quote:Van Geel: 'Puzzel is nog niet compleet'
Mogelijk heeft technisch directeur Martin van Geel nog meer aankopen in petto. De bestuurdere verklapte in het AD dat na de komst van Klaas Jan Huntelaar de 'puzzel nog niet compleet' is.
'Hij's is wel een belangrijk puzzelstukje, maar die is nog niet compleet', zegt Van Geel. 'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
Huntelaar is vooral een belangrijk puzzelstuk in het 4-3-3-systeem, waarvoor momenteel de vleugelspelers ontbreken. Echter, Nicolea Mitea en Edgar Manucharyan komen binnen enkele maanden weer terug en aan het eind van dit seizoen komt zeker Michael Krohn-Dehli erbij en waarschijnlijk Tom de Mul ook. Jeugdspelers Derk Boerrigter en John Goossens moeten nog even rijpen.
AJAXquote:Op maandag 9 januari 2006 08:39 schreef Bananenman het volgende:
http://www.ajaxfilmsite.nl/1etraining2ehelft0506.htm
quote:
Waarom perse NL'se competitie. Nederlandse markt = Nederlandse spelers. En Van Geel heeft nooit gezegd dat buitenlandse spelers helemaal uit de picture zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef Suijk het volgende:
Nog meer aankopen? In de NL'se competitie zie ik niet zo 1-2-3 wie er haalbaar is en een meerwaarde voor Ajax.
Ik voel je sarcasmequote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef Spideyman het volgende:
Altijd maar die aankopen van AjaxJe kan toch beter zelf spelers opleiden? Is een stuk goedkoper én ze kennen de clubcultuur!
Dat begrijp ik, ik geef alleen maar aan dat ik in Nederland niet zo veel zie rondlopen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom perse NL'se competitie. Nederlandse markt = Nederlandse spelers. En Van Geel heeft nooit gezegd dat buitenlandse spelers helemaal uit de picture zijn.
Je vergeet te vertellen hoe loyaal ze naar de club toe zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef Spideyman het volgende:
Altijd maar die aankopen van AjaxJe kan toch beter zelf spelers opleiden? Is een stuk goedkoper én ze kennen de clubcultuur!
True, true.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik voel je sarcasme
Maar Ajax heeft natuurlijk nog steeds meer eigen jeugd dan welke club dan ook.
ik hoop het....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Huntelaar is het zeker waard om een keer van je principes af te zien.
3 centrumspitsen wel te verstaan!! Geen links- en rechtsbuiten, dat wordt niks lijkt mij..quote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Krom dehli lijkt me ook niks om bij de groep te krijgen. Rosales heb ik altijd goed gevonden en ik hoop echt dat hij weer een basisplaats krijgt. Dus Rosenberg op links en Rosales op rechts en KJH daar net iets achter dat zou perfect zijn. Of misschien wel Charisteas op de plaats van Rosales. Dan hebben we er 3 echte spitsen staan.
Ja ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |