zijn genoeg lease maatschappijen die nog niet afgeschreven auto's opnieuw in de lease gooien... ik zou er neit van uit gaan dat je een gloedneie krijgt voor 125 euries in de maand.., maar die ouwe zien er ook niet slecht uit.. vooral niet in het wit of geel met zwart en rode striping...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Er zijn niet veel leasemaatschappijen die 2de handsjes leasen. Of ik krijg een punto van iemand die bij Accenture weg is gegaan en waar het leasecontract nog niet van om is.
die 125 euro is alleen de bijtelling he. En dat was wat dat vrouwtje net zei over de telefoon.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zijn genoeg lease maatschappijen die nog niet afgeschreven auto's opnieuw in de lease gooien... ik zou er neit van uit gaan dat je een gloedneie krijgt voor 125 euries in de maand.., maar die ouwe zien er ook niet slecht uit.. vooral niet in het wit of geel met zwart en rode striping...
en wat komt er dan nog bij?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
die 125 euro is alleen de bijtelling he. En dat was wat dat vrouwtje net zei over de telefoon.
Niets?quote:
Het is natuurlijk niet zo dat nog niet afgeschreven auto's opeens goedkoop in de lease zijn, een nieuwe zou net zo goed kunnen voor 125¤ in de maand.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zijn genoeg lease maatschappijen die nog niet afgeschreven auto's opnieuw in de lease gooien... ik zou er neit van uit gaan dat je een gloedneie krijgt voor 125 euries in de maand..,
Komt er ook geen bijdrage voor privegebruik bij?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niets?
Leaseauto = van de zaak
Bijtelling = omdat de overheid/belastingdienst het fijn vindt om je in je aars te neuken en ze je leaseauto als inkomen zien.
Nee? Die bijtelling betaal je namelijk voor het privegebruik.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:16 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Komt er ook geen bijdrage voor privegebruik bij?
Die keuze krijg je niet vaak als je in de detachering zit. In het algemeen is het gewoon "je krijgt een leaseauto". En niet "Wil je een leaseauto".quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maar als ik het goed begrijp houd je dan ook hel zelfde salaris en hoeft alleen de belasting bij te spekken... klinkt als een deal als het zo zit... meestal krijg je de keuze of je lease auto wilt of dat je meer salaris krijgt en het zelf regelt
Naja, ze had het over een Punto met airco, carkit, etc. Dus zal wel een ietsjes luxere zijn. Maar waar komt die ~40% vandaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Mex_ het volgende:
Nieuwe Punto ~13000¤ --> 22.5% = 2925¤ --> ~40% = 1117¤ / 12 = 97.5¤ per maand voor een vlamnieuwe punto (alleen de bijtelling dus)
quote:Andy Caldecott is gecrasht en gestorven ....
Bron: http://dakar.france2.fr/
EDIT: http://www.eurosport.com voor de mensen die geen Frans kunnen
Hij is direct overleden, de doctor heeft niet eens meer de assistentie gebeld...
Ik betaal bijtelling + kosten voor privegebruik (70¤ in de maand), wil ik 'm niet prive gebruiken dan betaal ik dus geen bijtelling en geen kosten voor privegebruik maar moet ik wel iedere km kunnen verantwoorden (op 500km na). Maar als ik er prive mee ga rijden krijg ik ook weer meer onkosten vergoeding, 38¤ om precies te zijn om auto van te wassen etc, dus netto betaal ik 32¤.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nee? Die bijtelling betaal je namelijk voor het privegebruik.
Tenminste... lijkt mij. Wat ben jij dan kwijt voor je leaseauto?
Loonbelastingquote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Naja, ze had het over een Punto met airco, carkit, etc. Dus zal wel een ietsjes luxere zijn. Maar waar komt die ~40% vandaan?
Oow okee...quote:
?? Wat klinkt al anders??quote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kijk dat klinkt al anders
Bijtelling ontkom je niet aan als je er prive mee gaat rijden, de bijdrage voor privegebruik is eigenlijk ook overal standaard, alleen verschilt de hoogte ervan.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oow okee...
Als ik het contract binnen heb zal ik ff kijken. Maar de dame aan de telefoon had het niet over privebijdrage. Dussss... Wel over bijtelling overigens.
Het stond een beetje op elkaar, er staat dus 70¤ - 38¤ = 32¤quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als die persoonlijke kosten erbij... ¤38 enz
Nouw.... Als ik de details weet zal ik ze je even mailen, goed?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als die persoonlijke kosten erbij... ¤38 enz
Midden April. En ze zitten o.a. in Den Bosch, maar ook in Almere. Al kom ik zeer waarschijnlijk (als ik er ga werken) bij een ander bedrijf terecht natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef febster het volgende:
Goed bezig Okke![]()
Wanneer kan je beginnen, en waar zat het bedrijf nu precies? (DB toch? )
Is goedquote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw.... Als ik de details weet zal ik ze je even mailen, goed?
Ik niet snapquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Midden April. En ze zitten o.a. in Den Bosch, maar ook in Almere. Al kom ik zeer waarschijnlijk (als ik er ga werken) bij een ander bedrijf terecht natuurlijk.
Juistem...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ik niet snap
Of bedoel je dat je dan bij een ander bedrijf gedetacheerd wordt?
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn broer betaalde in 1999 zo'n ¤ 680 per maand bij om een Impreza GT Turbo te leasen
Dat is bijna Fl1500, doet 'ie goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn broer betaalde in 1999 zo'n ¤ 680 per maand bij om een Impreza GT Turbo te leasen
Thanx voor m'n nieuwe omschrijvingquote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef blieblie het volgende:
Zow... De OP is nu af.
Nog iemand vergeten?
Wehehe, maar een CEO zal ook wel een hogere vergoeding krijgen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef blieblie het volgende:
Zo weet ik er ook nog wel eentje.
Die rijdt een RS4 van de zaak. Magoe... Die is dan ook CEO van Sara Lee.
Tenminste... Als hij dat nog steeds is.
YMCA man?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef blieblie het volgende:
Zow... De OP is nu af.
Nog iemand vergeten?
"Ik verveel me..ik moet shoppen"quote:Op maandag 9 januari 2006 15:43 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Neej![]()
Ik verveel me..ik moet shoppen![]()
Alleen dat staat pas voor donderdag op de planning![]()
je fotoboek hoofdfotoquote:Op maandag 9 januari 2006 16:00 schreef Partygurl het volgende:
Wie?
Maar je kunt ook overstappen naar het boksen hoorde ik zojuist... jeujquote:Op maandag 9 januari 2006 16:01 schreef blieblie het volgende:
Tae Bo is idd erg suf.
Lucht verplaatsing voor gevorderden heet dat.
Moet ik 'm nou echt in gaan koppen? Ik doe het hoor, ik doe het!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
Joost en ik gaan vanavond Tae-Bo doen. Ik ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan
die kerel van biologie die zo uit zn mond stinkt? Paul Knops iod?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef Partygurl het volgende:
Twee Belgen vermist in Venezuela
Casper Knops(23) en Christophe Fasseur(23) zijn vermist in Venezuela. (foto:VTM)In het Zuid-Amerikaanse land Venezuela zijn sinds vorige week twee jonge Vlamingen als vermist opgegeven, zo heeft Buitenlandse Zaken bevestigd. De familie van de twee Vlaamse twintigers heeft op 13 december contact opgenomen met Buitenlandse zaken en met de Belgische ambassade in de Venezolaanse hoofdstad Caracas, omdat het tweetal niet op een retourvlucht uit Venezuela zat.
Het laatste wat men van het duo hoorde, dateert van 20 november en was dat de twee van plan waren een excursie te gaan doen in de deelstaat Merida. De Belgische ambassade heeft meteen contact opgenomen met de plaatselijke autoriteiten. Wanneer de twee Belgen naar Venezuela waren afgereisd, kon de woordvoerder van Buitenlandse Zaken niet zeggen.
-----------------------
Is de zoon van een leraar bij ons op school... niet leuk
he, gazylady is helemaal geen oldbie.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef blieblie het volgende:
En wie weet waar ik het over heb?.
Ow, we lopen wel weeeer/nog steeds een topic voor.
Eindhoven topic bewoners:
Eindhoven-Swedish-Chef-pizza-boer: r8ality
Eindhoven-topposter-qua-postaantal-dan: blieblie
Eindhoven-Player: Febster
Eindhoven-patsert: Flowdesign
Eindhoven-YMCA man: omegaproject
Eindhoven-Hollandse-Rijst: daNpy
Verstokte-Eindhoven-Vrijgezel: deBje
Eindhoven-Fossiel: Juup©
Eindhoven-Sjonnie: ArTic
Eindhoven-MX5-berijder: Mex_
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Eindhoven-alto-Einstein: Anthraxx
Eindhoven-sweetie: Inuslijm....
Eindhoven- op-zoek-naar-neuk-slachtoffers: electrocute, FlowDesign
Eindhoven-Mex_-berijder: amaranta
Eindhoven-vrouwelijke-newbies: Zilverenpareltje & Lara's Liefde
Eindhoven-vrouwelijke-oldbies: Partygurl, Gazylady
TU?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
Joost en ik gaan vanavond Tae-Bo doen. Ik ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan
Wij gaan dalijk ook sporten...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:48 schreef FlowDesign het volgende:
Hahaha lol. Ik denk ook niet dat ik het erg leuk ga vinden maar we werden gevraagd door een bepaald iemand dus vandaar
Bovendien sporten we sowieso altijd op maandag, dus als het niet leuk is dan gaan we fijn krachttraining doen![]()
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Midden April. En ze zitten o.a. in Den Bosch, maar ook in Almere. Al kom ik zeer waarschijnlijk (als ik er ga werken) bij een ander bedrijf terecht natuurlijk.
Ik denk dat ik het meteen maar laat zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
@ flo
jup, dit is de streetdance homo...dat wordt een enorm intensieve les met veel balletmoves
[afbeelding]
Momenteel ben ik afstuderenderwijs informatica aan het doen en werk ik daarnaast in DE kabeltjes winkel van Eindhovenquote:
Ach zolang je niet mee doet met de "zeep-raap" move overleef je het wel hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het meteen maar laat zitten
Als ie in de buurt komt ga ik dumbels naar 'm gooienquote:Op maandag 9 januari 2006 18:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach zolang je niet mee doet met de "zeep-raap" move overleef je het wel hoor.
hij geeft dus echt wel mega-intensieve lessen op een homo achtige manier...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het meteen maar laat zitten
Idd van Paul Knops..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:47 schreef amaranta het volgende:
@pg wel akelig overigens dat verhaal van die jongen....
Ach ik heb de meest vreemde onderwerpen de revu zien passeren. En ik heb zoiets van..al is het een kut onderwerp, als dat kind er veel of iets nieuws over weet te vertellen krijgt hij van mij of zij wel een goed cijfer.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:37 schreef Partygurl het volgende:
http://www.spreekbeurten.info/poep.html
Gatver
Ik zie mezelf die spreekbeurt al beoordelen
Even naar de Appel dan, altijd bruggen vrijquote:Op maandag 9 januari 2006 18:34 schreef ArTiC het volgende:
Mex, nee niet gelukt..brug was niet vrij.
Volgende week beter
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:37 schreef Partygurl het volgende:
http://www.spreekbeurten.info/poep.html
Gatver
Ik zie mezelf die spreekbeurt al beoordelen
quote:Als je poept kun je heel veel verschillende soorten drollen hebben. Iemand heeft dat eens een tijdje bijgehouden en maakte dit lijstje:Schone drol: bij het afvegen blijft het papier schoon Plakdrol: bij het afvegen blijft het papiertje vies worden Superdrol: Spoelt niet in 1 keer weg Maisdrol: zitten hele korrels mais in Halve drol: blijft steken Lukt-niet-drol: er komt geen drol Lucht-drol: geen drol, maar een harde scheet Herriedrol: een drol met een scheet Chinese drol: stinkt heel erg Race-kak: diaree Wormdrol: een lange dunne Plonsdrol: natte kont gekregen
ze vroegen ook:quote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef Partygurl het volgende:
Ik vind het altijd wel typisch dat ze denken dat wij geen mama`s hebben
juf woon jij nog bij je ouders?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef Partygurl het volgende:
Ik vind het altijd wel typisch dat ze denken dat wij geen mama`s hebben
bekenden met een brug...ook fijnquote:Op maandag 9 januari 2006 18:47 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Even naar de Appel dan, altijd bruggen vrij
dat heb ik veel kleuters wijs gemaakt...GEWELDIG!quote:
kinderen maken is leuk..daarna is de lol er snel afquote:
ik vertelde ze vandaag ook iets over voorbehoedsmiddelen...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kinderen maken is leuk..daarna is de lol er snel af
Juf? Hoeveel schoenen heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef Partygurl het volgende:
Ze zijn wel altijd heel eerlijk...
Naar de kapper geweest juf?
Ja..
Lelijk..
Een aantal weken geleden waren mijn haren donkerbruin
Vervolgens toch weer overgestapt op blond..
Zegt datzelfde kind: Hee je haar is weer supergeel
Dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat heb ik veel kleuters wijs gemaakt...GEWELDIG!
ik ben overigens 1 keer een leerling tegen gekomen op vakantie...niet leuk!
En als je terug bent verteld dat kind aan iedereen hoe bezopen je wasquote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk![]()
Zie mezelf al in Turkijke zitten...en dat er ineens dag in dag uit zo`n snertjong van school om je nek hangt![]()
het overkwam mij in salouquote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk![]()
Zie mezelf al in Turkijke zitten...en dat er ineens dag in dag uit zo`n snertjong van school om je nek hangt![]()
Ja zoietsquote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En als je terug bent verteld dat kind aan iedereen hoe bezopen je was
en juf linda zei steeds hik...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En als je terug bent verteld dat kind aan iedereen hoe bezopen je was
Kijk ik heb er foto's vanquote:Op maandag 9 januari 2006 18:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
en juf linda zei steeds hik...
en dr tieten hingen uit dr bikini
Ver-schrikkelijk!quote:
Ook een leuke spreekbeurtquote:
Kan CSI ook wel waarderen jaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Partygurl het volgende:
Csi is een toffe serie ja
Kijk ik ook vaak!
En tentamens zijn stom
IK heb er volgende week woensdag ook 1, oladiejeej!
Ben je wel van je huiswerk af!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef ArTiC het volgende:
Ben maar blij met je tentamens..voor je het weet werk je 40 uur per weekvrije tijd
Ik heb EN tentamens EN werk 40uur op mijn stage EN 7 uur bij de Wiener Schnitzels.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef ArTiC het volgende:
Ben maar blij met je tentamens..voor je het weet werk je 40 uur per weekvrije tijd
sucks to be youquote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb EN tentamens EN werk 40uur op mijn stage EN 7 uur bij de Wiener Schnitzels.
Jij hebt verdimme nog je weekend om uit te rusten zeurpiet.
Wat heeft ze je nu weer aangedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef blieblie het volgende:
Wat zijn vrouwen duffe passieve wezens![]()
Fijne moeder heb je danquote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef beestjuh het volgende:
Ik wil graag weer naar school, maar mijn moeder raadt het me af. Vroeger al, kon ik volgens haar beter een rijke vent zoeken, en nu zegt ze, dat ik het wel kan proberen maar 'ga er maar van uit dat je het niet afmaakt'. Ik wil me niet eens op een school inschrijven als ik van te voren al weet dat ik ga mislukken.
Het lijkt wel alsof ik al mijn lef kwijt ben.
Was het dan maar een loze opmerking?quote:
Was even kort mijn mening over het vrouwelijke deel van de wereldbevolking geventileerdquote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was het dan maar een loze opmerking?
Vrijheid van meningsuiting mag hequote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was even kort mijn mening over het vrouwelijke deel van de wereldbevolking geventileerd.
Jammer hè?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
Hardlopen, spinnen (waar is Lara eigenlijk?) en daarna aan de gewichten gehangen
Jij was er niet bijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef r8ality het volgende:
Ik heb ook een fotoboek, waarschijnlijk is het daarom..
Bij mij ookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef Blueman het volgende:
Morgen weer 6.30 de wekker.
EXP ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef blieblie het volgende:
Petit tip voor Flow... Ga naar de lessen Expertsystemen.
Tja, bij sommige mensen gaat het gewoon vanzelf he?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
Dat ben ik allemaal niet gewend hoor, studeren zegt ie
Grotendeelsquote:Op maandag 9 januari 2006 23:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, bij sommige mensen gaat het gewoon vanzelf he?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Grotendeels
Het zijn wel de interessante vakken waar ik me echt voor inzet en dan ook wel aardig wat tijd insteek, de "nutteloze" vakken laat ik meestal grotendeels aan groepsgenoten over![]()
The Stigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:06 schreef FlowDesign het volgende:
Some say:
He was born in space.
His favourite food is raw meat.
He sleeps upside down like a bat.
His sweat can be used to clean precious metals.
His skin has the texture of dolphins.
If you tune your radio to 88.4 you can actually hear his thoughts.
He does not see like humans do, instead he sees numbers in green scrolling down (
He forages for wolves at night.
He is scared of bells.
He once punched a horse to the ground.
His politics are terrifying.
He lives in a tree.
He was raised by wolves.
He appears on high-value stamps in Sweden.
His favourite philosopher is Immanuel Kant.
He has no understanding of clouds.
His earwax tastes like Turkish Delight.
He is confused by stairs.
He naturally faces magnetic north.
He is illegal in 17 U.S. states.
His heart ticks like a watch.
All his legs are hydraulic.
He can accumbularate.
He appears on Japanese banknotes.
There's an airport in Russia named after him.
He is wanted by the CIA.
His breath smells of magnesium.
He can catch fish with his tongue.
His tears are adhesive.
If set alight, he'd burn for a thousand days.
He is terrified of ducks.
His voice can only be heard by cats.
He has two sets of knees.
He can swim seven lengths underwater.
He has webbed buttocks.
He can melt concrete on contact.
He is more machine than man.
He doesn't know the meaning of fear.
He reportedly dated Brian May.
Moggequote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:24 schreef Mex_ het volgende:
Mogge Ehvn!
Scrubs is weer begonnen in de USA zag ik net?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef r8ality het volgende:
*meld.
Eens met betreffende user.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:13 schreef r8ality het volgende:
Evenals
- American Dad
- Family Guy
- The Simpsons
Vanavond?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Goeie Morgen!!
Lau ga je trouens ook morgen op stap of vanavond ofzow?![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef blieblie het volgende:
Als je al je virtuele vrienden meeneemt is er idd altijd iets te doen in de stad.
Jup ... Repelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
er is altijd iets te doen in de stad... maar morgen moet Load-E ook werken... dan ga ik zeker met Nickos, dan weet je ons altijd wel te vinden, niet waar?
Nouw enlighten mequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jup ... Repel
Alleen moet ik Donderdags altijd werken, en dus rete vroeg op.
Woensdag zit er niet in voor mij ...
@ Bliep
Leuk ... wie gaat er hier nou met zn virtuele vrienden op stap?
Jijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw enlighten me.
Mijn ervaring is iig dat er geen reet te beleven is op de normale dinsdagen en woensdagen.
En ik weet met wiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef r8ality het volgende:
Het is hier zo boeiend op de Fontys dat ik met iemand op MSN het over anaal en oraal heb zeg maar.
Hey Laurens wat doe jij hier in de Boston! Ow, of ik ff mee ga naar de Stunt, sgoed johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jij
Hey Omega, hey Flow, hey R8ality, kom we gaan LaraLove zoeken... ohw wacht, we nemen Febster ook mee...
Allemaal virtuele vrienden......
zit je ook in het studielandschap van R1 ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef r8ality het volgende:
Het is hier zo boeiend op de Fontys dat ik met iemand op MSN het over anaal en oraal heb zeg maar.
Schan-da-lig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey Laurens wat doe jij hier in de Boston! Ow, of ik ff mee ga naar de Stunt, sgoed joh.
En Ferry ken ik al jaaaaren, dat heeft geen zak te maken met ook maar een beetje internet.
Daarnaast doelde ik meer op virtueel als in "slechts schijnbaar bestaand" als in "digitaal ontmoet".
Verder was het weinig serieus bedoeld en is het te schandalig voor woorden dat ik er nog op in ga ook nog.
Vanmorgen nog welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:41 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken of het Fontys gebouw er nog staat
Good bizzie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog wel.
Ik heb CSA overigens al gehaald.
Met een 9(fieuw
)
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey Laurens wat doe jij hier in de Boston! Ow, of ik ff mee ga naar de Stunt, sgoed joh.
En Ferry ken ik al jaaaaren, dat heeft geen zak te maken met ook maar een beetje internet.
Daarnaast doelde ik meer op virtueel als in "slechts schijnbaar bestaand" als in "digitaal ontmoet".
Verder was het weinig serieus bedoeld en is het te schandalig voor woorden dat ik er nog op in ga ook nog.
Ik hoop het niet maar vrees het welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Good bizzie.
Maar EXP heb je vanochtend dus verkloot?
Op vraag 1: Zeer zelden/ Vrijwel nooit. (Ow, je hebt het over anderen... Geen idee, valt denk ik wel mee.)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef r8ality het volgende:
Hoe vaak zien mensen je vanaf rechts niet aankomen? Wat denk je dat de kans is dat ze je aan zien komen als er ook nog zo'n pda ding op de verkeerde plek en hoogte hangt?
nog nooit uitgeprobeerd... maar als je de juiste tenten en de juiste mensen weet is het altijd gezellig in de stad....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ga eens een dagje pizzabrommeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op vraag 1: Zeer zelden/ Vrijwel nooit. (Ow, je hebt het over anderen... Geen idee, valt denk ik wel mee.)
Hier heb je ze te pakken, de zwakheden.quote:Op vraag 2: Geen ervaring mee, maar er vanuit gaande dat een beetje weldenkend persoon dat ding op een tactische plek hangt.... Zal mee moeten vallen.
Ik concludeer hieruit dat het geen kont uitmaakt, daar weggebruikers tegenwoordig toch niet kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef r8ality het volgende:
Hoe vaak zien mensen je vanaf rechts niet aankomen? Wat denk je dat de kans is dat ze je aan zien komen als er ook nog zo'n pda ding op de verkeerde plek en hoogte hangt?
Emigratieredenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat het geen kont uitmaakt, daar weggebruikers tegenwoordig toch niet kijken.
Net als die kerel die eergister bij 'blik op de weg' was. Die vent was in het programma gekomen een jaar geleden omdat hij de pliesie probeerde kwijt te rijden in zn golfjeEen jaar na dato komt de TV ploeg weer eens polshoogte nemen, wat blijkt; meneer is ondertussen al 2x zijn rijbewijs kwijt geweest en heeft zo'n 700,- aan boetes moeten lappen. Het mooiste: hij verklaart (misschien niet met zoveel woorden, maar toch...) dat hij gewoon zo blijft rijden...
En dat krijgt dan na een paar weken/maanden zn rijbewijs weer terug...
Kunnen ze niet véél eerder definitief rijbewijzen innemen?
Mijn zus is 4 keer opgeweest maar kan nu prima rijden. Dan kan ik me meer vinden in Joost's plan. Imho zouden ze gewoon een verantwoordelijkheidsgevoeltest (oeh 4 keer woordwaarde) af moeten nemen bij Theorie rij-examen. Want daar gaan veel lui de mist in. Die zien niet in welke schade ze aan kunnen richten in hun autoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
veel mensen zouden ze het rijbewijs al meteen moeten innemen en nooit meer terug geven.... en mensen die meer al 3x op examen hebben gemoeten voordat ze geslaagd zijn, mogen gewoon niet meer op... die kunnen gewoon niet rijden
Voor de auto: groot gelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:52 schreef r8ality het volgende:
Mensen die 3x of meer voor hun theorie op moeten, moeten ze nooit meer een rijbewijs laten krijgen. Praktijk is weer wat anders, dat kan een heel eind oor zenuwen/a-technischheid komen.
Je bent wel een allemansvriend vandaag hè?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef r8ality het volgende:
En ook Laurens heeft een punt.
Dat is nóg erger!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:28 schreef daNpy het volgende:
Mensen die doelbewust de verkeersregelovertreden zonder door te hebben daar anderen mee in gevaar te brengen zijn wat dat betreft net zo erg, zo niet erger dan mensen die niet weten wat ze fout doen
nog beter : ophangen aan de hoogste boomquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat is nóg erger!
Dat geeft gewoon blijk van onverschilligheid tov de medemens. Daar mag gewoon een flink aantal weken/maanden brommen tegenover staan.
Anderzijds is het wel fijn om te weten dat je minder kans hebt om in andermans Darwin-actie om het leven te komen. Zou het bv erg vervelend vinden als ik door een Golfsjappie met suïcidale neigingen geramd word, en het vervolgens niet kan navertellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:30 schreef r8ality het volgende:
Jammer dat middels airbags, gelaagde ruiten en abs de wetten van Darwin een beetje getart worden.
Nader onderzoek (op internet) doet inderdaad vermoeden dat hij echt bestaat....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:14 schreef blieblie het volgende:
En gezien de afkomst van de plaatjes denk ik niet dat het fakes zijn.
Van die piemel-mossel dus.
De kwal zou idd goed fake kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nader onderzoek (op internet) doet inderdaad vermoeden dat hij echt bestaat....
Máár.... het zou niet de eerste keer zijn dat iets alleen op het internet bestaat
Ik blijf een beetje sceptisch als jet het niet erg vindt![]()
Ohw .. en ik blijf er bij dat die kwal fake is...
Nee, Key West vonden wij niet interressant.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:58 schreef blieblie het volgende:
Hij was in het echt wel leuk? Owkee dan...
Ook in/opKey West
geweest?
Wel eens geweest?quote:
Het is leuk vakantieland.quote:
Ik 2 keer... Mocht de laatste keer dat mijn ouders gingen niet meer meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Het is leuk vakantieland.
Ik ben er drie keer geweest, in Florida, Californie, Utah, Nevada, New York, Ilinios etc.
Super![]()
Ik kan wel een regering bedenken waar ik liever mijn vakantiecentjes naartoe brengquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wel eens geweest?
Geweldig land om op vakantie te gaan imho.
Er wonen of hun politieke leider is een ander verhaal, magoe... Daar heb je niets mee te maken als je der op vakantie bent.
Dan wens ik je heel veel plezier op vakantie in Ugandaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik kan wel een regering bedenken waar ik liever mijn vakantiecentjes naartoe breng
Ik ga me hier een beetje allerhande Amerikaans wapentuig en gevangenissen helpen bekostigen...
1. Hele andere regeringquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef r8ality het volgende:
Datzelfde wapentuig heeft ons verlost van ene A. Hitler
Maar tegen welke prijs? Om welke redenen?quote:en een hoop mensen in Irak van ene S. Hoessein.
Februari/Maartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Partygurl het volgende:
Zeg...de krokusvakantie he..is die in febr of in mei
Het gaat over vakantie in de USA en Lau vindt het nodig om dan zijn weinig gefundeerde politieke mening over meneer Bush te spuienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:32 schreef Partygurl het volgende:
Ow ik weet t al
Waar gaat t vandaag hier allemaal over ???
Krokus is toch zelfde als Carnaval?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Partygurl het volgende:
Zeg...de krokusvakantie he..is die in febr of in mei
*kuch* Guantanamo Bay *kuch*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan wens ik je heel veel plezier op vakantie in Uganda.
Ow! Je ging naar Spanje....
Daarnaast zijn gevangenissen in de USA commerciele instellingen cq. onderdeel van bedrijven. Dus....
Kreeg je die zomaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:32 schreef amaranta het volgende:
@flow, mex en ik hebben zo'n oranje fitnesssticker gescoord bij de trainer gisteren...
ungefundeerd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het gaat over vakantie in de USA en Lau vindt het nodig om dan zijn weinig gefundeerde politieke mening over meneer Bush te spuien.
Nou!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:34 schreef Partygurl het volgende:
Het is hier dus weer ouderwets gezellig
Und? Beetje kortzichtig om die te scharen onder "ALLE gevangenissen".quote:
nou ja ik hing een of ander verhaal op over dat ik daar al eerder had gesport en dat ik toen ook zo'n sticker had, maar dat dat al 2 jaar geleden was, en ook vertelde ik erbij dat ik bij artefysia krachttraining had gehad en toen zei ik dat als er al een apparaat was dat ik niet zou snappen dat ik dat tzt dan wel zou vragen..quote:
Ik zeg niks meer .....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:34 schreef Partygurl het volgende:
Het is hier dus weer ouderwets gezellig
Over wiens beleid heb je het dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ungefundeerd?
En wie heeft het over Bush?
Over ongefundeerd gesproken ...
Ben Dover, LAquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Over wiens beleid heb je het dan?
John Doe woonachtig in Cedar City, Utah?
Nogmaals, wat ik een pagina geleden heb gezegd. De USA is een geweldig land om op vakantie te gaan. Niets meer, niets minder.
Waar zeg ik 'alle' gevangenissen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Und? Beetje kortzichtig om die te scharen onder "ALLE gevangenissen".
Sterker nog, die gevangenis is OOK al een misbruiksel van meneer Bush maar heeft verders geen zak te maken hoe het in de rest van dat land aan toe gaat. Jaah, het is daar niet allemaal rozegeur en zonneschijn. Maar dat is hier, in Spanje (waar je het blijkbaar wel goed genoeg vindt om je geld achter te laten), in Thailand of Mongolie niet. Amerika bashen is zooooo makkelijk.
Jij wil geen geld naar Amerika brengen maar wel naar Spanje. Daarom gebruik ik Spanje als vergelijkingsmateriaal. Welke "verzonnen" argumenten gebruik ik?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waar zeg ik 'alle' gevangenissen?
Waar haal jij mij zogenaamde voorliefde voor Spanje vandaan?
Nóg makkelijker is het blijkbaar om Amerika te verdedigen -> je verzint gewoon wat argumenten -> klaar!![]()
Hier staat toch echt gevangenissen. En niet Guantanamo Bay.quote:Ik kan wel een regering bedenken waar ik liever mijn vakantiecentjes naartoe breng
Ik ga me hier een beetje allerhande Amerikaans wapentuig en gevangenissen helpen bekostigen...
indd ja, "gevangenissen" ... niet "ALLE gevangenissen", ik heb het daar over GB en vergelijkbare kampen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij wil geen geld naar Amerika brengen maar wel naar Spanje. Daarom gebruik ik Spanje als vergelijkingsmateriaal. Welke "verzonnen" argumenten gebruik ik?
[..]
Hier staat toch echt gevangenissen. En niet Guantanamo Bay.
Tuurlijk ist heel makkelijk om te zeggen dat je je tijd verdoet...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
indd ja, "gevangenissen" ... niet "ALLE gevangenissen", ik heb het daar over GB en vergelijkbare kampen.
En daar heb je meteen 1 van je verzonnen argumenten.
En nu houd ik op, dit is mijn tijd niet eens waard![]()
Kom maar een keertje terug als je wel fatsoenlijke tegenargumenten kan bedenken ipv dingen die ik zeg verdraaien
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tuurlijk ist heel makkelijk om te zeggen dat je je tijd verdoet...
Zo kan ik me ook wel onder een discussie uitdraaien. Jaah je lult uit je nek. Hier ga ik mijn tijd niet aan verdoen.
Ik hou al op schatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef Partygurl het volgende:
Stelletje kindjes
Hou nou es op over die kutgevangenissen...
Lastig als jij niet weet waar ik woonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef amaranta het volgende:
Juup, nog zo'n foto en ik gooi dr zo eentje door je brievenbus....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:48 schreef Partygurl het volgende:
Kheb er hier nog wel eentje liggen..ofjah hangen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dan heb ik het liever over gevangenissen
Hoezo? Ik was ze gewoon uit..hergebruikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef blieblie het volgende:
Ik dacht dat vrouwen die dingen gewoon weggooiden nadat ie gebruikt was.
Niet dat er ergens in de kledingkast een trophyrek is waar de 5 meest volle exemplaren opgehangen worden.
Wie zegt dat ik dat niet weet? En...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lastig als jij niet weet waar ik woon
Owww doe je dat ook met condooms en koffiefilters?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was ze gewoon uit..hergebruik
Wist je dat je ze ook als een soort van antimot kan gebruiken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was ze gewoon uit..hergebruik
Ik gebruik geen condooms en ik drink geen koffie..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Owww doe je dat ook met condooms en koffiefilters?
Ghe van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik gebruik geen condooms en ik drink geen koffie..
En jaaaaaaaaaaaa zo kan ik zwanger raken ja![]()
Ik neem aan dat je geen condooms gebruikt omdat je aan absolute onthouding doet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik gebruik geen condooms en ik drink geen koffie..
En jaaaaaaaaaaaa zo kan ik zwanger raken ja![]()
Voorlopig vallen zijn lessen uit...triets verhaal hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef amaranta het volgende:
@ PG
komt die Pol Knops eigenlijk nog op school? Of is hij steeds met die zoekactie bezig?
Nee ik laat me gewoon volspuiten iedere keer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen condooms gebruikt omdat je aan absolute onthouding doet?
ik weiger het over tampons te hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tuurlijk ist heel makkelijk om te zeggen dat je je tijd verdoet...
Zo kan ik me ook wel onder een discussie uitdraaien. Jaah je lult uit je nek. Hier ga ik mijn tijd niet aan verdoen.
blijft een waardeloos beginstatement dat je je geld niet naar de USA brengt omdat ze een gevangenis genaamd Guantanamo Bay hebben. Naja, sgoed joh! Veel plezier in (Jaah hup, nog een keer) Salou. Je mist iig wel een hoop.
ik heb hem gemaild..ik heb mijn vertaaldienst nederlands-spaans aangeboden..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Voorlopig vallen zijn lessen uit...triets verhaal hoor![]()
Oohoh, jij gaat zeker niet naar de hemel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee ik laat me gewoon volspuiten iedere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |