Komen daar ook nog mensen?quote:
Zou een leuk idee zijn ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef SpeedyGJ het volgende:ik ben er weer helemaal bij
![]()
Wat me nu net even in me op komt is: Zou het niet leuk zijn als er nou een fotoalbum komt van de users die in FOK!Radio zijn geweest?
Heb jij FF al ergens gezien?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef paultjuhhh het volgende:
En de fokawards dan ? van GC en ONZdat zou ook vanavond zijn
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef Xilantof het volgende:
Ha, mijn lied!
? is dat de afkorting van Flying Fox ?quote:
Leuk he, die verzoekjesquote:Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef Xilantof het volgende:
Ha, mijn lied!
klopt, en de volgende moet ook vna mij zijn, gezien dat lied nu 2 stemmen heeft als enige :quote:
nouja, bijna dan...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt, en de volgende moet ook vna mij zijn, gezien dat lied nu 2 stemmen heeft als enige :
Bijna...quote:
Tis geluktquote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef ichbineinstarbaby het volgende:
Test
Chumbawamba - Tubthumpingquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef Xilantof het volgende:
hoe heet dit nummer?
Klopt, ik ben nooit irriquote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Zeg Speed, ik wist niet dat jij irritant was![]()
Welk adres danquote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij bent er dus gewoon. Heb je niet voor niks zitten mailen vanochtend![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |