Ziet er netjes uitquote:Op maandag 9 januari 2006 11:59 schreef the900 het volgende:
Ik heb mijn project af trouwens
bewonder: http://litso.com/school/kidsweek/index.html
het gaat om het design, niet om de inhoud
Nee, ik ben aan t werkquote:
Welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 12:00 schreef guitarist.nl het volgende:
goede 's morgens allemaal, morgen 3 uurtjes school en dan alweer lekker weekend
Jaquote:
ziet er idd netjes uit, lekker overzichtelijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:59 schreef the900 het volgende:
Ik heb mijn project af trouwens
bewonder: http://litso.com/school/kidsweek/index.html
het gaat om het design, niet om de inhoud
Het is een kindersite, dus ik heb me ook vooral gericht op eenvoudquote:Op maandag 9 januari 2006 12:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ziet er idd netjes uit, lekker overzichtelijk!
soms is het ook een hele kunst om dingen weg te laten als je veel info hebt!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Het is een kindersite, dus ik heb me ook vooral gericht op eenvoud
Je postte door t slotjequote:Op maandag 9 januari 2006 11:58 schreef Dagonet het volgende:
Ah, hier waren jullie.
Dat hoort dan ook, niet te moeilijk en makkelijk navigatiequote:Op maandag 9 januari 2006 12:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Het is een kindersite, dus ik heb me ook vooral gericht op eenvoud
en werken met kleurtjes enzo!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook, niet te moeilijk en makkelijk navigatie
Idd, maar ik vond het wel een leuk project. Het is wel een uitdaging om alles zo simpel mogelijk te houden, maar vooral dat gebruik van duidelijke 'gebieden' dmv. icoontjes en kleur werkte wel goed geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
soms is het ook een hele kunst om dingen weg te laten als je veel info hebt!!
gekleurde pijltjes voor de headlines!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Idd, maar ik vond het wel een leuk project. Het is wel een uitdaging om alles zo simpel mogelijk te houden, maar vooral dat gebruik van duidelijke 'gebieden' dmv. icoontjes en kleur werkte wel goed geloof ik.
Jah heb ik nog over getwijfeld, maar headlines is zo'n veel gebruikt begrip dat ze het maar moeten leren.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
gelkleurde pijltjes voor de headlines!!!![]()
maar het woord headlines is wel wat onduidelijk voor kinderen denk ik!! misschien hoogtepunten of hoofdpunten wat beter?!?
Kj, rolatorquote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef the900 het volgende:
En nu ga ik een stukkie fietsen.
Die vallen mij heul niet opquote:
Taalverloederingquote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Jah heb ik nog over getwijfeld, maar headlines is zo'n veel gebruikt begrip dat ze het maar moeten leren.
idd!!!quote:
eigenlijk zou dat per popup moeten komen of een extra tussenpagina, met de vraag of je alsnog door 't slotje wil posten ja/neequote:
neej ze moeten er gewoon niet doorheen kunnen posten, dicht is dicht!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eigenlijk zou dat per popup moeten komen of een extra tussenpagina, met de vraag of je alsnog door 't slotje wil posten ja/nee
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej ze moeten er gewoon niet doorheen kunnen posten, dicht is dicht!!!
Neuh, soms gooi je namelijk eerst een topic dicht, dan een sluitpost, of je update een sticky ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej ze moeten er gewoon niet doorheen kunnen posten, dicht is dicht!!!
#carequote:Op maandag 9 januari 2006 12:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, soms gooi je namelijk eerst een topic dicht, dan een sluitpost, of je update een sticky ofzo.
en nog leuker zelfs als je shift ingedrukt houd krijg je allemaal tekentjes als je op de nummers drukt !#@!@$%#@$%@!@#$!@$&&()*()&^!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef _mimic het volgende:
[..]
Neen mijn vriend, dat heet SHIFT, daarmee kun je TIJDELIJK met CAPS typen.
Nu welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Gezellig.
+ 876.743 voorspelbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neh pas wanneer jij op deze link hebt geklikt
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
is 't al kinderbedtijd?
fik je um ff voor mij, kom ik um straks wel ff ophalen, ik moet straks nog ff de stad in dus kom ik wel ff langsquote:Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef _mimic het volgende:
Niet voordat ik Rembo & Rembo heb gekeken.
Uitstekend ideequote:Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
fik je um ff voor mij, kom ik um straks wel ff ophalen, ik moet straks nog ff de stad in dus kom ik wel ff langs
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
fik je um ff voor mij, kom ik um straks wel ff ophalen, ik moet straks nog ff de stad in dus kom ik wel ff langs
Ben je hier nou nog kutnewbie?quote:
kenkerjostiquote:Op maandag 9 januari 2006 13:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog kutnewbie?
Leer eerst maar es goed met de knopjes te spelen![]()
Ik zie dat je ook al uitblinkt in originaliteit, zielig excuus voor een menschquote:
alsof kutnewbie zo orgineel is!!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook al uitblinkt in originaliteit, zielig excuus voor een mensch![]()
Moet je nodig met termen als kenkerjosti gaan lopen smijten, moet je zien hoe snel we aan je afwezigheid gewend zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef guitarist.nl het volgende:
ik blijf ook nog wel ff dus wen maar alsvast aan mijn aanwezigheid
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je nodig met termen als kenkerjosti gaan lopen smijten, moet je zien hoe snel we aan je afwezigheid gewend zijn.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je nodig met termen als kenkerjosti gaan lopen smijten, moet je zien hoe snel we aan je afwezigheid gewend zijn.
En je verslag is ingeleverd?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:46 schreef Janetje het volgende:
Goede morgen/ochtend/avond...
Na een lekker nachtje niet slapen.. zit ik weer fris achter de komploeter..
Hey J.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:46 schreef Janetje het volgende:
jah hoe wastie?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:46 schreef Janetje het volgende:
Dat doe je goedquote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef petre86 het volgende:
en ik had ook een deadline om 12u vandaag.. uit weten te stellen met een mailtje.. mag nu morgen ergens
J!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:46 schreef Janetje het volgende:
te langquote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah hoe wastie?
en hoelang ging skype nog door?
"ik was de afgelopen dagen ziek, buikgriep, voohoofdsholteontsteking en situatie thuis..quote:
dat wordt geen skype vanavondquote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
"ik was de afgelopen dagen ziek, buikgriep, voohoofdsholteontsteking en situatie thuis..
ik hoop het dinsdag te kunnen inleveren"
ik heb de hele dag nog ( van 18 tot 22u werken ) dus...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat wordt geen skype vanavond
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb de hele dag nog ( van 18 tot 22u werken ) dus...
en ik hoop het dinsdag in te leveren
Heeeeyyyyyyyy ex-collega!!!!!1!quote:
jahoor ja je bent gewoon een BS wannabequote:
Nooit ente nimmer zeg ik uquote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jahoor ja je bent gewoon een BS wannabe
jij hebt ewel een aantal keren een BeF geopent!
Ave amisquote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef the900 het volgende:
ik ben er weer.
dan lossen we het even anders op...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
kan um alleen zelf niet openen..
en een wmf van 57 bytes is wat klein
Ik krijg em hier ook niet openquote:Op maandag 9 januari 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan lossen we het even anders op...
ik probeer t thuis wel ffquote:
zolang je de pijpleiding maar aan iemand anders hebt overgedragen..quote:Op maandag 9 januari 2006 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, denk dat er iets in de pijplijn is blijven hangen
peet, ik zei weer pijplijn![]()
die .rars van vannacht zouden beter zijn, alleen J was te laatquote:Op maandag 9 januari 2006 14:36 schreef the900 het volgende:
waar gaat het over? loop ik een vikingsmeisje.wmv mis?
je snapt em!!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
zolang je de pijpleiding maar aan iemand anders hebt overgedragen..
*aai over de bolquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je snapt em!!![]()
ben trots op je![]()
Still no goodquote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
misst.. probeer nog eens...
is al zorg voor gedragenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Upload 't anders op www.uploadyourfiles.de en stuur de downloadlink per mail naar d'r toe
ohnoesquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Heb ik zomaar deel 324 gemist!
Dagoslet.quote:
Eén van de betere delen ook nog esquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Heb ik zomaar deel 324 gemist!
Welneequote:Op maandag 9 januari 2006 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eén van de betere delen ook nog es![]()
Ik weet wel dat je me stiekem lief vindt rppquote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee
Achterlijke bejaarden altijd.
quote:
Voor beide geldt:quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je me stiekem lief vindt rpp![]()
Dat heb ik nou altijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eén van de betere delen ook nog es![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef BrauN het volgende:
Snakey! Wel verdomd!
Ik vertoon me niet in BeF... da's een ordinaire flauwe kutreeks waar alleen josti's in posten. Mijn topic was overigens een MUZ-topic, want het waren lyrics. Maar dat zul jij - als Snakey zijnde - wel weer niet weten.![]()
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je niet wat vaker wegblijven dan?
JA WAT!!!11111quote:
wat moet je nou hoer! ik ga naar Waldrock met Frankquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bummer.
[afbeelding]
[..]
Je geeft ook lekker veel stof tot ouwehoeren jij!
Ach ende wee, de jaloezie, zulcks één groen monster wat hier nu zitquote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat moet je nou hoer! ik ga naar Waldrock met Frank!
nu mag iedereen jaloers zijn op mij!!11
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef the900 het volgende:
waldrock is stom
Fields of Rock is da bomb.
het gaat er om wie er komen spelen en niet om de naam van het festival idiootquote:
ja leuk ik ben nog wel even bezig wil ik alles neerplempenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef the900 het volgende:
Ozzfest 2002
Lowlands 2002
Fields Of Rock 2003
Waldrock 2003
Fields Of Rock 2004
Lowlands 2004
Rosrock 2005
Lowlands 2005
dat weet ik ervan.
De namen zijn nog niet eens bekend mutsquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het gaat er om wie er komen spelen en niet om de naam van het festival idioot
hij heeft het over waldrock schelequote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
Fields of Rock is wél tof, krul!!1
festivalmannetjequote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef the900 het volgende:
Ozzfest 2002
Lowlands 2002
Fields Of Rock 2003
Waldrock 2003
Fields Of Rock 2004
Lowlands 2004
Rosrock 2005
Lowlands 2005
dat weet ik ervan.
ik ga vaak ook pas als ik weet wie er komenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef the900 het volgende:
[..]
De namen zijn nog niet eens bekend muts
En mijn ervaring is dat er niet erg veel toffe bands komen op Waldrock.
Waarom heb je dan al kaartjesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het gaat er om wie er komen spelen en niet om de naam van het festival idioot
ligt t aan mij, of ben jij niet in staat om een grammaticaal correcte zin te formuleren?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef guitarist.nl het volgende:
ligt het aan mij, of lag't fok weer als de tyfus ??
Dan tolereer ik het.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die PI hoorde niet bij de respons op uw bericht, mevrouw.
^--- Dit lachebekje wel.
je bent er nog maar 1 keer geweest lees ik zoquote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef the900 het volgende:
[..]
De namen zijn nog niet eens bekend muts
En mijn ervaring is dat er niet erg veel toffe bands komen op Waldrock.
Dan is Waldrock tof. Wat weet ik er nou van, ik ben niet zo van de graspollen in mijn aarsch terwijl ik naar hardrock luister.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij heeft het over waldrock schele
ik heb nog geen kaartjesquote:
Dat ik niet ben geweest wil niet zeggen dat ik niet weet welke bands er komen. En ik download vantevoren meestal van de hoofd acts wel wat nummers om ff te checken of het de moeite waard was.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je bent er nog maar 1 keer geweest lees ik zoen ja onbekende bands in jouw ogen blijven altijd ontof
als je er niet naar gaat luisteren
als je met de goeie mensen bent is het altijd gezellig
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan is Waldrock tof. Wat weet ik er nou van, ik ben niet zo van de graspollen in mijn aarsch terwijl ik naar hardrock luister..
Watje.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan is Waldrock tof. Wat weet ik er nou van, ik ben niet zo van de graspollen in mijn aarsch terwijl ik naar hardrock luister..
aah krullie tochquote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben geweest wil niet zeggen dat ik niet weet welke bands er komen. En ik download vantevoren meestal van de hoofd acts wel wat nummers om ff te checken of het de moeite waard was.
En idd met vrienden is het wel toffer, maar ik heb niet veel rock-luisterende vrienden (nee verder ook niet hahaha)
Wat, jij.quote:
Dan moet de helft *nu* beginnen met sparenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aah krullie tochmisschien moeten we met een groepje BeFfers eensch naar lowlands oid
Nouja.. even meeten is wel tof maar ik ga dus mooi niet 3 dagen met een stel BeFfers optrekkenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aah krullie tochmisschien moeten we met een groepje BeFfers eensch naar lowlands oid
ik ga sowieso met een vriendin van me heenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Nouja.. even meeten is wel tof maar ik ga dus mooi niet 3 dagen met een stel BeFfers optrekken
Tssss...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Nouja.. even meeten is wel tof maar ik ga dus mooi niet 3 dagen met een stel BeFfers optrekken
Camping 2, aan de linkerkant achterin in de binnenbocht. Daar sta ik en nergens anders.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tssss...
Of je nou één of drie dagen vet tegen onze vette harsessen zit aan te staren, onderwijl flauwe kutgrappen makend en genietend van toffe muziek. Big difference! En desnoods ga je op een andere camping staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |