abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33903832
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Steven, je balbehandeling was wat minder vandaag, haal h'm maar uit je mond, je speelt gewoon weer op rechts...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33904328
Nou wil ik niet de übercalimero uit gaan hangen, maar het is toch wel opvallend dat de KNVB voor een CL-wedstrijd van Ajax de topper tussen Ajax en PSV een dag vervroegt. Remember PSV vorig jaar? In 1 week tijd een CL-wedstrijd (voor PSV) FC Groningen uit en Ajax uit. Helemaal niets aangepast
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33904395
komt omdat er door de korte winterstop als te weinig tijd is... Bij PSV zouden ze hetzelfde gedaan hebben...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33904402
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef cultheld het volgende:
Nou wil ik niet de übercalimero uit gaan hangen, maar het is toch wel opvallend dat de KNVB voor een CL-wedstrijd van Ajax de topper tussen Ajax en PSV een dag vervroegt. Remember PSV vorig jaar? In 1 week tijd een CL-wedstrijd (voor PSV) FC Groningen uit en Ajax uit. Helemaal niets aangepast
Niet gelukt
Houd van een lijntje.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:36:26 #205
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33905140
quote:
Boeiuh....speel liever op Zaterdagavond tegen ajax in Amsterdam
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33905553
quote:
Het komt gewoon puur omdat er maar 1 dag tussen beide wedstrijden zit (nu dus 2). Gewoon terecht verplaatst dus.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33906678
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het komt gewoon puur omdat er maar 1 dag tussen beide wedstrijden zit (nu dus 2). Gewoon terecht verplaatst dus.
Dat was bij PSV op bezoek in Groningen ook het geval.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33906717
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33906727
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

nu begin je wel calimero te worden
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33906954
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.
En vlak voor Groningen een CL-wedstrijd ja
  Redactie Games dinsdag 10 januari 2006 @ 16:37:05 #211
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33907286
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Toen KON het niet verschoven worden. Nu was daar wel een mogelijkheid toe.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33907811
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:

[..]

Boeiuh....speel liever op Zaterdagavond tegen ajax in Amsterdam
Gezellig.
slettebak [@] gmail.com
pi_33908434
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

En vlak voor Groningen een CL-wedstrijd ja
Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:17:42 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33908759
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:19:24 #215
82589 S-Two
barba macacu
pi_33908810
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mjah, ik zou toch bij ajax blijven. Veel grotere kans om bij een echt grote club te komen. Ajax is meer een naam in de wereld dan Sevilla...

(hij gaat trouwens een andere rechtsbuiten achterna.... Jiskefet: Hoe Fin i di George?)
Die Jiskefet-Ajax-Aflevering is echt geniaal
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:20:13 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33908834
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:11:15 #217
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33910556
quote:
'Middlesbrough brengt bod uit op Trabelsi'

Middlesbrough bereidt volgens de Engelse krant The Sun een bod van drie miljoen euro voor op Ajacied Hatem Trabelsi. Trainer Steve McClaren is na het vertrek van Michael Reiziger naar PSV en de langdurige schorsing van Abel Xavier op zoek naar defensieve versterking.

Trabelsi liet eerder weten dat hij Ajax aan het eind van het seizoen transfervrij zal verlaten. Middlesbrough wil echter zo snel mogelijk een speler presenteren.

"Maar dan moet het wel iemand zijn die ook van betekenis is voor de club als de hele selectie fit is", aldus McClaren, die de interesse in Trabelsi inmiddels bevestigde. De club van George Boateng en Jerrel Hasselbaink staat momenteel veertiende in het Premiership. Trabelsi heeft wel oren naar een overgang naar Engeland.

"Ik zit nu al vijf jaar in Nederland en heb het hier erg naar m'n zin, maar ik denk dat mijn kansen in Engeland groter zijn en dat de tijd is aangebroken om naar Engeland te gaan."

Ajax zal waarschijnlijk mee willen werken aan een transfer. Een tussentijds vertrek van Trabelsi is voor de Amsterdammers immers de enige mogelijkheid om nog een afkoopsom te ontvangen voor de Tunesische rechtsback.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33910669
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef Houniet het volgende:

[..]
inpakken en wegwezen voor 3 miljoen...
AFC Ajax
pi_33910717
Trabelsi gaat echt niet naar Middlesbrough in januari als ie in juli naar AC Milan kan...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:15:47 #220
73091 Vom
de Cowboy
pi_33910721
Nou als we er nog 3 miljoen voor kunnen vangen
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_33911054
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi gaat echt niet naar Middlesbrough in januari als ie in juli naar AC Milan kan...
Lijkt me ook idd, zeker omdat cafu waarschijnlijk naar Sao Paolo gaat en ze dus een nieuwe rechtsback nodig hebben....Trabelsi lijkt bestwel op cafu (aanvallend sterk, overmoeibaar) en hij is gratis dus ik denk dat AC Milan hem wel een leuke aanbieding doet/heeft gedaan waar middelsbrough niet tegenop kan, maar ach, voor ons zou het mooi wezen....3 miljoen voor een contract van een half jaar...
AFC Ajax
pi_33911162
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Vom het volgende:
Nou als we er nog 3 miljoen voor kunnen vangen
pi_33911718
Ik geloof er geen kut van. Maarja hier komtie:
quote:
'Ajax wil Majstorovic, Perez en Quaresma'
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, AS

Bij de redactie van Ajax Showtime is het gerucht neergelegd dat Ajax graag de spelers Daniel Majstorovic, Kenneth Perez en Ricardo Quaresma wil inlijven.

De 28-jarige Majstorovic is verdediger van FC Twente en voor zover bekend niet eerder concreet met Ajax in verband gebracht. Perez en Quaresma wel eerder in de media. Quaresma zou geruild moeten worden met de Argentijnse aanvaller Rosales.
dat dikgedrukte.. als dat waar is ga ik streaken tijdens ajax - inter, fierljep zo die gracht over
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33911950
Showtime komt weleens vaker met van die geruchten, maar als het heel misschien toch waar blijkt te zijn, vind ik het niet verkeerd. Alleen Majstorovic vind ik niet echt een Ajax-speler.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:53:17 #225
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33912017
Als het waar is liever Quaresma .

"als"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')