abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40685288
Hi Guys!

Ik heb hier nog niet zo vaak gepost maar volg het nieuws wel elke dag op FOK, tijd om me eens wat meer aan het forum te wagen.

Meteen een verzoek! Ik ga as zondag naar Living Colour in de Boerderij in Zoetermeer. Ze geven op zaterdag ook een concert in Paradiso maar daar kan ik niet naartoe. Mocht er iemand op de zaterdag gaan, zou hij/zij mij dan willen laten weten hoe het geweest is en wat (welke tracks) ik kan verwachten?

Alvast bedankt!
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:56:04 #2
154400 Muster
Sja.. weet ff niets
pi_40686425
Hoi Paulus,

Ik hoop dat ze een beetje helder zijn dan.
Ben er vorig jaar geweest in Plato in Helmond en voor het eerst van mijn leven voortijdig weggegaan. Allemaal waren ze zo stoned als een garnaal, drummer kon de maat niet houden, gitarist had 2 roadies nodig als ie van gitaar moest wisselen, want zelf kon hij dat niet meer.
En geen idee waarom, maar ze hadden allemaal een laptop voor hun neus waar ze het hele consert op zaten te turen.

Maar... misschien zijn ze deze keer nuchter ;-)
pi_40686481
Bedoelen jullie de living colour van Love rears it's ugly head??? Dat zou ik echt niet verwachten
Je moet niet luisteren naar wat ik zeg, maar naar wat ik bedoel
pi_40688084
Op ELPEE..........

Dat is echt nostalgie zeg voor mij.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_40688567
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:00 schreef Alter88 het volgende:
Bedoelen jullie de living colour van Love rears it's ugly head??? Dat zou ik echt niet verwachten
Ja, dat is idd dezelfde band. Ik verwachtte het ook niet echt. Was de band (de muziek niet!) een beetje uit het oog verloren. Klopt ook wel, ze waren even uit elkaar. Ze schijnen nu in de volledige oude bezetting weer op te treden!
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')