Waarom, Meki?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef Meki het volgende:
mooie actie van groenfont
omdat zij die bomen vermoorden zonder enige aanleiding de bomen hebben niks gedaanquote:
Die bomen wilden graag gekapt worden hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat zij die bomen vermoorden zonder enige aanleiding de bomen hebben niks gedaan
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat zij die bomen vermoorden zonder enige aanleiding de bomen hebben niks gedaan
quote:
We laten ze wel in de kou staan tijdens de winter...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Aggregaten leveren.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Wat moet de brandweer daarbij ?
Waar staat dan dat ze bedreigd zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef Vipers het volgende:
Is toch te triest voor woorden. Die mensen komen daar gewoon om hun werk te doen. Dat je gaat protesteren/ actie voeren weet ik veel wat moeten ze zelf weten, maar om nu mensen die alleen hun werk doen te bedreigen slaat echt alles.
Oplossing: Laat die kansloze gasten in de bomen zitten en gewoon kappen, ze vallen vanzelf naar beneden.![]()
aldus maurice de hond.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef SCH het volgende:
Door een hel?
GroenFront is daar goed bezig en hun acties worden door het grootste deel van de Nederlandse bevolking ondersteund.
Dat plaatsen van het adres, vind ik niet nodig maar het is ook niks om zo druk over te doen.
Lees de reacties eens op de website van GroenFront daarna praten we verder.quote:
Nee, ik wil graag een bron van die bedreigingenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Lees de reacties eens op de website van GroenFront daarna praten we verder.
Die moeten ze allemaal ontslaan wegens werkweigering. Straks staat het huis van de burgemeester in brand en dan weigeren ze die ook nog te blussen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
De brandweer weigert zelfs mee te werken aan de ontruiming.![]()
Het agent orange en napalm komt eraan.quote:(..)Kennelijk zijn ze bereid mensenlevens op het spel te zetten om voor het donker de klus te klaren.(..)
Plaats even hier je huis adres.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef SCH het volgende:
Dat plaatsen van het adres, vind ik niet nodig maar het is ook niks om zo druk over te doen.
Ben ik een bedrijf?quote:
Dan van die krant waar je werkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik een bedrijf?
Kom nou maar even met die bedreigingen in plaats van zo te mekkeren. Dat adres is gewoon vrij te vinden hoor.
Jij weet het adres van de Leeuwarder Courant (toch?) niet zelfstandig te vinden? Wat ben je voor incapabele loser?quote:
Idd, want hebben hebben die gast nou bereikt met 3 weken boomzitten ? Helemaal niets... En wie betaald dat grapje ? Juist wij.....quote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef Thuodor het volgende:
Laat die gosers werk zoeken, dan doen ze tenminste nog iets nuttigs voor de samenleving..![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij weet het adres van de Leeuwarder Courant (toch?) niet zelfstandig te vinden? Wat ben je voor incapabele loser?
dat mensen de arrogantie van de overheid zat zijn is iets anders dat dat ze tegen de kap van dat bos zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]Dombo, dacht je het niet klopte dan?
Natuurlijk zijn mensen razend op de arrogantie van de overheid.
![]()
De brandweer weigert zelfs mee te werken aan de ontruiming.![]()
Nou? Waar moet ik dan wel zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar begon ik plm. 20 jaar geleden idd.
Volgens jouw ondertitel ben je trouwens geen haar beter.quote:
Sssst, dat weet SCH niet, die denkt ook dat een meerderheid tegen het beleid van Rita Verdonk is, of dat een meerderheid ook maar iets geeft om die paar dooie illegalen die pas op Schiphol om kwamen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat mensen de arrogantie van de overheid zat zijn is iets anders dat dat ze tegen de kap van dat bos zijn.
Er komt hier dus geen adres begrijp ik.quote:
Waarom zou je dat willen? Kap ik jouw bosje soms?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Er komt hier dus geen adres begrijp ik.![]()
iddquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
Triest volk.
Wat maken die paar bomen nou uit. Laten ze gaan werken ipv in hun boomhut zitten.
Dat de ME maar een paar flinke klappen mag uitdelen.
Effe wachte... nog effe wachte... effe wachte nog... zagen! Jalalala jalalala jalalala lalala lala!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
[zingt nog ff "Twee mobile ogen keken de linkse rakkerrrrr aan]
OMGquote:Op maandag 9 januari 2006 16:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Effe wachte... nog effe wachte... effe wachte nog... zagen! Jalalala jalalala jalalala lalala lala!
Die doen tenminste hun werk, laat die boomknuffelaars maar eens aan paar dagen bij de ME werken, dan weten ze misschien wat dat is: Werken...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
Er blijven er lekker nog een paar zitten
Heel goed, laat die eikels van de ME maar zweten
Flikker toch op man.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Thuodor het volgende:
[..]
Die doen tenminste hun werk, laat die boomknuffelaars maar eens aan paar dagen bij de ME werken, dan weten ze misschien wat dat is: Werken...![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Thuodor het volgende:
[..]
Die doen tenminste hun werk, laat die boomknuffelaars maar eens aan paar dagen bij de ME werken, dan weten ze misschien wat dat is: Werken...![]()
Ja, geweldig, je vast binden aan een boom in de hoop dat ze je niet los krijgen, omdat er een paar boompjes gekapt moeten worden... Jij ziet dan weer niet dat wij die gosers moeten betalen.. En reken maar dat 50% van die gosers gewoon sensatiezoekers zijn die niks beters te doen hebben.. Leuk hoor, verstoppertje spelen in het bos..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Die actievoerders doen geweldig werk, hebben een hart en een geweten en halen de kastanjes uit het vuur voor de inwoners van SCHinveld.
Het is toch bezopen dat dat bos gekapt moet worden omdat de Duitsers te beroerd zijn de vliegtuigen over hun eigen grondgebied te laten vliegen. Nederland is hier zo dom in.
Maar ja, dat weten de Fok-pubers niet. Die verdiepen zich daar niet in. Die denken: hey actievoerders, dan gaan we langharig werkschuw tuig roepen
Betalen?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef Thuodor het volgende:
[..]
Ja, geweldig, je vast binden aan een boom in de hoop dat ze je niet los krijgen, omdat er een paar boompjes gekapt moeten worden... Jij ziet dan weer niet dat wij die gosers moeten betalen.. En reken maar dat 50% van die gosers gewoon sensatiezoekers zijn die niks beters te doen hebben.. Leuk hoor, verstoppertje spelen in het bos..![]()
Omdat dat in het belang is van de (inter)nationale veiligheidquote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Betalen?
Je betaalt je scheel aan die onzinnige AWACS toestellen. Waarom hoor ik je daar niet over
Verdiep je er eens in of ga je Olvarit op eten.
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef Thuodor het volgende:
[..]
Omdat dat in het belang is van de (inter)nationale veiligheid
Jij schijnt er ook niet veel kaas van te hebben gegeten hebbn heh....quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Die actievoerders doen geweldig werk, hebben een hart en een geweten en halen de kastanjes uit het vuur voor de inwoners van SCHinveld.
Het is toch bezopen dat dat bos gekapt moet worden omdat de Duitsers te beroerd zijn de vliegtuigen over hun eigen grondgebied te laten vliegen. Nederland is hier zo dom in.
Maar ja, dat weten de Fok-pubers niet. Die verdiepen zich daar niet in. Die denken: hey actievoerders, dan gaan we langharig werkschuw tuig roepen
De rechtstaat ondermijnen lijkt me anders best een kwalijke zaak hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:06 schreef Thuodor het volgende:
Het gaat niet om het feit dat ze tegen de wet in gaan, het gaat om het princiepe dat ze de (veiligheid van de) samenleving dwars liggen..
Dat doen ze helemaal niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:06 schreef Thuodor het volgende:
Het gaat niet om het feit dat ze tegen de wet in gaan, het gaat om het princiepe dat ze de (veiligheid van de) samenleving dwars liggen..
Ja die lui van Groen Front Uitschot zweten niet hard.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
Heel goed, laat die eikels van de ME maar zweten
-Edit: Regeer eens normaal zeg-quote:Op maandag 9 januari 2006 18:13 schreef Meki het volgende:
1 hectare grond is vermoord door ME
Ja, jouw eigen belang is blijkbaar groter dan alles.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen ze helemaal niet.
Ik mag het lijen dat er wat ME-ers het loodje leggen.
HAHAHAHA!! SCH, je bent een grappig ventje.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
quote:
Ik zal daarmee direct stoppen zodra jij eens normaal gaat posten... Het infantiele druipt er vanaf. Je bent niet volledig achterlijk, dat weet ik zeker. Doe gewoon wat beter je best.quote:
Wat laat jij jezelf kennen, sneu typje zeg.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zal daarmee direct stoppen zodra jij eens normaal gaat posten... Het infantiele druipt er vanaf. Je bent niet volledig achterlijk, dat weet ik zeker. Doe gewoon wat beter je best.
Want?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat laat jij jezelf kennen, sneu typje zeg.
Zegt meneer waarbij alles mag wijken voor zn eigen belangenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat laat jij jezelf kennen, sneu typje zeg.
Wat een losersquote:De leiding van het team dat de ontruiming coördineert, maakt zich zorgen over de gezondheid van de actievoerders. Eén van de arrestanten is met onderkoelingsverschijnselen in het ziekenhuis opgenomen. Anderen vragen om zo snel mogelijk te worden bevrijd.
Ik ga niet op de manier schelden zoals BrauN dat doet en hoop dat jij dat ook niet gaat doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:34 schreef cheukert het volgende:
[..]
Zegt meneer waarbij alles mag wijken voor zn eigen belangen
Wat is mijn belang dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef cheukert het volgende:
Ja, jouw eigen belang is blijkbaar groter dan alles.
Ga ergens anders allochtonen bashen, eng mannetje.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ga je ergens anders druk om maken, zure vent.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het creperen van ordehandhavers blijkbaar, onbewust Jiskefet-type dat je er bent.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]Nee hoor. Dat is geenszins mijn belang.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
Ik mag het lijen dat er wat ME-ers het loodje leggen.
Ik word gewoon ziek van dat eeuwige simpele gezever van Meki... Hij is lang zo gek niet als ie lijkt, maar dat mag onderhand ook wel eens gaan blijken uit zijn postgedrag. Of ie het voor de gein doet weet ik niet... grappig is het niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga ergens anders allochtonen bashen, eng mannetje.![]()
Hahahaha, je ziet het cynisme niet - de vergelijking met die talloze posts op Fok! vandaag waarin de dood van die mensen van GroenFront wordt gewenst? Grappig, dat 1 zo'n postje van mij je dan wel raaktquote:
Dit is een veel betere post!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik word gewoon ziek van dat eeuwige simpele gezever van Meki... Hij is lang zo gek niet als ie lijkt, maar dat mag onderhand ook wel eens gaan blijken uit zijn postgedrag. Of ie het voor de gein doet weet ik niet... grappig is het niet.
Maar goed, dit is een totaal ander onderwerp en zal er ook niet meer verder over doorzagen vanaf nu.
Oh, nu is het opeens cynisme. Ha-ha-ha..............quote:
Van mij wel maar jouw doodsverwensingen richting de actievoerders dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens cynisme. Ha-ha-ha..............![]()
Hij zei doorzagenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik word gewoon ziek van dat eeuwige simpele gezever van Meki... Hij is lang zo gek niet als ie lijkt, maar dat mag onderhand ook wel eens gaan blijken uit zijn postgedrag. Of ie het voor de gein doet weet ik niet... grappig is het niet.
Maar goed, dit is een totaal ander onderwerp en zal er ook niet meer verder over doorzagen vanaf nu.
En waar wens ik ze dan dood?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Van mij wel maar jouw doodsverwensingen richting de actievoerders dan?
Jij vindt de overkomende vliegtuigen hinderlijk, je beseft niet dat die vliegtuigen erzijn voor jouw en mijn veiligheid...quote:
Ik heb trouwens hier ook nog geen bron van gezien.quote:
Ik maak er wel even eentje:quote:Op maandag 9 januari 2006 18:58 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ik heb trouwens hier ook nog geen bron van gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |