abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33866006
Deeltje 4 (alweer)

[centraal] woonruimte gezocht en aangeboden
[Centraal] Woonruimte gezocht en aangeboden II
[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III

Laatste 3 posts in deel 3:
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef boeiuh het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aan een kamer in Rotterdam!!

Ik heb hem vanaf februari nodig en dan voor een maand of vijf.. mail me op boeileh@hotmail.com en dan vertel ik je alles wat je maar van mij wilt weten
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef WdU het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Eindhoven. Zelfstandige woonruimte, waar ik samen met mijn vriendin kan wonen. Wijk maakt in principe niks uit. Liefst Woensel! ongeveer 500euro per maand, eigen sanitair en keuken.

mail wvduren @ chello . nl / wdu010 @ zonnet . nl
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef 24Logica het volgende:
Ik ben samen met een collega op zoek naar een woning met minimaal 3 slaapkamers in de regio van Deventer.
Graag in een redelijke buurt tot een bedrag van 850 euro p.m.

mail: rob.schwankhuizen@gmail.com
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_33866129
Nu al tvp
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  maandag 9 januari 2006 @ 15:13:36 #3
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33866960
Ik ook even een TVP.
.
..
...
....
pi_33867739
Ik ben op zoek naar een huisje of appartement in Eindhoven voor mijzelf en twee huidige huisgenoten (alle student)
Itt. het stempel 'student' zijn we zelf vrij rustig, en houden van een opgeruimd huis. We hebben nu ook een soortgelijke situatie, maar de huisbaas (type kamper) maakt het leven hier soms onmogelijk (twee weken zonder CV bijvoorbeeld). Anyway, we zien hem niet vaak en dat is het probleem zegmaar Dus we zijn op zoek naar een huisje/appartement of iig een zelfstandige woonruimte voor 3 personen.
Minimum eis zijn drie redelijke slaapkamers ( <10 m2 dus) en een woonkamer.

Huur max: 700 excl. gas/water/licht (Dus zo'n 850 inc)

Als iemand wat weet dan hou ik me van harte aanbevolen Voor een goede tip heb ik natuurlijk ook wel wat over !

Evt in de aanbieding: Drie kamers in huis Eindhoven, Franz Leharplein (dus ah op 20 passen) een maal 20 m2, en twee maal 15m2. Met zeer ruime keuken + dakterras. 270 euro per maand per stuk
pi_33869363
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september . Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!

Huurprijs maximaal 300 per maand, liefst lager natuurlijk verder ben ik qua grootte niet zo heel erg kritisch, maar het moet natuurlijk wel in verhouding staan.
Ik ben 20 jaar, niet rokend, makkelijk, sociaal, rustig en gezellig

- maar-

Als je iets hebt voor twee personen in Hilversum (dus iets tweekamer-igs met eigen keukentje enzo) mag je het ook melden! De maximum huurprijs wordt dan 600 en dan komt er nog iemand bij die net zo leuk aardig en gezellig is als ik

Iedereen die iets weet: mail staat in m'n profiel, msn toevoegen is ook prima.
Alvast bedankt
pi_33869881
lienelien zoekt in kamer in het centrum van Amsterdam!

ik ben
- 19 jaar
- 1ste Media Informatie Management
- dolgezellig!
- en zielig omdat ik op dit moment weggestopt zit op een kamertje van 8m2 in Gaasperdam...

ik zoek
- een kamer in/dichtbij het centrum
- van zown 10m2 minimaal
- max ¤325 per maand
- en gezellige huisgenootjes!

e-mailadres te vinden in m'n profiel!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:57:59 #7
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_34024616
Aangeboden: Startersappartement in Den Haag

In een van de mooiste wijken van Den Haag, dicht bij zee, aan de rand van de duinen

Adres:
Ranonkelstraat 273
2565 BE Den Haag

e-mail:

4 kamers
Twee balkons. Eerste op het oosten, bereikbaar vanuit de keuken. Tweede zeer zonnig balkon op het zuidwesten, bereikbaar via een schuifpui vanuit de woonkamer.

Perfecte ligging vlakbij winkels en zee. Enkele minuten fietsen naar Kijkduin.

Woonkamer: 7,3m lang, een stuk van 3,75x3,80 en een stuk van 4,80x3,50
Slaapkamer1: 4,50x3,30 inbouwkast aanwezig
Slaapkamer2: 3,75x2,95
Slaapkamer3: 4,00x2,00

Keuken: simpele inrichting met gasfornuis/oven + magnetron. Deur naar groot balkon op het oosten.
Douche: douchecabine en wasbak
Grote hal met gangkast

Eikenhouten vloer verdient wat aandacht.

Bouwjaar: eind jaren '50

Vraagprijs: 160.000,- kk

Woonkamer:

[ Bericht 1% gewijzigd door buzzer op 15-01-2007 08:46:31 ]
pi_34065949
Te huur Seniorenwoning centrum Bladel

Per direct beschikbaar een seniorenwoning, bouwjaar 1990, gelegen aan de Dr Cramerstraat 58 te Bladel.
Begane grond: woonkamer +/- 25 m2, keuken, slaapkamer, badkamer met douche, serre 3x 7 meter.
Eerste etage: slaapkamer met vaste was tafel, overloop met bergruimte
Buiten; voortuin, ruime eigen parkeergelegenheid en achterplaats +/- 10x10 meter.

Voor verdere informatie, bel
Peter van der Linden
0497-360 218
Vrijwilliger
pi_34071917
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef SjonLok het volgende:
Aangeboden: Startersappartement in Den Haag
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeesten
We can sing and dance and we don't need pants
  zondag 15 januari 2006 @ 10:52:17 #10
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_34076951
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef countblah het volgende:

Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeesten
Haha. Nee, komt door het fototoestel, het licht van de lampen reflecteert erin.
pi_34118681
Mooi huisje daar in den haag, als je een jaar later was gekomen had ik wel interesse gehad.
His masters voice...
pi_34124999
Aangeboden: Kamer in Eindhoven

Een kamer aangeboden, in een studentenhuis. Huis ligt in Gestel, aan het Franz Leharplein Gezellig huis met 4 huisgenoten.
Kamer zelf is 18 m2 groot. Hij ligt op het zuiden. Aan de kamer grenst een dakterras.
Verder in huis;
- grote gemeenschappelijke keuken met twee ovens en een magnetron
- Wasmachine
- Afwasmachine
- Snel internet + telefoonlijn
enz

Er zit hier OA een albert heijn, blokker, chinees, snackbar, ethos, pizzaria, bank, enz op KRUIP afstand Erg fijn.

huur: ¤ 270 p/m + 10 euro voor internet/telefoon

Heb je interesse? Reageer dan we snel, want de huidige bewoonster gaat erg snel weg ivm stage. Mail naar japser AT home PUNT nl of bel 06 43544449
pi_34211624
En ook wij hebben een kamertje beschikbaar: tijdelijk weliswaar. (Enkele maanden.)

Delft, centrum

Het is een klein kamertje, 7M^2. We zitten met nog twee andere studenten, beide tweedejaars L&R.
Relaxt huis, geen Coorballen.

Prijs is 175 euro/maand inclusief gwl, i-net.

Doe even een pm-etje als je belangstelling hebt
  maandag 23 januari 2006 @ 10:59:14 #14
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34371380
Een goede vriendin van mij en Floripas, een Roemeense studente, doet een topopleiding in Utrecht. Ze is briljant, cynisch, grappig, netjes, ze spreekt vloeiend Frans en goed Engels.

Helaas heeft de woningbouwstichting haar de lawaaiigste kamer van Utrecht toebedeeld, in Lombok, aan de Kanaalstraat. Ze lijdt daar zichtbaar onder.

We helpen haar met het zoeken naar een nieuwe kamer:

Utrecht-stad

Gemeubileerd of niet

Tot 15 juli of daaromtrent

Maximaal 330, bij voorkeur een stuk goedkoper

Op een rustige locatie, bijvoorbeeld Utrecht oost

Stuur een Engels of Frans mailtje naar: Lnegoi@yahoo.com (Nederlands mag ook, ik vertaal het dan wel voor haar).

Dank!
  maandag 23 januari 2006 @ 16:25:20 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34381582
Hallo,

Per juni zoek ik een huurwoning in Arnhem voor 2 personen. Mag boven een winkel zijn, of gewoon een rijtjeshuis. Maakt niet zoveel uit, als het maar een in een nette buurt is.

Woonkamer (evt. met keuken), slaapkamer (groot genoeg voor een bed + studieruimte) of aparte studeerkamer en liefst een balkon.

Dicht bij een treinstation gelegen.

Maximaal 700 euro/maand incl. gas, water en licht

Bvd
pi_34412564
Ik ga ook een poging doen

Wij (ik en vriendje) zoeken woonruimte in Eindhoven of in de buurt van Eindhoven. Maximale huurprijs 700 euro inclusief. Tips van mensen die een huis in Eindhoven hebben gevonden, en mij kunnen vertellen hoe wij ooit iets betaalbaars kunnen gaan vinden, zijn ook van harte welkom.
Als iemand iets weet graag een mailtje naar: femke6@hotmail.com
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
pi_34413370
* Zweefvliegje zoekt:

Per 1 februari een kamer in Uddel of Apeldoorn; Deventer, Harderwijk of Ermelo mag ook.

Hij mag niet meer dan 300 euro per maand kosten en inschrijven in de gemeente moet oke zijn, anders kan ik de huur nog niet betalen

Ken je iemand of ben jij diegene die daar een kamer aanbiedt? Het maakt me niet uit of het bij iemand thuis is of in een studentenhuis!

Mail me naar zweefvliegje @ hotmail.com

BVD!
pi_34416912
edit - never mind

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2006 16:28:38 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:23:01 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34421923
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje zoekt:

Per 1 februari een kamer in Uddel of Apeldoorn; Deventer, Harderwijk of Ermelo mag ook.

Hij mag niet meer dan 300 euro per maand kosten en inschrijven in de gemeente moet oke zijn, anders kan ik de huur nog niet betalen

Ken je iemand of ben jij diegene die daar een kamer aanbiedt? Het maakt me niet uit of het bij iemand thuis is of in een studentenhuis!

Mail me naar zweefvliegje @ hotmail.com

BVD!
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php

Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
pi_34423406
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php

Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:10:35 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34423499
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.
Aha! Dat moet ik dus ook hebben...ik ga met mijn vriendin ergens een huisje zoeken om dicht bij onze studies te zitten. Dus ipv beide een aparte studentenkamer samen een huurhuisje. Maar ik heb dus kans dat ik dan geen uitwonende beurs van 248 euro per maand krijg?

Wat is het toch ingewikkeld allemaal...
pi_34441092
Te huur aangeboden:
Grote kamer (20 m2), (335 euro incl.) in het centrum van Tilburg.

Huis heeft: Schoonmaker (1x p/w), negen mensen, geen huisdieren of ongedierte, wasmachine, draadloos internet, 2 douches, 2 wc's en een keuken met twee gasfornuizen en ovens.

We zijn een leuk studentenhuis (gisterenavond nog 'n flink feestje gehad) in het centrum (vlakbij de AH XL) en zoeken een nieuwe huisgenoot. Jongen, meisje, roker, niet-roker.. maakt niet uit! Stuur even een mailtje naar langenieuw216@hotmail.com en misschien zien we je dinsdag a.s. op de kijkavond!
Mon 'en!
pi_34443163
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dankjewel!
Even een tip voor dat met dat inschrijven in de gemeente: bij www.kamernet.nl staat erbij of je je mag inschrijven of niet, let daar dus goed op!
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:04:42 #24
53151 T42
Pinball Wizard
pi_34443900
TK gezocht huisje met garage of garage met woon ruimte omg 5741 (beek en donk / helmond)
(is er vande week net 1 voor me neus verkocht )
pi_34588577
Gezocht: flat in Amsterdam

Stel, verloofd en trouwplannen deze zomer, zoekt 2- of 3 kamer flat in Amsterdam. Niet veel eisen, willen voor minimaal 1 jaar kunnen wonen, geen onderhuur of illegale zaken svp.

Prijsindicatie: 750 euro all-in, maar we kunnen over alles praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')