Waarom, Meki?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef Meki het volgende:
mooie actie van groenfont
omdat zij die bomen vermoorden zonder enige aanleiding de bomen hebben niks gedaanquote:
Die bomen wilden graag gekapt worden hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat zij die bomen vermoorden zonder enige aanleiding de bomen hebben niks gedaan
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat zij die bomen vermoorden zonder enige aanleiding de bomen hebben niks gedaan
quote:
We laten ze wel in de kou staan tijdens de winter...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Aggregaten leveren.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Wat moet de brandweer daarbij ?
Waar staat dan dat ze bedreigd zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef Vipers het volgende:
Is toch te triest voor woorden. Die mensen komen daar gewoon om hun werk te doen. Dat je gaat protesteren/ actie voeren weet ik veel wat moeten ze zelf weten, maar om nu mensen die alleen hun werk doen te bedreigen slaat echt alles.
Oplossing: Laat die kansloze gasten in de bomen zitten en gewoon kappen, ze vallen vanzelf naar beneden.![]()
aldus maurice de hond.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef SCH het volgende:
Door een hel?
GroenFront is daar goed bezig en hun acties worden door het grootste deel van de Nederlandse bevolking ondersteund.
Dat plaatsen van het adres, vind ik niet nodig maar het is ook niks om zo druk over te doen.
Lees de reacties eens op de website van GroenFront daarna praten we verder.quote:
Nee, ik wil graag een bron van die bedreigingenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Lees de reacties eens op de website van GroenFront daarna praten we verder.
Die moeten ze allemaal ontslaan wegens werkweigering. Straks staat het huis van de burgemeester in brand en dan weigeren ze die ook nog te blussen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
De brandweer weigert zelfs mee te werken aan de ontruiming.![]()
Het agent orange en napalm komt eraan.quote:(..)Kennelijk zijn ze bereid mensenlevens op het spel te zetten om voor het donker de klus te klaren.(..)
Plaats even hier je huis adres.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef SCH het volgende:
Dat plaatsen van het adres, vind ik niet nodig maar het is ook niks om zo druk over te doen.
Ben ik een bedrijf?quote:
Dan van die krant waar je werkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik een bedrijf?
Kom nou maar even met die bedreigingen in plaats van zo te mekkeren. Dat adres is gewoon vrij te vinden hoor.
Jij weet het adres van de Leeuwarder Courant (toch?) niet zelfstandig te vinden? Wat ben je voor incapabele loser?quote:
Idd, want hebben hebben die gast nou bereikt met 3 weken boomzitten ? Helemaal niets... En wie betaald dat grapje ? Juist wij.....quote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef Thuodor het volgende:
Laat die gosers werk zoeken, dan doen ze tenminste nog iets nuttigs voor de samenleving..![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij weet het adres van de Leeuwarder Courant (toch?) niet zelfstandig te vinden? Wat ben je voor incapabele loser?
dat mensen de arrogantie van de overheid zat zijn is iets anders dat dat ze tegen de kap van dat bos zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]Dombo, dacht je het niet klopte dan?
Natuurlijk zijn mensen razend op de arrogantie van de overheid.
![]()
De brandweer weigert zelfs mee te werken aan de ontruiming.![]()
Nou? Waar moet ik dan wel zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar begon ik plm. 20 jaar geleden idd.
Volgens jouw ondertitel ben je trouwens geen haar beter.quote:
Sssst, dat weet SCH niet, die denkt ook dat een meerderheid tegen het beleid van Rita Verdonk is, of dat een meerderheid ook maar iets geeft om die paar dooie illegalen die pas op Schiphol om kwamen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat mensen de arrogantie van de overheid zat zijn is iets anders dat dat ze tegen de kap van dat bos zijn.
Er komt hier dus geen adres begrijp ik.quote:
Waarom zou je dat willen? Kap ik jouw bosje soms?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Er komt hier dus geen adres begrijp ik.![]()
iddquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
Triest volk.
Wat maken die paar bomen nou uit. Laten ze gaan werken ipv in hun boomhut zitten.
Dat de ME maar een paar flinke klappen mag uitdelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |