Ziet er netjes uitquote:Op maandag 9 januari 2006 11:59 schreef the900 het volgende:
Ik heb mijn project af trouwens
bewonder: http://litso.com/school/kidsweek/index.html
het gaat om het design, niet om de inhoud
Nee, ik ben aan t werkquote:
Welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 12:00 schreef guitarist.nl het volgende:
goede 's morgens allemaal, morgen 3 uurtjes school en dan alweer lekker weekend
Jaquote:
ziet er idd netjes uit, lekker overzichtelijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:59 schreef the900 het volgende:
Ik heb mijn project af trouwens
bewonder: http://litso.com/school/kidsweek/index.html
het gaat om het design, niet om de inhoud
Het is een kindersite, dus ik heb me ook vooral gericht op eenvoudquote:Op maandag 9 januari 2006 12:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ziet er idd netjes uit, lekker overzichtelijk!
soms is het ook een hele kunst om dingen weg te laten als je veel info hebt!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Het is een kindersite, dus ik heb me ook vooral gericht op eenvoud
Je postte door t slotjequote:Op maandag 9 januari 2006 11:58 schreef Dagonet het volgende:
Ah, hier waren jullie.
Dat hoort dan ook, niet te moeilijk en makkelijk navigatiequote:Op maandag 9 januari 2006 12:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Het is een kindersite, dus ik heb me ook vooral gericht op eenvoud
en werken met kleurtjes enzo!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook, niet te moeilijk en makkelijk navigatie
Idd, maar ik vond het wel een leuk project. Het is wel een uitdaging om alles zo simpel mogelijk te houden, maar vooral dat gebruik van duidelijke 'gebieden' dmv. icoontjes en kleur werkte wel goed geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
soms is het ook een hele kunst om dingen weg te laten als je veel info hebt!!
gekleurde pijltjes voor de headlines!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Idd, maar ik vond het wel een leuk project. Het is wel een uitdaging om alles zo simpel mogelijk te houden, maar vooral dat gebruik van duidelijke 'gebieden' dmv. icoontjes en kleur werkte wel goed geloof ik.
Jah heb ik nog over getwijfeld, maar headlines is zo'n veel gebruikt begrip dat ze het maar moeten leren.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
gelkleurde pijltjes voor de headlines!!!![]()
maar het woord headlines is wel wat onduidelijk voor kinderen denk ik!! misschien hoogtepunten of hoofdpunten wat beter?!?
Kj, rolatorquote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef the900 het volgende:
En nu ga ik een stukkie fietsen.
Die vallen mij heul niet opquote:
Taalverloederingquote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Jah heb ik nog over getwijfeld, maar headlines is zo'n veel gebruikt begrip dat ze het maar moeten leren.
idd!!!quote:
eigenlijk zou dat per popup moeten komen of een extra tussenpagina, met de vraag of je alsnog door 't slotje wil posten ja/neequote:
neej ze moeten er gewoon niet doorheen kunnen posten, dicht is dicht!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eigenlijk zou dat per popup moeten komen of een extra tussenpagina, met de vraag of je alsnog door 't slotje wil posten ja/nee
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej ze moeten er gewoon niet doorheen kunnen posten, dicht is dicht!!!
Neuh, soms gooi je namelijk eerst een topic dicht, dan een sluitpost, of je update een sticky ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej ze moeten er gewoon niet doorheen kunnen posten, dicht is dicht!!!
#carequote:Op maandag 9 januari 2006 12:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, soms gooi je namelijk eerst een topic dicht, dan een sluitpost, of je update een sticky ofzo.
en nog leuker zelfs als je shift ingedrukt houd krijg je allemaal tekentjes als je op de nummers drukt !#@!@$%#@$%@!@#$!@$&&()*()&^!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef _mimic het volgende:
[..]
Neen mijn vriend, dat heet SHIFT, daarmee kun je TIJDELIJK met CAPS typen.
Nu welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Gezellig.
+ 876.743 voorspelbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neh pas wanneer jij op deze link hebt geklikt
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
is 't al kinderbedtijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |