quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef boeiuh het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aan een kamer in Rotterdam!!
Ik heb hem vanaf februari nodig en dan voor een maand of vijf.. mail me op boeileh@hotmail.com en dan vertel ik je alles wat je maar van mij wilt weten
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef WdU het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Eindhoven. Zelfstandige woonruimte, waar ik samen met mijn vriendin kan wonen. Wijk maakt in principe niks uit. Liefst Woensel! ongeveer 500euro per maand, eigen sanitair en keuken.
mail wvduren @ chello . nl / wdu010 @ zonnet . nl
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef 24Logica het volgende:
Ik ben samen met een collega op zoek naar een woning met minimaal 3 slaapkamers in de regio van Deventer.
Graag in een redelijke buurt tot een bedrag van 850 euro p.m.
mail: rob.schwankhuizen@gmail.com
Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeestenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef SjonLok het volgende:
Aangeboden: Startersappartement in Den Haag
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha. Nee, komt door het fototoestel, het licht van de lampen reflecteert erin.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef countblah het volgende:
Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeesten
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.phpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje zoekt:
Per 1 februari een kamer in Uddel of Apeldoorn; Deventer, Harderwijk of Ermelo mag ook.
Hij mag niet meer dan 300 euro per maand kosten en inschrijven in de gemeente moet oke zijn, anders kan ik de huur nog niet betalen
Ken je iemand of ben jij diegene die daar een kamer aanbiedt? Het maakt me niet uit of het bij iemand thuis is of in een studentenhuis!
Mail me naar zweefvliegje @ hotmail.com
BVD!
Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php
Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
Aha! Dat moet ik dus ook hebben...ik ga met mijn vriendin ergens een huisje zoeken om dicht bij onze studies te zitten. Dus ipv beide een aparte studentenkamer samen een huurhuisje. Maar ik heb dus kans dat ik dan geen uitwonende beurs van 248 euro per maand krijg?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php
Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |