Kging ff bij m'n oom langs en die zei, "hier,
moet je dit es proberen!" Was dus vet goeie
muziek!!
Meer kenners van Living Colour? Wat vind je ervan??
meer bands die ik de laatste tijd leuk vind Mensen die iets kennen wat in dat "genre" past??
1) Slash's Snakepit
2) Nirvana [[nog steeds]]
3) G 'n R
4) Living Colour
5) Aerosmith
Corey Glover is waarschijnlijk een van de beste zwarte zangers in de popmuziek (wel een belediging voor de beste man...popmuziek)
Overigens treden ze weer op. Dus misschien volgend jaar een nieuwe cd?
quote:Probeer het eens met King's X, is wel wat zweveriger dan Living Colour.
Op dinsdag 20 november 2001 21:29 schreef Slipknotje het volgende:
Mensen die iets kennen wat in dat "genre" past??[/sub]
Of 24-7- Spyz (Living Colour op speed )
quote:Living Colour is nooit een van m'n favorieten geweest. Soms wel aardige nummers maar niet echt mijn muziek.
Op dinsdag 20 november 2001 21:29 schreef Slipknotje het volgende:
Meer kenners van Living Colour? Wat vind je ervan??meer bands die ik de laatste tijd leuk vind
1) Slash's Snakepit
2) Nirvana [[nog steeds]]
3) G 'n R
4) Living Colour
5) AerosmithMensen die iets kennen wat in dat "genre" past??
Meer in het genre:
Faith no more
Fishbone
Jane's Addiction
Red Hot Chili Peppers
Galactic Cowboys
Mordred
...
Zeg gewoon cd
Verder is "Elvis=dead" wel okee
Meer ken ik eigenlijk niet van ze
quote:Jamaar veel mensen die eerst guns 'n roses leuk vonden vonden daarna nirvana opeens erg goed...
Op donderdag 22 november 2001 15:16 schreef webfreak het volgende:
Ai, GnR en Nirvana in 1 rijtje?Dat zijn mekaars aardsrivalen man!
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:16 schreef webfreak het volgende:
Ai, GnR en Nirvana in 1 rijtje?Dat zijn mekaars aardsrivalen man!
quote:En ik vind ze gewoon allebei leuk... boeiend of ze elkaars
Op donderdag 22 november 2001 16:34 schreef ullie het volgende:[..]
Jamaar veel mensen die eerst guns 'n roses leuk vonden vonden daarna nirvana opeens erg goed...
quote:*knikt* Ik begrijp precies wat je bedoelt...
Op dinsdag 20 november 2001 23:53 schreef lzandman het volgende:
Living Colour rouleert... Hoewel ik elk nummer van ze mooi vind, wil ik er toch hier een speciaal noemen: "Nothingness" van het album Stain. Echt een geweldige sfeer in dat nummer...
quote:Vooruit, cd
Op dinsdag 20 november 2001 22:14 schreef Marble het volgende:
Ik vind ceedee toch zo'n kutwoordZeg gewoon cd
Op 22 september 2003 komt de nieuwe cd uit van Living Colour. Tien jaar na hun laatste plaat Stain. De naam van de cd is nog onbekend. De band zit nog tot juni in de studio.
Meer info: http://www.livingcolournet.com
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 29-04-2003 12:52]
quote:klopt, heb het ook gezien, ben wel super benieuwd naar!
Op maandag 28 april 2003 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
grote: *schop*Op 22 september 2003 komt de niveau cd uit van Living Colour. Tien jaar na hun laatste plaat Stain. De naam van de cd is nog onbekend. De band zit nog tot juni in de studio.
quote:moet ik wel 'stain' niet doorstrepen..
grote: *schop*Op 22 september 2003 komt de niveau cd uit van Living Colour. Tien jaar na hun laatste plaat Stain. De naam van de cd is nog onbekend. De band zit nog tot juni in de studio.
quote:Oh ik dacht dat ze al een nieuwe hadden omdat ze vorig jaar al op bospop stonden, maar nog niet dus...
quote:
Op 22 september 2003 komt de niveau cd uit van Living Colour.
quote:eindelijk iemand die de Spyz kent
Op dinsdag 20 november 2001 21:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Probeer het eens met King's X, is wel wat zweveriger dan Living Colour.
Of 24-7- Spyz (Living Colour op speed
)
quote:3x mee eens
Op dinsdag 29 april 2003 09:05 schreef D3nn15 het volgende:
* D3nn15 alle cd's heeft
Vernon Reid heerst
Moet je de Time's Up cd eens luisteren
Voor TS: luister ook eens naar Rage Aainst the Machine. Niet helemaal hetzelfde genre, maar wel veel dezelfde fans als LC.
quote:nieuwe cd... ik probeer een beetje Frans te ouwehoeren.. maar je zietwat daar van terrecht komt....
Op dinsdag 29 april 2003 02:05 schreef k_man het volgende:[..]
niveau cd?
Die hele band is echt
Vernon Reid speelt geweldig, die solo's
zag nog wat andere leuke bands voorbijkomen zoals 24-7 spyz en Mordred ..heel gaaf.
Release Date: October 7, 2003 (US)
Tracklisting:
1. Song Without Sin
2. A ? Of When
3. Operation Mind Control
4. Flying
5. In Your Name
6. Back in Black
7. Nightmare City
8. Lost Halo
9. Holy Roller
10. Great Expectations
11. Choices Mash Up
12. Happy Shopper
13. Pocket Of Tears
14. Sacred Ground
15. Tomorrow Never Knows
16. Nova
Tof dat ze het geweldige Sacred Ground er ook op gezet hebben, ook al is het nummer al weer 8 jaar oud.
quote:gezien je avatar en nickname kan ik het me goed voorstellen.
Op woensdag 10 september 2003 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb ooit eens iets van deze band geluisterd op aanraden van mensen op Usenet. Ik moet zeggen dat het me redelijk snel begon te irriteren, vooral de zanger.
Misschien dat ik er binnenkort nog eens naar ga luisteren, second opinion, maar de eerste indruk was niet positief.
quote:Hehe, die zeggen natuurlijk ook lang niet alles. Ik heb wel een brede smaak en sta zeker voor veel open. Ik luister voornamelijk metal, dat wel, maar het wordt steeds breder.
Op woensdag 10 september 2003 13:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
gezien je avatar en nickname kan ik het me goed voorstellen.
quote:Speelden ze wel The Cult of Personality?
Op dinsdag 23 september 2003 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het viel me op dat Living Colour gemakkelijk zonder klassiekers als Love rears its ugly head, Solace of You, Glamour Boys en Elvis is Dead een goed concert kan geven. Het nieuwe materiaal mag er zeker zijn live. Vooral Operation Mindcontrol is tof!
quote:Yep, en Type (in een versnelde versie) en Time's Up, Middleman, Memories can't Wait etc
Op dinsdag 23 september 2003 12:50 schreef ullie het volgende:[..]
Speelden ze wel The Cult of Personality?
quote:Almost got me there
Op woensdag 24 september 2003 14:29 schreef Kamphuys het volgende:
Living Colour is my favorite black metal band
Het begint een beetje een gewoonte te worden, 3x Living Colour binnen 4 jaar. Maar hopen dat het net zo goed wordt dan de vorige 2 keer, beter kan nl. bijna niet.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 08:35 schreef brother52 het volgende:
Op 6 maart staan ze in Helmond, kaartjes kosten 22 euro ex. servicekosten.Het begint een beetje een gewoonte te worden, 3x Living Colour binnen 4 jaar. Maar hopen dat het net zo goed wordt dan de vorige 2 keer, beter kan nl. bijna niet.
Neem ik A'dam wel voor mijn rekeningquote:Op woensdag 1 september 2004 16:54 schreef brother52 het volgende:
Dit topic maar weer eens een enorme kick geven.
Ze komen weer naar nederland.
31-10 Oosterpoort Groningen 24 euro ex. servicekosten
1-11 Paradiso Amsterdam 20 euro ex. servicekosten
8-11 013 Tilburg 22 euro ex. servicekosten
Ik ga in elk geval naar groningen en tilburg.
Ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:06 schreef Miss_User het volgende:
Kaartjes voor 1 nov heeft
de voorpret kan beginnen
Mooi verhaal! Dank je, ik krijg er helemaal zin inquote:Op maandag 1 november 2004 01:47 schreef lzandman het volgende:
recensie
Bedankt. Ga jij vanavond naar Paradiso? Zo ja, dan zou het mooi zijn als jij jouw verslag hier postquote:Op maandag 1 november 2004 09:59 schreef Parabola het volgende:
Mooi verhaal! Dank je, ik krijg er helemaal zin in![]()
Jawel, ben zondag in groningen geweest en ga volgende week maandag naar Tilburg.quote:Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef lzandman het volgende:
[..]
... Geen Living Colour fans meer op het forum?
Surequote:Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef lzandman het volgende:
[..]
Bedankt. Ga jij vanavond naar Paradiso? Zo ja, dan zou het mooi zijn als jij jouw verslag hier post
goed verhaal 'Bola. Ik heb trouwens geen 'uitprobeersels die wat minder goed uitpakten' gehoord. Wel dat Vernon langzaam op gang kwam. Zijn gitaar stond in het begin trouwens veel te zachtquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:09 schreef Parabola het volgende:
recensie
Dank je, zal wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:54 schreef Miss_User het volgende:
Tilburg-gangers veel plezier
Ik was met licht op mijn fiets naar 013 gefiets zodat ik geen boete van 23 euro voor zonder licht rijden zou krijgen zo heb ik gerekend om toch 22 euro voor een band uit te geven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb nog overwogen om te gaan, maar ik vond 22 euro toch net iets te veel voor een band die ik vorig jaar al gezien heb. Zo reken ik dat dan.
Toch wel. Van de laatste cd speelden ze in A'dam:quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Gisteren was wel een goede show.
Alleen de interactie met het publeik vond ik zo nu en dan een beetje haperen.
Klopt het trouwens dat ze bijna niets nieuws speelden, ik heb van LC wel verschillende cds, maar de laatste 2 niet, en volgens mij was het enigste nummer wat ik niet kende was 'terrorism',
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:54 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe zit dat, heren basgitaarliefhebbers, is die Living Color knakker echt ZO goed?
Dat is 'Stain' met daarop Nothingness, Bi en Wall.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:04 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Toch wel. Van de laatste cd speelden ze in A'dam:
In your name
A ? of when
Sacred ground (maar die staat niet alleen op de laatste)
Flying
Back in Black
Wat de 1-na-laatste cd is weet ik eik niet. Ik heb die volgorde niet zo in mijn hoofd.
Instrumentaal gezien zijn die toch wat beperkter of nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:58 schreef Code13.0 het volgende:
Geweldige band ooit, jammer dat het concert gisteren geweest is![]()
Ik weet nog dat ik The Cult of Personality voor het eerst hoorde![]()
Body Count is was ook zo'n soort band.
Harder, agressiever en nooit ten prooi gevallen aan de commerciequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Instrumentaal gezien zijn die toch wat beperkter of niet
met recensies schrijven? hahaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ah toeval man.. Maar ik ga er niet heen of zo. Heb het te druk met andere dingen.
Met afstuderenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef PaulusP het volgende:
[..]
met recensies schrijven? haha
je hebt er behoorlijk wat geschreven!![]()
Ze zijn zelfs nog beter geworden.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Zijn ze nog steeds zo goed als in hun hoogtijdagen?
Oh gaaf, daar ga ik vanavond eens fijn voor zitten!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef brother52 het volgende:
Het optreden van paradiso staat online
http://www.fabchannel.com/nl/living_colour_concert/2008-11-01
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |