 #268
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34236161
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:16 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Voor mij is een cd een blauwdruk van de band. De werkelijke presentatie vind plaats op het podium. Wordt er goed live gezongen, komen de instrumenten goed tot hun recht, hoe is de presentatie en hoe is de sfeer in de zaal?

Dat maakt voor mij een band een goede band en het luisteren waard. Als je gaat zitten kwijlen op de microfoon, weinig interactie hebt met het publiek, een gitarist die niet alles kan spelen omdat hij een beperking heeft aan zijn rechteram, vind ik geen goede presentatie. En daarna een electronisch album uitbrengen wat IMHO een gedurft album is, alleen de plank wordt volledig misgeslagen met Kid A.

Dan wou ik het graag nog hebben over de DVD die ze hebben uitgebracht eind vorig millenium. Helaas is de titel mij onbekend. Kheb het uitgezet. Jaja, wat hebben we een moeilijke tijd en wat is het leven kut. Ook backstage.

Ik heb je fotoboek bekeken en zie dat je van nog meer melancholische bands houdt, die ik totaal niet meer kan waarderen. Muziek moet voor mij vernieuwends zijn. Niet de zoveelste ballad met wat gitaar, leuk basloopje en een e-bow geluid erdoor heen met een simpel drumritme. Vernieuwend is de key. Britney was hip en vernieuwend voor de massa. Helaas is ook zij een muzikale dood gestorven.

Mocht je met iets anders kunnen komen dan Britney Spears, dan hoor ik het graag
Heel zwak om iemand aan te vallen op wat ie nog meer leuk vindt. Totaal buiten de discussie en een teken dat je dus niet meer weet wat je moet zeggen op zijn argumenten.
Zwak, zwakker, zwakst....
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:25:36 #269
135509 schaap001
pi_34236284
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat de meesten 'spektakel' associëren met 'hard'. Voor mij betekent het iets meer dan alleen dat.... het betekent onder andere ook dynamiek, emotie, creativiteit. Let the music do the talking, zou ik zeggen.
pi_34236385
Kid A is een aardig album maar niet voor een band die met The Bends en OK Computer een paar klassiekers op z'n naam heeft staan. Weg waren de liedjes met scherpe randjes. Thom Yorke is er ook niet beter op gaan zingen.
  Eindredactie Games donderdag 19 januari 2006 @ 13:06:55 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34237571
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:25 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat de meesten 'spektakel' associëren met 'hard'. Voor mij betekent het iets meer dan alleen dat.... het betekent onder andere ook dynamiek, emotie, creativiteit. Let the music do the talking, zou ik zeggen.
ja en dan kom ik weer op R+ uit, of bij Doe Maar..
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:09:10 #272
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34237646
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja en dan kom ik weer op R+ uit
Als je puur objectief zou kijken kom je niet bij Rammstein uit. Wel zijn (waren?) ze creatief met hun podiumact, maar dat staat los van de muziek die ze maken. Die is niet echt creatief.
pi_34238846
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

Heel zwak om iemand aan te vallen op wat ie nog meer leuk vindt. Totaal buiten de discussie en een teken dat je dus niet meer weet wat je moet zeggen op zijn argumenten.
Zwak, zwakker, zwakst....
Zo interpreteer jij het. Het was mijn bedoeling om aan te geven dat je veel naar muziek luistert wat in het verlengde ligt van RH. Muziek van melancholisch aard.

Een reden waarom ik niet naar PP ga, is dat voor grotendeels er eikels rond lopen die alleen maar gitaarmuziek of alleen maar die band willen horen. Voor de rest is voor hen alles kut.

Ik ken mensen die alleen muziek willen horen voor de jaren 70. + Elvis Presley. Van die sokken die zeggen: vroeger werd er muziek gemaakt. Tegenwoordig is het *boem boem boem*. Dat is geen muziek meer.

Een nieuwe generatie is zich aan het ontwikkelen. Mensen die alleen naar alternatieve muziek luisteren en voor de rest is alles waardeloos. Jammer is dat.

Ik zal het topic nog volgen om te kijken welke nieuwe namen hier staan. In een discussie gaan hier, is voor mij zinloos.
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:44:27 #274
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_34239051
jah linkse rukkers moeten jullie niet ergens in een boomhut zitten, of hebben ze daar ook internet?

Haha nee hoor dat bedoel ik niet zo, ikhoop dat de heer Jan Smeets dit jaar een fatsoenlijk programma bijeen krijgt!

Heb niet zoveel voorkeuren als het maar rockt! En op sommige vlakken ook nog vernieuwend is of in elk geval nieuwe bandjes de kans geeft zich te profileren.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:09:24 #275
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34239915
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:38 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Zo interpreteer jij het. Het was mijn bedoeling om aan te geven dat je veel naar muziek luistert wat in het verlengde ligt van RH. Muziek van melancholisch aard.
En ik maar denken dat je Schaap aan het quoten was en niet mij toen je refereerde aan de bands....
quote:
Een reden waarom ik niet naar PP ga, is dat voor grotendeels er eikels rond lopen die alleen maar gitaarmuziek of alleen maar die band willen horen. Voor de rest is voor hen alles kut.
Wat is dat voor gegeneraliseer? Alsof fans van RH enkel die muziek kunnen waarderen. Juist het tegendeel is waar.
quote:
Ik ken mensen die alleen muziek willen horen voor de jaren 70. + Elvis Presley. Van die sokken die zeggen: vroeger werd er muziek gemaakt. Tegenwoordig is het *boem boem boem*. Dat is geen muziek meer.
Tja die mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is.
quote:
Een nieuwe generatie is zich aan het ontwikkelen. Mensen die alleen naar alternatieve muziek luisteren en voor de rest is alles waardeloos. Jammer is dat.
En welke mensen bedoel je hiermee dan?
quote:
Ik zal het topic nog volgen om te kijken welke nieuwe namen hier staan. In een discussie gaan hier, is voor mij zinloos.
Toch doe je het wel
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:09:57 #276
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34239938
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef Sethje het volgende:

Haha nee hoor dat bedoel ik niet zo, ikhoop dat de heer Jan Smeets dit jaar een fatsoenlijk programma bijeen krijgt!

Heb niet zoveel voorkeuren als het maar rockt! En op sommige vlakken ook nog vernieuwend is of in elk geval nieuwe bandjes de kans geeft zich te profileren.
pi_34241515
Mogwai en Sigur Rós zijn ook zeer welkom bedenk ik mij net

Er is eigenlijk zoveel leuks dat moet komen.
  Eindredactie Games donderdag 19 januari 2006 @ 15:04:07 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34241982
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als je puur objectief zou kijken kom je niet bij Rammstein uit. Wel zijn (waren?) ze creatief met hun podiumact, maar dat staat los van de muziek die ze maken. Die is niet echt creatief.
gelukkig is dat jouw mening, want ik vind rosenrot anders klinken dan herzeleid, maar dat is natuurlijk mijn mening
pi_34252039
Frans bauer als afsluiter
pi_34252543
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Frans bauer als afsluiter
of 'idols toppers'... jim en jamai e.d.... tof!

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34253926
Maar ligt het aan mij of waren er in de voorgaande jaren rond deze tijd meer concrete geruchten?

Of ben ik gewoon te ongeduldig
pi_34268754
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:45 schreef ThomYorke het volgende:
Maar ligt het aan mij of waren er in de voorgaande jaren rond deze tijd meer concrete geruchten?

Of ben ik gewoon te ongeduldig
ik vind t eigenlijk voor alle festivals erg stil.... t zou toch wel door gaan??
pi_34268777
quote:
Smashing Pumpkins op festivals?
20-1-2006 0:19:23
Het gerucht doet zich al lange tijd de ronde op het Graz-forum (zie: http://grazforum.comfusion.nl/showthread.php?t=3169 en nu komt NME met hetzelfde verhaal: de Smashing Pumpkins komen weer bij elkaar. Volgens NME heeft Billy Corgan laten weten dat hij zijn oude band weer bij elkaar wil brengen. Het gerucht is zeer sterk dat ze op 30 april op het Amerikaanse Coachella festival weer bij elkaar komen (waarvan het affiche is uitgelekt). Ook gaan er geruchten dat ze deze zomer in Europa festivals aandoen. Pinkpop lijkt een goede kanshebber.

Van NME.com:
Smashing Pumpkins are strongly rumoured to be reforming this summer for live shows - with Coachella touted as their comeback.

Singer Billy Corgan has made no secret of the fact he wants to reform his old band, and NME.COM has learned the band are set to make their comeback at the Californian festival on April 30.
Yeah spread the news!
pi_34269150
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:45 schreef ThomYorke het volgende:

[..]

Yeah spread the news!
nu de Black Crowes er nog bij
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:18:05 #285
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34271828
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:18 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

nu de Black Crowes er nog bij
En Radiohead
pi_34271914
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

En Radiohead
Dat mag best
en de Deftones natuurlijk
of anders zou the Tragically Hip t leuk doen in t lijstje
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:23:43 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34271979
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Dat mag best
en de Deftones natuurlijk
of anders zou the Tragically Hip t leuk doen in t lijstje
Ow als we dan in Canada beland zijn dan pleit ik ook voor Our Lady Peace
pi_34272053
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ow als we dan in Canada beland zijn dan pleit ik ook voor Our Lady Peace
hoe is het mogelijk....we zitten op 1 lijn

en misschien de Levellers ook nog??
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:27:43 #289
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34272112
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

hoe is het mogelijk....we zitten op 1 lijn

en misschien de Levellers ook nog??
Prima! Goede live-band...
Mag ik ook nog even een pleidooi doen voor HAL?
pi_34272156
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Prima! Goede live-band...
Mag ik ook nog even een pleidooi doen voor HAL?
tuurlijk mag dat (ik ken ze alleen niet )
misschien dat ik je nu een beetje te ver push natuurlijk, maareh.... NoFX??
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:29:33 #291
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34272183
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

tuurlijk mag dat (ik ken ze alleen niet )
misschien dat ik je nu een beetje te ver push natuurlijk, maareh.... NoFX??
NOFX? Ja hoor prima... Maar dan wil ik: The Arcade Fire
pi_34272252
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef peaceman het volgende:

[..]

NOFX? Ja hoor prima... Maar dan wil ik: The Arcade Fire
geen enkel probleem mee
Dan zou ik weer graag A en Jimmy Eat World willen zien (we komen er wel uit zo...we hebben Jan helemaal niet nodig )
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:32:39 #293
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34272283
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:31 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

geen enkel probleem mee
Dan zou ik weer graag A en Jimmy Eat World willen zien (we komen er wel uit zo...we hebben Jan helemaal niet nodig )
Ook daar kan ik mee leven... voor mij dan: My Morning Jacket en Vitalic
pi_34272311
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ook daar kan ik mee leven... voor mij dan: My Morning Jacket en Vitalic
Vitalic ken ik niet

The Hives misschien nog?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:34:45 #295
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34272367
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Vitalic ken ik niet

The Hives misschien nog?
Vitalic is dance, 1 van de weinige dance-acts waar ik een cd van heb.....

Tja The Hives.... Als t maar niet op maandag is, vind ik het best

Subways een idee?
pi_34272420
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Vitalic is dance, 1 van de weinige dance-acts waar ik een cd van heb.....

Tja The Hives.... Als t maar niet op maandag is, vind ik het best

Subways een idee?
mwoch.... vooruit dan maar
CKY?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:37:06 #297
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34272460
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

mwoch.... vooruit dan maar
CKY?
Wat is CKY ook alweer?

Ed Harcourt?
pi_34272504
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat is CKY ook alweer?
CKY is behoorlijk stevige rock.... zit veel bij filmpjes van JackAss (aangezien Jess Margera erin drumt)
quote:
Ed Harcourt?
in de tent
pi_34272509
. The Decemberists. .
pi_34272535
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
. The Decemberists. .
wie??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties