Laat dat geloofwaardig maar achterwege. In slaap vallen nadat ze keihard ''Neem me dan als je zo graag wilt'' schreeuwt terwijl ze haar blouse en broek kapotscheurt.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef kibber het volgende:
sterk verhaal, geloofwaardig,veel diepgang
DOM DOM DOM DOMquote:die meid helemaal over de rooie, gooide haar kleren uit en riep: "Neem me dan als je dat zo graag wilt!" TS deed echter niks,
Misschien met wat verbeteringen opsturen naar GTST / ONM?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
het idee was prachtig, maar hij laat zoveel steekjes vallen dat het gewoon te duidelijk nep is...
Creatief is hij wel! Ben wel benieuwd hoe oud ze zijn... ik bedoel, des te meer kunnen we ons inleven in het verhaal! Hij is in elk geval 18+ gezien zijn rijbewijs!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef ChRoNiC het volgende:
Hahahahahahahaha wat een onzin verhaal zeg.. Ik had dit wel in ONZ verwacht
nieuw concept bij talpaquote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Misschien met wat verbeteringen opsturen naar GTST / ONM?
Of misschien is die vader wel zo ruimdenkent dat hij in zijn auto mocht rijden zonder rijbewijs.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Creatief is hij wel! Ben wel benieuwd hoe oud ze zijn... ik bedoel, des te meer kunnen we ons inleven in het verhaal! Hij is in elk geval 18+ gezien zijn rijbewijs!
Ze hebben toch een heel lang gesprek gehad?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Hugo- het volgende:
Wat ik eigenlijk raar vind, is dat TS zijn vriendin zou ophalen van school met een mooie sportwagen, maar dat hij nu pas terug is van het stadten met zijn zus. Is hij haar dan helemaal vergeten?
Zij is anderhalf jonger (dacht ik gelezen te hebben...) waarschijnlijk nog een puber.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Creatief is hij wel! Ben wel benieuwd hoe oud ze zijn... ik bedoel, des te meer kunnen we ons inleven in het verhaal! Hij is in elk geval 18+ gezien zijn rijbewijs!
Ja, dat zij 1,5 jonger is heb ik ook gelezen... we hoeven dus alleen maar te weten hoe oud hij is... dat kan 18 zijn.. maar ook 19 of 20... ouder niet denk ik...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zij is anderhalf jonger (dacht ik gelezen te hebben...) waarschijnlijk nog een puber.
Wat ik vooral vreemd vind is dat die jongen zomaar ff de sportwagen van zijn toekomstige schoonvader () mag gebruiken...
Hmm, TS schreef inderdaad dat ze een heel gesprek hebben gehad. Maar hij schreef geloof ik ook dat hij net terugkwam uit de stad met zijn zus.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze hebben toch een heel lang gesprek gehad?![]()
Of was dat met zijn zus?
Ik ben helemaal in de war
Tevens een beetje een tvp
Hij is natuurlijk wel een goede bekende van de familie he.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zij is anderhalf jonger (dacht ik gelezen te hebben...) waarschijnlijk nog een puber.
Wat ik vooral vreemd vind is dat die jongen zomaar ff de sportwagen van zijn toekomstige schoonvader () mag gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |