abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33882228
Niemand snapt waarom die pleeoffs er komen, het gaat helemaal nergens over.

Boycotten die onzin
Houd van een lijntje.
pi_33885903
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Westerveld geen reservekeeper wil worden, snap ik wel. Maar blijkbaar gaat men dus naast de bekende exit voor Vonk ook uit van een definitief afscheid van Lobont en wordt Vermeer nog niet capabel geacht als tweede man?
Wat niet vreemd is lijkt me, Lobont mag al een tijdje weg (wat ik erg jammer vind trouwens) Vonk gaat dus al weg. En om nou met Vermeer en Stekelenburg alleen maar jonge keepers te hebben is ook niet zo'n strak plan.
pi_33886595
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan... gezeik altijd.
Nee, het gaat er om dat iedereen (velen) hier nu dacht(en) dat er mogelijk nog aankopen zouden worden gedaan door Van Geel. Zelfs de huidige topictitel is daarop geent.

Alles en alleen maar door zo'n slecht geript stukje van een bepaalde site, die het originele stuk in het AD daarmee helemaal verkeerd belicht. Die spelfouten boeien niet, maar ze leidden wel naar de wetenschap dat dat stukje een slecht staaltje 'overneemwerk' is.

Wat ik dus zeg: check dat soort artikelen eerst (zoals ik deed: meteen bij de bron kijken -> AD.nl), ipv helemaal te vertrouwen op zo'n fan-site. Zet er in ieder geval altijd een bron bij (+ link, als het even kan).
pi_33886904
nu.nl
quote:
Westerhof (62) wil PSV echter structureel financieel gezond maken. Een herfinanciering van het stadion moet de vaste lasten van de Eindhovense club sterk terugdringen, van 11,5 miljoen naar jaarlijks 3,5 miljoen. "We betalen nu nog 8 procent aan rente. Dat is in de huidige markt veel te veel. Met de hulp van Philips en de gemeente hopen we nieuwe afspraken met de banken te kunnen maken. Met het bedrag dat we dan verdienen, zouden we elk jaar een Huntelaartje kunnen kopen."
  maandag 9 januari 2006 @ 23:09:58 #155
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33886946
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Roeni3 het volgende:
nu.nl
[..]

met dat geld kunnen ze hun verliezen beperken. Ze draaien met die 9 miljoen nog verlies ook, dus wat loopt die gast weer te lullen
pi_33887084
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

met dat geld kunnen ze hun verliezen beperken. Ze draaien met die 9 miljoen nog verlies ook, dus wat loopt die gast weer te lullen
Je bent een echte econoom
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33887919
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Roeni3 het volgende:
nu.nl
[..]

Wat interesseren mij de financiën van die boertjes nou
  maandag 9 januari 2006 @ 23:39:56 #158
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33888092
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wat interesseren mij de financiën van die boertjes nou
hun financieel man heet zeker Jochem de Bruin van de boerenleenbank
Jawel, je keek.
pi_33888942
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef jna het volgende:

[..]

hun financieel man heet zeker Jochem de Bruin van de boerenleenbank
Niet wéér hij
pi_33893166
Nigel de Jong vertrekt waarschijnlijk naar Sevilla
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33893300
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 06:09 schreef cultheld het volgende:
Nigel de Jong vertrekt waarschijnlijk naar Sevilla
Bron?
pi_33893303
Algemeen Dagblad
pi_33893309
quote:
AMSTERDAM/SEVILLA - Nigel de Jong is dicht bij een overeenkomst met het Spaanse Sevilla. De Ajacied bracht tijdens de winterstop een bezoek aan de stad en sprak met de clubleiding van de subtopper in de Primera Division.

Sevilla wil De Jong komende zomer transfervrij overnemen.

Afgelopen maand gaf de Amsterdammer aan zijn aflopende contract bij Ajax niet te willen verlengen. De Jong zei toe te zijn aan een nieuwe uitdaging in een grote Europese competitie en voelde te weinig vertrouwen in Amsterdam. Diverse clubs toonden interesse in de middenvelder, waaronder Celtic en Borussia Dortmund. De Schotse club wees hij resoluut af, met Borussia had De Jong wél een gesprek. Eerder bereikte zijn vriend Steven Pienaar overeenstemming met de club van trainer Bert van Marwijk. Afgelopen seizoen informeerde Manchester United naar De Jong, maar toen koos de veelzijdige middenvelder voor nog één jaar Ajax.

Sevilla overweegt niet om De Jong al tussentijds over te nemen. De club zoekt op korte termijn naar een centrale verdediger en heeft daarbij volop geld te besteden. Sevilla verkocht recentelijk José Antonio Reyes aan Arsenal voor 35 miljoen euro, terwijl Julio Baptista en Sergio voor 50 miljoen euro naar Real Madrid vertrokken.

http://www.ad.nl/sport/article97096.ece
Dat dus.

Mooi kloten, toch geen centen voor 'm
pi_33893773
Sevilla zou ik een verrassende keus vinden. Dan gaat hij echt voor het avontuur.
That's all folks!
pi_33893920
liever avontuur dan geld lijkt het...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33894208
Sevilla geen verkeerde club, alhoewel op de plek waar t nu staat volgende jaar geen Europees voetbal (of ze moeten de Uefa-cup winnen).. Hebben nu wel geld zat na verkoop van Baptista en Ramos dus geld kunnen ze m wel bieden..
Ook mooie comp.!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33894339
Dag de Jong
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33894354
Mjah, maar of het een verbetering is....
pi_33894462
Geen verbetering, ze zullen wel niet elk jaar meestrijden om de titel, wel een mooie club in een goeie competitie.. kan dr wel iets van begrijpen mocht die daar heen gaan!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:40:10 #170
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33894592
Is wel leuk voor Nigel.

Gun het em wel
pi_33894601
mjah, ik zou toch bij ajax blijven. Veel grotere kans om bij een echt grote club te komen. Ajax is meer een naam in de wereld dan Sevilla...

(hij gaat trouwens een andere rechtsbuiten achterna.... Jiskefet: Hoe Fin i di George?)
pi_33894924
Volgens VI.nl kijkt De Jong naar alle mogelijkheden en wil hij pas in de zomer weg, om zo goed de tijd te hebben om een goede keuze te maken. Hij beseft dat zijn volgende club bepalend kan zijn voor zijn verdere carriere.

Ik zelf naar een wat minder grote club gaan, zoals Van der Vaart ook heeft gedaan. Eerst daar maar verder ontwikkelen en uitblinken, om daarna voor de (het) grote club (geld) te gaan.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:05:50 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33895019
quote:
Ajax behoort bij rijkste clubs v/d wereld
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 09.11u GMT+01.00, Forbes

Het gerenommeerde zakenblad Forbes publiceerde ook dit jaar weer een lijst met de rijkste clubs van de wereld en daarbij is Ajax volgens met medium dit jaar weer in de ranking opgenomen.

Ajax heeft volgens Forbes een vermogen van 78 miljoen dollar. Manchester United voert de lijst aan met 1,251 miljoen dollar, gevolg door Real Madrid en Barcelona. Chelsea is de grootste stijger.
Koop dan nog maar een rechts- en linksbuiten of nog beter, haal mensen die deze gasten kunnen opleiden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:18:03 #174
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_33895255
Behoort Ajax bij de 10 rijkste clubs? Bij de 100 rijkste clubs? Of bij de 1000 rijkste clubs?
Daarnaast zeggen deze cijfers ook nog eens helemaal niks...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:19:50 #175
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33895302
Dus ManU heeft 1,2 miljard dollar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')