zijn genoeg lease maatschappijen die nog niet afgeschreven auto's opnieuw in de lease gooien... ik zou er neit van uit gaan dat je een gloedneie krijgt voor 125 euries in de maand.., maar die ouwe zien er ook niet slecht uit.. vooral niet in het wit of geel met zwart en rode striping...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Er zijn niet veel leasemaatschappijen die 2de handsjes leasen. Of ik krijg een punto van iemand die bij Accenture weg is gegaan en waar het leasecontract nog niet van om is.
die 125 euro is alleen de bijtelling he. En dat was wat dat vrouwtje net zei over de telefoon.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zijn genoeg lease maatschappijen die nog niet afgeschreven auto's opnieuw in de lease gooien... ik zou er neit van uit gaan dat je een gloedneie krijgt voor 125 euries in de maand.., maar die ouwe zien er ook niet slecht uit.. vooral niet in het wit of geel met zwart en rode striping...
en wat komt er dan nog bij?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
die 125 euro is alleen de bijtelling he. En dat was wat dat vrouwtje net zei over de telefoon.
Niets?quote:
Het is natuurlijk niet zo dat nog niet afgeschreven auto's opeens goedkoop in de lease zijn, een nieuwe zou net zo goed kunnen voor 125¤ in de maand.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zijn genoeg lease maatschappijen die nog niet afgeschreven auto's opnieuw in de lease gooien... ik zou er neit van uit gaan dat je een gloedneie krijgt voor 125 euries in de maand..,
Komt er ook geen bijdrage voor privegebruik bij?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niets?
Leaseauto = van de zaak
Bijtelling = omdat de overheid/belastingdienst het fijn vindt om je in je aars te neuken en ze je leaseauto als inkomen zien.
Nee? Die bijtelling betaal je namelijk voor het privegebruik.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:16 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Komt er ook geen bijdrage voor privegebruik bij?
Die keuze krijg je niet vaak als je in de detachering zit. In het algemeen is het gewoon "je krijgt een leaseauto". En niet "Wil je een leaseauto".quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maar als ik het goed begrijp houd je dan ook hel zelfde salaris en hoeft alleen de belasting bij te spekken... klinkt als een deal als het zo zit... meestal krijg je de keuze of je lease auto wilt of dat je meer salaris krijgt en het zelf regelt
Naja, ze had het over een Punto met airco, carkit, etc. Dus zal wel een ietsjes luxere zijn. Maar waar komt die ~40% vandaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Mex_ het volgende:
Nieuwe Punto ~13000¤ --> 22.5% = 2925¤ --> ~40% = 1117¤ / 12 = 97.5¤ per maand voor een vlamnieuwe punto (alleen de bijtelling dus)
quote:Andy Caldecott is gecrasht en gestorven ....
Bron: http://dakar.france2.fr/
EDIT: http://www.eurosport.com voor de mensen die geen Frans kunnen
Hij is direct overleden, de doctor heeft niet eens meer de assistentie gebeld...
Ik betaal bijtelling + kosten voor privegebruik (70¤ in de maand), wil ik 'm niet prive gebruiken dan betaal ik dus geen bijtelling en geen kosten voor privegebruik maar moet ik wel iedere km kunnen verantwoorden (op 500km na). Maar als ik er prive mee ga rijden krijg ik ook weer meer onkosten vergoeding, 38¤ om precies te zijn om auto van te wassen etc, dus netto betaal ik 32¤.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nee? Die bijtelling betaal je namelijk voor het privegebruik.
Tenminste... lijkt mij. Wat ben jij dan kwijt voor je leaseauto?
Loonbelastingquote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Naja, ze had het over een Punto met airco, carkit, etc. Dus zal wel een ietsjes luxere zijn. Maar waar komt die ~40% vandaan?
Oow okee...quote:
?? Wat klinkt al anders??quote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kijk dat klinkt al anders
Bijtelling ontkom je niet aan als je er prive mee gaat rijden, de bijdrage voor privegebruik is eigenlijk ook overal standaard, alleen verschilt de hoogte ervan.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oow okee...
Als ik het contract binnen heb zal ik ff kijken. Maar de dame aan de telefoon had het niet over privebijdrage. Dussss... Wel over bijtelling overigens.
Het stond een beetje op elkaar, er staat dus 70¤ - 38¤ = 32¤quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als die persoonlijke kosten erbij... ¤38 enz
Nouw.... Als ik de details weet zal ik ze je even mailen, goed?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als die persoonlijke kosten erbij... ¤38 enz
Midden April. En ze zitten o.a. in Den Bosch, maar ook in Almere. Al kom ik zeer waarschijnlijk (als ik er ga werken) bij een ander bedrijf terecht natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef febster het volgende:
Goed bezig Okke![]()
Wanneer kan je beginnen, en waar zat het bedrijf nu precies? (DB toch? )
Is goedquote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw.... Als ik de details weet zal ik ze je even mailen, goed?
Ik niet snapquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Midden April. En ze zitten o.a. in Den Bosch, maar ook in Almere. Al kom ik zeer waarschijnlijk (als ik er ga werken) bij een ander bedrijf terecht natuurlijk.
Juistem...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ik niet snap
Of bedoel je dat je dan bij een ander bedrijf gedetacheerd wordt?
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn broer betaalde in 1999 zo'n ¤ 680 per maand bij om een Impreza GT Turbo te leasen
Dat is bijna Fl1500, doet 'ie goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn broer betaalde in 1999 zo'n ¤ 680 per maand bij om een Impreza GT Turbo te leasen
Thanx voor m'n nieuwe omschrijvingquote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef blieblie het volgende:
Zow... De OP is nu af.
Nog iemand vergeten?
Wehehe, maar een CEO zal ook wel een hogere vergoeding krijgen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef blieblie het volgende:
Zo weet ik er ook nog wel eentje.
Die rijdt een RS4 van de zaak. Magoe... Die is dan ook CEO van Sara Lee.
Tenminste... Als hij dat nog steeds is.
YMCA man?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef blieblie het volgende:
Zow... De OP is nu af.
Nog iemand vergeten?
"Ik verveel me..ik moet shoppen"quote:Op maandag 9 januari 2006 15:43 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Neej![]()
Ik verveel me..ik moet shoppen![]()
Alleen dat staat pas voor donderdag op de planning![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |