Wanneer ben je dan aan het gourmetten?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef Conflict het volgende:
ohh hee, ik wil ook weer eens op de radio!
****BREAKING NEWS*****quote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef PLAE@ het volgende:
god dat zal me even spannend worden. Fotografie mods op de radio![]()
Pas nog gedaan!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan aan het gourmetten?
Noooooooouuuuuuuuuuujjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, jij moet gewoonquote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
Nikky zit op Curacao en ik ben er vermoedelijk niet.
Carry on
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
Carry on
Nou is er helemaal geen reden meer overquote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
Carry on
Dat eerste heb ik ff aangepast. En dat tweede staat erinquote:Op maandag 9 januari 2006 18:02 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat Natalie FA was? En waarom staat er niet hoe laat het begint
?
Jij bent er dus gewoon. Heb je niet voor niks zitten mailen vanochtendquote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
Carry on
Je moet gewoonquote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef Xilantof het volgende:
heeeel misschien ga ik wel luisteren...
Nouja zegquote:
Kom ook even langs #gcscquote:Op maandag 9 januari 2006 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
Even onder mijn "alias" in IRC dan maar.
Komen daar ook nog mensen?quote:
Zou een leuk idee zijn ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef SpeedyGJ het volgende:ik ben er weer helemaal bij
![]()
Wat me nu net even in me op komt is: Zou het niet leuk zijn als er nou een fotoalbum komt van de users die in FOK!Radio zijn geweest?
Heb jij FF al ergens gezien?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef paultjuhhh het volgende:
En de fokawards dan ? van GC en ONZdat zou ook vanavond zijn
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef Xilantof het volgende:
Ha, mijn lied!
? is dat de afkorting van Flying Fox ?quote:
Leuk he, die verzoekjesquote:Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef Xilantof het volgende:
Ha, mijn lied!
klopt, en de volgende moet ook vna mij zijn, gezien dat lied nu 2 stemmen heeft als enige :quote:
nouja, bijna dan...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt, en de volgende moet ook vna mij zijn, gezien dat lied nu 2 stemmen heeft als enige :
Bijna...quote:
Tis geluktquote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef ichbineinstarbaby het volgende:
Test
Chumbawamba - Tubthumpingquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef Xilantof het volgende:
hoe heet dit nummer?
Klopt, ik ben nooit irriquote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Zeg Speed, ik wist niet dat jij irritant was![]()
Welk adres danquote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij bent er dus gewoon. Heb je niet voor niks zitten mailen vanochtend![]()
who caresquote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd waarom classpc een Maryse-zip naar @ fok.nl stuurt...
Nataliequote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef static het volgende:
Wie is dat domme wicht nu?
Natalie.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef static het volgende:
Wie is dat domme wicht nu?
Jij wilde het zipje ook?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd waarom classpc een Maryse-zip naar @ fok.nl stuurt...
Gooi gewoon hier ff een linkje neer, wel zo gemakkelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef classpc het volgende:
Jij wilde het zipje ook?
Hij doet niksquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef classpc het volgende:
Oke, maar niet zeuren als het niet bevalt he
maryse.zip
Je gaat nog wel mooi zingen dusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:20 schreef ijsmeis het volgende:
Alles weg!
Zonde..
Maar ik ga er sowieso vandoor!
Ja, kom eens online!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
Yvonne is bij mij gewoon onlinequote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gooi gewoon hier ff een linkje neer, wel zo gemakkelijk.
het staat verdulle zelfs op de FP: je liegt dat je barstquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no.
Ik heb nog nooit een belofte gedaan!
ircquote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef mcDavid het volgende:
waar is die good ol'time dat er iedere 5 minuten een fokradio slowchattopic volgepost werd
* ijsmeis wijst naar Links en Sub !quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
het staat verdulle zelfs op de FP: je liegt dat je barst![]()
Wie?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis wijst naar Links en Sub !
Geen idee. Maar je werd wel net genoemd in FR.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Worden de FOK! awards uitgereikt vandaag?
Wat zeiden ze voor liefs?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je werd wel net genoemd in FR.
De week van Maikuuul zeg ik je!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
Maikuuul moet nog eens hendig sjieke slip zeggen!![]()
![]()
Dat zeg ik gek! Boh! In plaats van de week van nikky!quote:
Ze trekken elkaar af denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Wat zijn ze nu allemaal aan het fröbelen daar in die studio?
quote:
Doe maar, lelijke studenten zitten we niet op te wachtenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik mijn fotoboek maar eens leeg ga halen
nog even en dan geen student meer, lelijk zal ik wel blijvenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doe maar, lelijke studenten zitten we niet op te wachten
Zij jou ook nietquote:
Ik heb alleen meegekregen dat z'n trommel in het "gemeenschapshuis" stondquote:
Niet dat ik er wat mee gedaan had als ik hem wel thuis had staanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb alleen meegekregen dat z'n trommel in het "gemeenschapshuis" stond
Flauwquote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat mee gedaan had als ik hem wel thuis had staan
Komt mijn liefdesverklaring nog online voor moemoequote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
Maikuuul's optreden op Fok!Radio
Voor een ieder die het stukje met Maikuuul wil terugluisteren heb ik even snel het stukje er uit geknipt.
Dies idd vet gemaakt, door de makers van Radio Bendeleiderquote:
Ja gek per wanneer mag jij de lollerweek van Maikuuul doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dies idd vet gemaakt, door de makers van Radio Bendeleider
Geen idee gek, maar ik heb helemaal niet zoeen vette frituur hits dusjehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja gek per wanneer mag jij de lollerweek van Maikuuul doen?
Eerst die van 19 december nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef Tha_T het volgende:
Zorg nou maar dat die uitzending online komt
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
Nolius, knip jij de muziek er altijd uit? Zodat je dus alleen de gesprekken overhoudt?
Tja, er zijn mensen die dat wel graag doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb het al gevolgt, 2de X is wat overbodig
Ach jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die dat wel graag doen
Zelf zou ik live ook leuker vinden.
Of mensen die bellen en willen horen wat ze gezegd hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die dat wel graag doen
Zelf zou ik live ook leuker vinden.
Korte termijn geheugenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Of mensen die bellen en willen horen wat ze gezegd hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |