ohnoesquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Heb ik zomaar deel 324 gemist!
Dagoslet.quote:
Eén van de betere delen ook nog esquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Heb ik zomaar deel 324 gemist!
Welneequote:Op maandag 9 januari 2006 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eén van de betere delen ook nog es![]()
Ik weet wel dat je me stiekem lief vindt rppquote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee
Achterlijke bejaarden altijd.
quote:
Voor beide geldt:quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je me stiekem lief vindt rpp![]()
Dat heb ik nou altijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eén van de betere delen ook nog es![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef BrauN het volgende:
Snakey! Wel verdomd!
Ik vertoon me niet in BeF... da's een ordinaire flauwe kutreeks waar alleen josti's in posten. Mijn topic was overigens een MUZ-topic, want het waren lyrics. Maar dat zul jij - als Snakey zijnde - wel weer niet weten.![]()
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je niet wat vaker wegblijven dan?
JA WAT!!!11111quote:
wat moet je nou hoer! ik ga naar Waldrock met Frankquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bummer.
[afbeelding]
[..]
Je geeft ook lekker veel stof tot ouwehoeren jij!
Ach ende wee, de jaloezie, zulcks één groen monster wat hier nu zitquote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat moet je nou hoer! ik ga naar Waldrock met Frank!
nu mag iedereen jaloers zijn op mij!!11
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef the900 het volgende:
waldrock is stom
Fields of Rock is da bomb.
het gaat er om wie er komen spelen en niet om de naam van het festival idiootquote:
ja leuk ik ben nog wel even bezig wil ik alles neerplempenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef the900 het volgende:
Ozzfest 2002
Lowlands 2002
Fields Of Rock 2003
Waldrock 2003
Fields Of Rock 2004
Lowlands 2004
Rosrock 2005
Lowlands 2005
dat weet ik ervan.
De namen zijn nog niet eens bekend mutsquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het gaat er om wie er komen spelen en niet om de naam van het festival idioot
hij heeft het over waldrock schelequote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
Fields of Rock is wél tof, krul!!1
festivalmannetjequote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef the900 het volgende:
Ozzfest 2002
Lowlands 2002
Fields Of Rock 2003
Waldrock 2003
Fields Of Rock 2004
Lowlands 2004
Rosrock 2005
Lowlands 2005
dat weet ik ervan.
ik ga vaak ook pas als ik weet wie er komenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef the900 het volgende:
[..]
De namen zijn nog niet eens bekend muts
En mijn ervaring is dat er niet erg veel toffe bands komen op Waldrock.
Waarom heb je dan al kaartjesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het gaat er om wie er komen spelen en niet om de naam van het festival idioot
ligt t aan mij, of ben jij niet in staat om een grammaticaal correcte zin te formuleren?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef guitarist.nl het volgende:
ligt het aan mij, of lag't fok weer als de tyfus ??
Dan tolereer ik het.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die PI hoorde niet bij de respons op uw bericht, mevrouw.
^--- Dit lachebekje wel.
je bent er nog maar 1 keer geweest lees ik zoquote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef the900 het volgende:
[..]
De namen zijn nog niet eens bekend muts
En mijn ervaring is dat er niet erg veel toffe bands komen op Waldrock.
Dan is Waldrock tof. Wat weet ik er nou van, ik ben niet zo van de graspollen in mijn aarsch terwijl ik naar hardrock luister.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij heeft het over waldrock schele
ik heb nog geen kaartjesquote:
Dat ik niet ben geweest wil niet zeggen dat ik niet weet welke bands er komen. En ik download vantevoren meestal van de hoofd acts wel wat nummers om ff te checken of het de moeite waard was.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je bent er nog maar 1 keer geweest lees ik zoen ja onbekende bands in jouw ogen blijven altijd ontof
als je er niet naar gaat luisteren
als je met de goeie mensen bent is het altijd gezellig
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan is Waldrock tof. Wat weet ik er nou van, ik ben niet zo van de graspollen in mijn aarsch terwijl ik naar hardrock luister..
Watje.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan is Waldrock tof. Wat weet ik er nou van, ik ben niet zo van de graspollen in mijn aarsch terwijl ik naar hardrock luister..
aah krullie tochquote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben geweest wil niet zeggen dat ik niet weet welke bands er komen. En ik download vantevoren meestal van de hoofd acts wel wat nummers om ff te checken of het de moeite waard was.
En idd met vrienden is het wel toffer, maar ik heb niet veel rock-luisterende vrienden (nee verder ook niet hahaha)
Wat, jij.quote:
Dan moet de helft *nu* beginnen met sparenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aah krullie tochmisschien moeten we met een groepje BeFfers eensch naar lowlands oid
Nouja.. even meeten is wel tof maar ik ga dus mooi niet 3 dagen met een stel BeFfers optrekkenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aah krullie tochmisschien moeten we met een groepje BeFfers eensch naar lowlands oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |