Maar hoe herken ik jou dan? Om te voorkomen dat ik straks als een josti naar iedereen ga zwaaienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:Lekker veilig. Maar goed, dan kan ik niet zwaaien.
quote:Hiddink wil Rutten als PSV-opvolger
Door PAUL VAN DEN BOSCH
EINDHOVEN - Guus Hiddink wil zijn assistent Fred Rutten doorschuiven als hoofdcoach van PSV.
Hij neemt dan zelf plaats ‘in de coulissen’ en gaat zich meer toeleggen op zijn taken als technisch directeur. Als de Achterhoeker na het WK met Australië bij PSV blijft, althans.
Met dat uitgangspunt beginnen Hiddink en Rutten binnenkort aan de onderhandelingen over een nieuw contact. De overeenkomst van de rechterhand loopt af. Dat geldt tevens voor de andere assistent, René Eijkelkamp. Ook met hem wil PSV een contractverlenging aangaan, laat Hiddink weten.
Rutten (43) heeft inmiddels NEC officieel laten weten geen interesse te hebben om de vertrokken Cees Lok met onmiddellijke ingang te vervangen. Hij was kandidaat voor die baan, net als Mario Been van Excelsior, op wie NEC de hoop nog absoluut niet heeft opgegeven.
Volgens Hiddink kan Rutten hem probleemloos opvolgen bij PSV. ,,Hij is enorm gegroeid. Ik kan van de training wegblijven. De spelers nemen hem serieus. Ze proberen hem niet te piepelen, zoals wel met tweede trainers gebeurt. Hij kan PSV zó leiden.’’ Dat geldt volgens de trainer-directeur ook voor de situatie dat hij na dit seizoen vertrekt uit Eindhoven. Hiddink spreekt zich daarover niet duidelijk uit, maar de kans is nog steeds wel degelijk aanwezig. ,,Ook dán durf ik Rutten gerust door te schuiven.’’
Het is niet voor het eerst dat Hiddink spreekt over een rol op de achtergrond. Tot op heden won de trainer het van de directeur. ,,Maar met 59 jaar heb ik op het veld toch echt niet het eeuwige leven.’’
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:52 schreef rubbereend het volgende:
ik weet niet wat ik daar van moet vinden.......... persoonlijk denk ik dat Rutten net dat beetje charisma mist
quote:14/1/2006 - 'Nike betaalt deel salaris Nguyen'
(Gepost door RvN)
De Amerikaan Lee Nguyen lijkt een goedkope toevoeging te zijn aan de selectie van PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad betaalt Nike een deel van het salaris van de Amerikaan, naast het feit dat hij transfervrij was. Hij speelde nog niet in de MLS.
Ja, ik heb een wit-zwarte jas. Verder is er een lange en brede kerel bij, een advocaat en diens zwager.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maar hoe herken ik jou dan? Om te voorkomen dat ik straks als een josti naar iedereen ga zwaaien
Tegenover Guus mist iedere volgende trainer charisma.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:52 schreef rubbereend het volgende:
ik weet niet wat ik daar van moet vinden.......... persoonlijk denk ik dat Rutten net dat beetje charisma mist
Denk dat het geen verkeerde keuze is, en je kunt hem natuulijk ook niet vergelijken met Guusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:52 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:52 schreef rubbereend het volgende:
Dat denk ik niet om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat Rutten perfect zal zijn.
Die heeft duidelijk wel het charisma wat Rutten niet heeft ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ron Jans. Altijd al gezegd.
Ron Jans vind ik ook een hele goede. Komt altijd goed over en heeft hij ook geen zwak voor PSV?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ron Jans. Altijd al gezegd.
Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:50 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand hier meer over die actie van supporters tegen de uitkaart en playoffs?
Ten Cate en eventueel Martin O'Neillquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ook een goed gevoel bij Jans... Anders Neeskens
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja.
Maar die moet geheim blijven
Dan doe ik er in het geheim ook wel aan meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja.
Maar die moet geheim blijven
Hij kent het elftal en de club.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet om heel eerlijk te zijn.
Ja, in het AD stond iets met fluitjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
of bedoel je een specifieke actie bij deze wedstrijd?
Dus ik moet mn fluitje meenemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, in het AD stond iets met fluitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |