Laat dat geloofwaardig maar achterwege. In slaap vallen nadat ze keihard ''Neem me dan als je zo graag wilt'' schreeuwt terwijl ze haar blouse en broek kapotscheurt.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef kibber het volgende:
sterk verhaal, geloofwaardig,veel diepgang
DOM DOM DOM DOMquote:die meid helemaal over de rooie, gooide haar kleren uit en riep: "Neem me dan als je dat zo graag wilt!" TS deed echter niks,
Misschien met wat verbeteringen opsturen naar GTST / ONM?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
het idee was prachtig, maar hij laat zoveel steekjes vallen dat het gewoon te duidelijk nep is...
Creatief is hij wel! Ben wel benieuwd hoe oud ze zijn... ik bedoel, des te meer kunnen we ons inleven in het verhaal! Hij is in elk geval 18+ gezien zijn rijbewijs!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef ChRoNiC het volgende:
Hahahahahahahaha wat een onzin verhaal zeg.. Ik had dit wel in ONZ verwacht
nieuw concept bij talpaquote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Misschien met wat verbeteringen opsturen naar GTST / ONM?
Of misschien is die vader wel zo ruimdenkent dat hij in zijn auto mocht rijden zonder rijbewijs.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Creatief is hij wel! Ben wel benieuwd hoe oud ze zijn... ik bedoel, des te meer kunnen we ons inleven in het verhaal! Hij is in elk geval 18+ gezien zijn rijbewijs!
Ze hebben toch een heel lang gesprek gehad?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Hugo- het volgende:
Wat ik eigenlijk raar vind, is dat TS zijn vriendin zou ophalen van school met een mooie sportwagen, maar dat hij nu pas terug is van het stadten met zijn zus. Is hij haar dan helemaal vergeten?
Zij is anderhalf jonger (dacht ik gelezen te hebben...) waarschijnlijk nog een puber.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Creatief is hij wel! Ben wel benieuwd hoe oud ze zijn... ik bedoel, des te meer kunnen we ons inleven in het verhaal! Hij is in elk geval 18+ gezien zijn rijbewijs!
Ja, dat zij 1,5 jonger is heb ik ook gelezen... we hoeven dus alleen maar te weten hoe oud hij is... dat kan 18 zijn.. maar ook 19 of 20... ouder niet denk ik...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zij is anderhalf jonger (dacht ik gelezen te hebben...) waarschijnlijk nog een puber.
Wat ik vooral vreemd vind is dat die jongen zomaar ff de sportwagen van zijn toekomstige schoonvader () mag gebruiken...
Hmm, TS schreef inderdaad dat ze een heel gesprek hebben gehad. Maar hij schreef geloof ik ook dat hij net terugkwam uit de stad met zijn zus.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze hebben toch een heel lang gesprek gehad?![]()
Of was dat met zijn zus?
Ik ben helemaal in de war
Tevens een beetje een tvp
Hij is natuurlijk wel een goede bekende van de familie he.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zij is anderhalf jonger (dacht ik gelezen te hebben...) waarschijnlijk nog een puber.
Wat ik vooral vreemd vind is dat die jongen zomaar ff de sportwagen van zijn toekomstige schoonvader () mag gebruiken...
Ik ben ook een goeie bekende van de familie van mijn beste vriendin. Moest die pa een sportwagen hebben, zou ik die waarschijnlijk nie mogen gebruiken.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Hmm, TS schreef inderdaad dat ze een heel gesprek hebben gehad. Maar hij schreef geloof ik ook dat hij net terugkwam uit de stad met zijn zus.
[..]
Hij is natuurlijk wel een goede bekende van de familie he.
idd! geweldig verhaal, daar niet vanquote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Mikkie het volgende:
Als ik die samenvatting lees denk ik: dit kan niet waar zijn!
Hoezo?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Mikkie het volgende:
Nee, inderdaad, mensen geven hun auto niet zo snel weg. Maar dat gezin heeft maarliefst drie auto's, dus misschien hoeven ze er niet zo zuinig op te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben ook een goeie bekende van de familie van mijn beste vriendin. Moest die pa een sportwagen hebben, zou ik die waarschijnlijk nie mogen gebruiken.
Maar ja, ik heb dan ook niet gemasturbeerd toen ik met haar aan het cammen was![]()
stiekem hoop ik toch wel een beetje dat dit waar is hoor en dat de TS zo in de war is dat hij een paar foutjes maakt in zijn verhaal![]()
klinkt als een Daniel Steel / Julia Roberts verhaal, maar in ieder geval wel amusant.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Hugo- het volgende:
Even een korte samenvatting van deel 1:
TS werd erg geil van zijn beste vriendin die sexy een extra knoopje los deed voor de webcam, zodat ze flink wat inkijk had. TS hield het niet meer, en sloeg de hand aan zichzelf, terwijl zijn webcam ook aan stond. Hij kreeg hier echter een enorm schuldgevoel van, en besloot naar haar toe te gaan om het haar te vertellen, ze woonde toch maar vier huizen verder. Eenmaal daar ging het gesprek eerst over koetjes en kalfjes. Totdat TS toch besloot de waarheid te vertellen, die meid helemaal over de rooie, gooide haar kleren uit en riep: "Neem me dan als je dat zo graag wilt!" TS deed echter niks, ging slapen in haar bed, en werd de volgende ochtend wakker zonder haar. Eenmaal daar beneden wist de hele familie er al van! Haar vader gaf hem de sportwagen om haar die dag van school af te halen. TS at daar wat, en ging naar huis, om vervolgens met zijn zus naar de stad te gaan. Hij is nu net terug uit de stad.
Deel 1.
We wachten hier in spanning af op de ontknoping!
Je vergeet het saillante detail waar hij in tranen uitbarstte.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Hugo- het volgende:
Even een korte samenvatting van deel 1:
TS werd erg geil van zijn beste vriendin die sexy een extra knoopje los deed voor de webcam, zodat ze flink wat inkijk had. TS hield het niet meer, en sloeg de hand aan zichzelf, terwijl zijn webcam ook aan stond. Hij kreeg hier echter een enorm schuldgevoel van, en besloot naar haar toe te gaan om het haar te vertellen, ze woonde toch maar vier huizen verder. Eenmaal daar ging het gesprek eerst over koetjes en kalfjes. Totdat TS toch besloot de waarheid te vertellen, die meid helemaal over de rooie, gooide haar kleren uit en riep: "Neem me dan als je dat zo graag wilt!" TS deed echter niks, ging slapen in haar bed, en werd de volgende ochtend wakker zonder haar. Eenmaal daar beneden wist de hele familie er al van! Haar vader gaf hem de sportwagen om haar die dag van school af te halen. TS at daar wat, en ging naar huis, om vervolgens met zijn zus naar de stad te gaan. Hij is nu net terug uit de stad.
Deel 1.
We wachten hier in spanning af op de ontknoping!
Inderdaad, terwijl de samenvatting toch exact klopt. Maar zoals het opgesomd staat is het zo mogelijk nóg ongeloofwaardiger. Overigens nog steeds leuk, het spreekt tot de verbeelding zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Mikkie het volgende:
Bedankt dat je me er op wees!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je vergeet het saillante detail waar hij in tranen uitbarstte.
Persoonlijke gegevensquote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt wel gelezen, het gaat niet over Hugo.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Hugo
Achternaam:
Geslacht: Man
Verhaal dus waarschijnlijk verzonnen.![]()
Jammer, was leuk verhaal.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar ik zie het nergens staan... hij heet 1ofthefewquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
Achternaam:
Haha, lezen is heel moeilijk he!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
Achternaam:
ohquote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt wel gelezen, het gaat niet over Hugo.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
oh![]()
heb idd niet gelezen, maar het leek zo van Hugo.![]()
ja, maar je quote niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:55 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Hoezo?Ik vertel het toch in hij-perspectief, en niet in ik-perspectief?
hier hield ik het niet meer.quote:springt bovenop me en begint te slaan en te stompen en trekt haar blouse en boxer uit en schreeuwt dat ik der maar moet nemen als ik dat zo graag wou.
Ja omdat ik een samenvatting gemaakt heb, als ik alles van hem had gequote was het nogal onoverzichtelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ja, maar je quote niet.
maar het was een verkapte tvp![]()
Ben je toen soms de hand aan jezelf gaan slaan. Geeft niets hoor.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef Brabiliaan het volgende:
Waar ik een beetje nieuwsgierig naar ben is het volgende:
1. Doet TS nog een poging om ons te overtuigen dat het waargebeurd is?
Ja. Als die er zijn.quote:2. Lacht TS zich een ongeluk omdat er nog steeds mensen zijn die hem geloven?
Dat is op zich wel knap...quote:3. Is TS gewoon blij dat hij een populair topic heeft gestart?
ja heb net een pringles bus vol geblaft.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je toen soms de hand aan jezelf gaan slaan. Geeft niets hoor.![]()
Hmm, ik betwijfel of er mensen zijn die dit nu nog geloven hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef Brabiliaan het volgende:
Waar ik een beetje nieuwsgierig naar ben is het volgende:
1. Doet TS nog een poging om ons te overtuigen dat het waargebeurd is?
2. Lacht TS zich een ongeluk omdat er nog steeds mensen zijn die hem geloven?
3. Is TS gewoon blij dat hij een populair topic heeft gestart?
ts is aant 'relaxen cq chillen' van de zware nacht.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:23 schreef WesHell het volgende:
Leuk verhaal, maar ts laat niks meer van zich horen..
Mischien wel omdat die door de mand is gevallen
Ze bestaan nog hoor. Kijk maar:quote:Op maandag 9 januari 2006 18:19 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Hmm, ik betwijfel of er mensen zijn die dit nu nog geloven hoor.
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef ErikT het volgende:
Ik geloof t van begin tot eind. WIjven zijn superraar, dus die reactie van haar kan hartstikke goed.
Zolang er mensen zijn die behoefte hebben aan een update-post van de TS, heeft hij een goed resultaat geboekt, zelfs al geven die mensen aan dat ze hem niet geloven, toch lijkt er iets bij hen te 'kriebelen', en willen ze toch meer van de TS horen...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:19 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Hmm, ik betwijfel of er mensen zijn die dit nu nog geloven hoor.
En wat denk je van dat "gooit kleren uit en roept 'neem me dan'" verhaalquote:Op maandag 9 januari 2006 18:32 schreef MouseOver het volgende:
Het zou wel grappig zijn als het in grote lijnen waar gebeurd is maar dat hij gewoon dat sportautoverhaal teveel aangedikt heeft.
Whaha, die had ik niet gelezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ze bestaan nog hoor. Kijk maar:
[..]
![]()
Ja tuurlijk, maar het ging over het feit of er nog echt mensen waren die het geloofden. Ik vind het verhaal zo vermakelijk dat ik ook uit kijk naar een nieuwe post van TS.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die behoefte hebben aan een update-post van de TS, heeft hij een goed resultaat geboekt, zelfs al geven die mensen aan dat ze hem niet geloven, toch lijkt er iets bij hen te 'kriebelen', en willen ze toch meer van de TS horen...
Ik denk dat je onderschat hoe vreemd mensen soms onder invloed van emoties kunnen reageren.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
En wat denk je van dat "gooit kleren uit en roept 'neem me dan'" verhaal![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 januari 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die behoefte hebben aan een update-post van de TS, heeft hij een goed resultaat geboekt, zelfs al geven die mensen aan dat ze hem niet geloven, toch lijkt er iets bij hen te 'kriebelen', en willen ze toch meer van de TS horen...
och de boosheid van een meisje dat stiekem verliefd is op een gozer, en opzichtig gaat lopen te flirten met hem , en in plaats van dat hij er als een cassanova een duidelijke 'move' naar haar maakt, gaat hij zielig lopen rukken, en dat daarna ook heel plichtsbewust en eerlijk haar willen opbiechten ....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
En wat denk je van dat "gooit kleren uit en roept 'neem me dan'" verhaal![]()
Dat is niet zomaar vreemd, dat is bijna onmogelijk. Ik leen die van mij gewoon niet uit (ok, mijn vriendin mag er wel eens in rijden) en als ik het zou doen al helemaal niet aan een jongen die met het zien van een beetje inkijk zijn zelfbeheersing verliest...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
Als je goed leest had hij de sportwagen meegekregen, dat is dus de 2e auto (naast die van de moeder van annedingesquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef Brabiliaan het volgende:
Bovendien stonden er 2 auto's geloof ik, de vader was met zijn eigen auto gekomen omdat hij meteen daarna friet ging halen bij de cafetaria om de hoek?![]()
O, een tt... Dat is dan ook geen sportauto.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef 1ofthefew het volgende:
anneliens vader heeft een audi tt van een paar jaar oud
zoals gezegd gaan we samen op vakantie. ik heb dus al 2 vakanties gereden en dus vertrouwd die vader me wel met zijn tt. daarnaast maakt hij meer brokken dan mijquote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar vreemd, dat is bijna onmogelijk. Ik leen die van mij gewoon niet uit (ok, mijn vriendin mag er wel eens in rijden) en als ik het zou doen al helemaal niet aan een jongen die met het zien van een beetje inkijk zijn zelfbeheersing verliest...
ik vind van wel, hij is iig heel snelquote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, een tt... Dat is dan ook geen sportauto.
ik zei toch dat ik haar zo niet eerder had gezien. opeens zie ik haar zo met haar haren los, blouse halfopen... ik werd binnen 3 seconden megageilquote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
In jouw OP heb je het over een lekker meisje met een geil koppie. Praat je wel eens vaker zo over iemand die je als familielid beschouwd?
De geloofwaardigheid is nu dus helemaal weg. Hij gaat haar hele emotionele leventje op Fok zetten in de wetenschap dat ze het waarschijnlijk nog leest ook. Nou, dat zal ze vast geen probleem vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef 1ofthefew het volgende:
en nee ze komt hier niet. ze zit op bokt, zo'n paardenforum.
maar ik denk wel dat ze dit leest
En je had er vaak zat gezien als ze net uit de douche kwam zei je gister of toenstraks?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik haar zo niet eerder had gezien. opeens zie ik haar zo met haar haren los, blouse halfopen... ik werd binnen 3 seconden megageil
Een Mercedes S65AMG is vele malen sneller (een tt is niet langzaam, maar heel snel is overdreven...), maar nog steeds geen sportwagen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:00 schreef 1ofthefew het volgende:
ik vind van wel, hij is iig heel snel
Juist niet man, vanavond liggen die 2 te krikken.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Schopje naar R&P?
Ik denk dat eerder iets van fistful thinking was.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:46 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Het is toch iets van 'wishful thinking'. Ergens hoop je dat het toch stiekem echt gebeurd is, terwijl je gewoon weet dat het niet zo is. Maar als het echt gebeurd zou zijn, zouden een hoop mensen graag zelf zoiets mee willen maken. Het spreekt gewoon enorm tot de verbeelding.
Dat TS er een goed resultaat mee geboekt heeft staat buiten kijf, die punten heeft ie binnen![]()
uit de OP van het eerste topic:quote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef steve2003 het volgende:
zet hem op![]()
![]()
heb je haar trouwens wel verteld waar je klaarkwam in gedachte? op dur hoofd of in dur kut ofzo?
Ik neem aan dat hij dat niet verteld heeftquote:dus ik kreeg een mega harde lul en kon niet anders dan te gaan rukken. dus terwijl we het over koetjes en kalfjes hebben ben ik in mijn gedachten bikkelhard klaargekomen tussen haar billetjes
Zijn vriendin (?) kwam vanavond bij hem langsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef leonieke het volgende:
Kan hij niet online komen bij zijn vriendin? Weten we tenminste wat ze aan het doen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |