Niet dat ik er wat mee gedaan had als ik hem wel thuis had staanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb alleen meegekregen dat z'n trommel in het "gemeenschapshuis" stond
Flauwquote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat mee gedaan had als ik hem wel thuis had staan
Komt mijn liefdesverklaring nog online voor moemoequote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
Maikuuul's optreden op Fok!Radio
Voor een ieder die het stukje met Maikuuul wil terugluisteren heb ik even snel het stukje er uit geknipt.
Dies idd vet gemaakt, door de makers van Radio Bendeleiderquote:
Ja gek per wanneer mag jij de lollerweek van Maikuuul doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dies idd vet gemaakt, door de makers van Radio Bendeleider
Geen idee gek, maar ik heb helemaal niet zoeen vette frituur hits dusjehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja gek per wanneer mag jij de lollerweek van Maikuuul doen?
Eerst die van 19 december nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef Tha_T het volgende:
Zorg nou maar dat die uitzending online komt
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
Nolius, knip jij de muziek er altijd uit? Zodat je dus alleen de gesprekken overhoudt?
Tja, er zijn mensen die dat wel graag doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb het al gevolgt, 2de X is wat overbodig
Ach jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die dat wel graag doen
Zelf zou ik live ook leuker vinden.
Of mensen die bellen en willen horen wat ze gezegd hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die dat wel graag doen
Zelf zou ik live ook leuker vinden.
Korte termijn geheugenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Of mensen die bellen en willen horen wat ze gezegd hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |