Kinderlogica.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja ook zoiets. M'n broertje van 7 kreeg een tijdje terug een nieuw klasgenootje. Dat klasgenootje kwam uit Spanje en was dus naar Nederland gemigreerd. M'n broertje wist niet anders dat z'n nieuwe klasgenootje uit Spanje kwam.
Zegt hij op een zondagavond opeens: "Ik denk dat het nieuwe meisje al wel onderweg naar school is"
Volgens mij begrijp je het nog steeds nietquote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef BrandX het volgende:
ik had als kind altijd vreselijke ruzie met mijn ouders als ik mijn handen moest wassen. Ik was er namelijk heilig van overtuigd dat dat ding dat je ervoor moest gebruiken 'handjewas' was en niet 'washandje'. Je moest namelijk altijd je handjes wassen, en dat deed je volgens mij met een handjewas en niet met een washandje!
kinderlogica, ik weet het, maar beken dat ik het op 34-jarige leeftijd nog steeds niet eens ben met de naam washandje...![]()
![]()
En hield jij je daar altijd braaf aan dan??quote:Op zondag 12 februari 2006 18:41 schreef Serendips het volgende:
[..]
Tegen ons zeiden ze vroeger; 'Jullie mogen kleuren, maar wel OP het papier, niet op de muur, niet op je tafel, niet op anderen en niet op jezelf!'......![]()
Op mijn 22ste had ik nog nooit van rondetijden (rondentijden nieuwe spelling?) gehoord. Tot nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef MosPos het volgende:
Ik heb tot mn 14de nooit geweten wat die rondetijden (30.01, 31.34 o.i.d.) betekende. Had geen flauw idee wat het zou kunnen zijn. misschien snelheid ofzo![]()
Ik zocht de "any key" juist altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik dacht vroeger dat de spatiebalk de any key heette, omdat als ik een spelletje deed ofzo en er stond 'press any key', ik altijd op de spatiebalk drukte![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik zocht de "any key" juist altijd
Toen een tijdje gewoon achtereenvolgens de A, N en Y in gedrukt
Dat doet me denken aan die mond in die muur ergens in t buitenland. Als je een leugen vertelde beet ie je hand eraf. Was oa geloof ik ook in Bassie en Adriaan, heb ik nachtmerries van gehad manquote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef AlttC het volgende:
Mijn moeder had me toen ik klein was ooit verteld dat er een hand in Samson (van Gert) zat; ik was toen een hele tijd bang dat ik die enge hand zou zien als hij zijn bek open deed; ik begreep niet dat Samson een pop was.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik dacht vroeger dat de spatiebalk de any key heette, omdat als ik een spelletje deed ofzo en er stond 'press any key', ik altijd op de spatiebalk drukte![]()
verrekte homer simpson dat ge der bij loptquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik zocht de "any key" juist altijd
Toen een tijdje gewoon achtereenvolgens de A, N en Y in gedrukt
serieus zie nu pas dat het een A en een H kan zijn... wazig logoquote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef KaiN het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het de AN was. Het heeft ook lang geduurd voordat anderen begrepen waar ik heen ging als ik zei dat ik naar de AN ging.
[afbeelding]
Regels zijn er om overtreden te worden...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef izzypizzy het volgende:
En hield jij je daar altijd braaf aan dan??![]()
Yup.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die mond in die muur ergens in t buitenland. Als je een leugen vertelde beet ie je hand eraf. Was oa geloof ik ook in Bassie en Adriaan, heb ik nachtmerries van gehad man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |