quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Steven, je balbehandeling was wat minder vandaag, haal h'm maar uit je mond, je speelt gewoon weer op rechts...
Niet geluktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef cultheld het volgende:
Nou wil ik niet de übercalimero uit gaan hangen, maar het is toch wel opvallend dat de KNVB voor een CL-wedstrijd van Ajax de topper tussen Ajax en PSV een dag vervroegt. Remember PSV vorig jaar? In 1 week tijd een CL-wedstrijd (voor PSV) FC Groningen uit en Ajax uit. Helemaal niets aangepast
Boeiuh....speel liever op Zaterdagavond tegen ajax in Amsterdamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef cultheld het volgende:
Nou wil ik niet de übercalimero uit gaan hangen, maar het is toch wel opvallend dat de KNVB voor een CL-wedstrijd van Ajax de topper tussen Ajax en PSV een dag vervroegt. Remember PSV vorig jaar? In 1 week tijd een CL-wedstrijd (voor PSV) FC Groningen uit en Ajax uit. Helemaal niets aangepast
Het komt gewoon puur omdat er maar 1 dag tussen beide wedstrijden zit (nu dus 2). Gewoon terecht verplaatst dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef cultheld het volgende:
Dat was bij PSV op bezoek in Groningen ook het geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het komt gewoon puur omdat er maar 1 dag tussen beide wedstrijden zit (nu dus 2). Gewoon terecht verplaatst dus.
Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was bij PSV op bezoek in Groningen ook het geval.
nu begin je wel calimero te wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was bij PSV op bezoek in Groningen ook het geval.
En vlak voor Groningen een CL-wedstrijd jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.
Toen KON het niet verschoven worden. Nu was daar wel een mogelijkheid toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.
Gezellig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Boeiuh....speel liever op Zaterdagavond tegen ajax in Amsterdam![]()
Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En vlak voor Groningen een CL-wedstrijd ja
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.
Die Jiskefet-Ajax-Aflevering is echt geniaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mjah, ik zou toch bij ajax blijven. Veel grotere kans om bij een echt grote club te komen. Ajax is meer een naam in de wereld dan Sevilla...
(hij gaat trouwens een andere rechtsbuiten achterna.... Jiskefet: Hoe Fin i di George?)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.
quote:'Middlesbrough brengt bod uit op Trabelsi'
Middlesbrough bereidt volgens de Engelse krant The Sun een bod van drie miljoen euro voor op Ajacied Hatem Trabelsi. Trainer Steve McClaren is na het vertrek van Michael Reiziger naar PSV en de langdurige schorsing van Abel Xavier op zoek naar defensieve versterking.
Trabelsi liet eerder weten dat hij Ajax aan het eind van het seizoen transfervrij zal verlaten. Middlesbrough wil echter zo snel mogelijk een speler presenteren.
"Maar dan moet het wel iemand zijn die ook van betekenis is voor de club als de hele selectie fit is", aldus McClaren, die de interesse in Trabelsi inmiddels bevestigde. De club van George Boateng en Jerrel Hasselbaink staat momenteel veertiende in het Premiership. Trabelsi heeft wel oren naar een overgang naar Engeland.
"Ik zit nu al vijf jaar in Nederland en heb het hier erg naar m'n zin, maar ik denk dat mijn kansen in Engeland groter zijn en dat de tijd is aangebroken om naar Engeland te gaan."
Ajax zal waarschijnlijk mee willen werken aan een transfer. Een tussentijds vertrek van Trabelsi is voor de Amsterdammers immers de enige mogelijkheid om nog een afkoopsom te ontvangen voor de Tunesische rechtsback.
Lijkt me ook idd, zeker omdat cafu waarschijnlijk naar Sao Paolo gaat en ze dus een nieuwe rechtsback nodig hebben....Trabelsi lijkt bestwel op cafu (aanvallend sterk, overmoeibaar) en hij is gratis dus ik denk dat AC Milan hem wel een leuke aanbieding doet/heeft gedaan waar middelsbrough niet tegenop kan, maar ach, voor ons zou het mooi wezen....3 miljoen voor een contract van een half jaar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi gaat echt niet naar Middlesbrough in januari als ie in juli naar AC Milan kan...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Vom het volgende:
Nou als we er nog 3 miljoen voor kunnen vangen
quote:'Ajax wil Majstorovic, Perez en Quaresma'
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, AS
Bij de redactie van Ajax Showtime is het gerucht neergelegd dat Ajax graag de spelers Daniel Majstorovic, Kenneth Perez en Ricardo Quaresma wil inlijven.
De 28-jarige Majstorovic is verdediger van FC Twente en voor zover bekend niet eerder concreet met Ajax in verband gebracht. Perez en Quaresma wel eerder in de media. Quaresma zou geruild moeten worden met de Argentijnse aanvaller Rosales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |