Rammstein komt niet, die hebben weer 2 jaar pauze omdat T zijn solocarriere wil opstartenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef icebliss het volgende:
Even op een rijtje, de bands waarmee ze dan in onderhandeling zouden zijn:
Rammstein![]()

na de show van 2002? dat was een beste afluiting op maandag van de afgelopen 5 jaar. het was een groter feest dan snijmuziek Radiohead in 2001quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jan wil Rammstein niet eens.

Tobbers bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Jan Smeets wil geen rammstein meer hebben op pinkpop.
Gaf hij zelf aan.
Zou dan raar zijn als ze komen, maar goed lijstje.
Jan moet Velvet Revolver halen dan haal je toppers !

Kijk dat jij niet van RH houdt kan natuurlijk, maar dat was wel een absoluut fenomenaal optreden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
na de show van 2002? dat was een beste afluiting op maandag van de afgelopen 5 jaar. het was een groter feest dan snijmuziek Radiohead in 2001

was ook het jaar dat de meeste brandjes werden gestichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk dat jij niet van RH houdt kan natuurlijk, maar dat was wel een absoluut fenomenaal optreden.

Dus?? Nogmaals dat JIJ er niet van houdt, betekent niet dat het slecht was...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was ook het jaar dat de meeste brandjes werden gesticht![]()

ik zeg niet dat het slecht was, ik zeg alleen dat het tekent was wat anderen ervan vondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus?? Nogmaals dat JIJ er niet van houdt, betekent niet dat het slecht was...

Op zich ben ik dat wel met je eens, maar het is ook een kwestie van smaak. Ik heb toen over Radiohead verschillende geluiden gehoord. Rammstein idem dito. Bij Rammstein ben ik overigens na 10 minuten weggegaan, want ik vond er geen bal aan, maar ja ik vind ze dan ook alleen op CD verdraagbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het slecht was, ik zeg alleen dat het tekent was wat anderen ervan vondenen daar komt bij, dat een afsluiter spetterend moet zijn, al houd je er niet van...

Bij Rammstein liepen OOK heeeeeeeel veel mensen weg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:50 schreef Devlinsect het volgende:
Voor een klein groepje fans was Pinkpop 2001 een goede afsluiter.
Als je erbij was geweest, leek het me wel duidelijk dat het voor een grote groep mensen niet de juiste afsluiter is geweest.![]()

omdat rammstein express laag werd gehouden want ze hadden er geen beelden van omdat 3 voor 12 achter het hek moest filmen omdat de leiding van Rammstein zelf filmde voor hun dvdquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich ben ik dat wel met je eens, maar het is ook een kwestie van smaak. Ik heb toen over Radiohead verschillende geluiden gehoord. Rammstein idem dito. Bij Rammstein ben ik overigens na 10 minuten weggegaan, want ik vond er geen bal aan, maar ja ik vind ze dan ook alleen op CD verdraagbaar.
En toch is het in dat opzicht wel gek dat 2 jaar geleden ofzo verreweg het meest gestemd werd op dat optreden van RH om nog eens terug te zien. Opmerkelijk toch?
Rammstein kwam niet eens in de top 5 voor volgens mij.....
Dus als Rammstein zoveel beter was, waarom werd daar dan niet op gestemd?

quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat rammstein express laag werd gehouden want ze hadden er geen beelden van omdat 3 voor 12 achter het hek moest filmen omdat de leiding van Rammstein zelf filmde voor hun dvdmaar je hebt domme idioten die toch gaan stemmen
![]()
Ik denk dat Rammstein vele vele malen duurder is en naar mijn mening weggegooid geld ook nog.... maar dat terzijde...quote:maar dat terzijde, dat mensen radiohead willen horen is prima, maar alleen omdat ze duur zijn gaan ze in de avond, terwijl het prima muziek is op de middag rond 3en liggend in het gras (zodat ik kan tukken)

Ze hebben een 'Hiatus', zo noemt Shirley het.quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
inmiddels toch niet meer toch

Reimmstain schijnt iets geflikt te hebben war jan niet zo blij mee wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
na de show van 2002? dat was een beste afluiting op maandag van de afgelopen 5 jaar. het was een groter feest dan snijmuziek Radiohead in 2001

Mwah acht de kans heel klein. Afgelopen jaar LL en touren nu door VS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik wil incubus graag zien.. Kleine kans dat ze naar pinkpop komen?

Rammstein en Radiohead ontlopen elkaar niet zo veel qua prijs denk ik. Zelf zou ik liever Rammstein zien als ik dan toch tussen die 2 zou moeten kiezen. T optreden van Radiohead vond ik wel erg goed, maar Rammstein sprak me meer aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
(overigens vind ik dat persoonlijk weer belachelijk van zo'n band dat er niks uitgezonden mag worden en dat vind ik van elke band/artiest waarvan dat niet mag).
Maar goed stel dat dat de enige reden is dat Rammstein zo laag stond, waarom stond RH dan zo hoog?
[..]
Ik denk dat Rammstein vele vele malen duurder is en naar mijn mening weggegooid geld ook nog.... maar dat terzijde...
Och wanneer RH speelt, maakt mij niet zoveel uit hoor...als ze maar spelen![]()

Ik was er niet in 2003, maar het gekke is dat een vriend van mij Manu Chao een geweldige afsluiter vond en ik heb wel eens een DVD van die lui gezien en dat vond ik ook te gek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:02 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
als Manu Chao in 2003...dat was gewoon te sneu voor een afsluiter. Ik zie dan liever Pearl Jam weer eens terug komen als afsluiter oid

t was best wel aardig enzo, en inderdaad, de muziek spreekt me ook niet zo aan, maar ik vind het geen afsluiter in de stijl van Rammstein of Radiohead. Dat zijn toch bands met wat meer aanzien, en wat meer bekendheid. De Peppers zouden voor dit jaar natuurlijk een fantastische afsluiter zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik was er niet in 2003, maar het gekke is dat een vriend van mij Manu Chao een geweldige afsluiter vond en ik heb wel eens een DVD van die lui gezien en dat vond ik ook te gek.
Misschien dat de muziek je niet aanspreekt? Of was het gewoon slecht?

Tja je kent mijn mening over The Peppers.... Ik zie liever The Black Crowes afsluiten of The Cure (en dat viel mij tegen in 2004 op Werchter, dus kun je nagaan).quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:50 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
t was best wel aardig enzo, en inderdaad, de muziek spreekt me ook niet zo aan, maar ik vind het geen afsluiter in de stijl van Rammstein of Radiohead. Dat zijn toch bands met wat meer aanzien, en wat meer bekendheid. De Peppers zouden voor dit jaar natuurlijk een fantastische afsluiter zijn

quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja je kent mijn mening over The Peppers.... Ik zie liever The Black Crowes afsluiten of The Cure (en dat viel mij tegen in 2004 op Werchter, dus kun je nagaan).

Dan kan ik vroeg naar huis.. is ook wat waardquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
mening is bekend ja
The Black Crowes is natuurlijk fantastisch, maar als "net geen afsluiter". Dus net als een paar jaar geleden....Lenny Kravitz en daarna Rammstein.... dan zou dit jaar t wel the black crowes gevolgd door RHCP mogen

mwoch...onze muziek-smaak ligt niet heel erg op één lijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan kan ik vroeg naar huis.. is ook wat waard
Maar ik denk dat allemaal nog best eens verrassend zou kunnen gaan worden wat er allemaal komt. De geluiden/geruchten stemmen mij tevreden in die zin dat men goed zijn best doet.
Hopelijk komen ze met een gigantische verrassing... (the Gorillaz??)
Tears for fears zou bijvoorbeeld ook een stunt zijn(niet als afsluiter, maar gewoon overdag)

Tja ik vond The Pumpkins erg goed, maar toen wilde Billy solo.... richtte vervolgens de band Zwan op (????) om vervolgens echt solo te gaan en al snel te roepen dat ie The Pumpkins weer terug wilde.... Beetje sneu komt dat over, maar hij is welkom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:05 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
mwoch...onze muziek-smaak ligt niet heel erg op één lijn
Ik zou het wel een verrassing vinden om bijv. Silverchair, the Smashing Pumpkins of Pearl Jam te mogen aanschouwenmaar laten we voor t gemak maar uitgaan van Kane en di-rect, dan kan het alleen nog maar meevallen daarna

quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:37 schreef ThomYorke het volgende:
Bijzonder concert was dat van Radiohead in 2001, vooral toen Thom Yorke begon te zingen rain down ik wat regendruppels begon te voelen

Liever wel muse, maar ja is dan ook muziek waar je van moet houdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Liever geen Muse.. dan gaat het opvallen dat ze om de twee kaar komen

Wat was het ook koud die dag he? Hele dag koud gehad, behalve bij Tool en Radiohead.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]dat moment vergeet ik ook niet meer

Een goede combi inderdaad, dit jaar weer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed die combinatie.. Tool & Radiohead

Bjork, Tool, Radiohead.... nog beter! Maar laat Tom McRae het kwartet dan volmakenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan ben ik meer voor een kopie van de eerste avond van Werchter 2 (3?) jaar terug: eerst Björk, dan Radiohead.

ALS het waar is, dan is dit mijn oordeel:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik hoor net dat Tool, Korn, Deftones, System of a Down bevestigd zouden zijn... anonieme bron bij een groot muziektijdschrift... of het waar is, you never know. Maar dat zou wel heel vet zijn!!!

hmm, toch niet mijn lievelings-stroomingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik hoor net dat Tool, Korn, Deftones, System of a Down bevestigd zouden zijn... anonieme bron bij een groot muziektijdschrift... of het waar is, you never know. Maar dat zou wel heel vet zijn!!!

Och, je bent no. 238923892-293-092 die er over begint.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:

Regendruppels? You wishquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:37 schreef ThomYorke het volgende:
Bijzonder concert was dat van Radiohead in 2001, vooral toen Thom Yorke begon te zingen rain down ik wat regendruppels begon te voelen

Dus jij was hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Regendruppels? You wishIk stond achter je en moest iets groens kwijt
![]()

zelfde meningquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef maniack28 het volgende:
Deftones
Tool
Korn(over de datum man.. getsiederrie)
SOAD .... mwah....

zoals eerder gezegt, de meeste mensen wisten dat rammstein niet was opgenomen door 3 voor 12, maar je hebt helaas nog steeds domme mensenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
(overigens vind ik dat persoonlijk weer belachelijk van zo'n band dat er niks uitgezonden mag worden en dat vind ik van elke band/artiest waarvan dat niet mag).
Maar goed stel dat dat de enige reden is dat Rammstein zo laag stond, waarom stond RH dan zo hoog?
verschil is, is dat R+ een hele show neerzet, en het publiek er flink bij betrekt met vuur water, (till die me nat spuit met zijnmega dildoquote:Ik denk dat Rammstein vele vele malen duurder is en naar mijn mening weggegooid geld ook nog.... maar dat terzijde...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |