Ron Jans vind ik ook een hele goede. Komt altijd goed over en heeft hij ook geen zwak voor PSV?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ron Jans. Altijd al gezegd.
Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:50 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand hier meer over die actie van supporters tegen de uitkaart en playoffs?
Ten Cate en eventueel Martin O'Neillquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ook een goed gevoel bij Jans... Anders Neeskens
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja.
Maar die moet geheim blijven
Dan doe ik er in het geheim ook wel aan meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja.
Maar die moet geheim blijven
Hij kent het elftal en de club.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet om heel eerlijk te zijn.
Ja, in het AD stond iets met fluitjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
of bedoel je een specifieke actie bij deze wedstrijd?
Dus ik moet mn fluitje meenemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, in het AD stond iets met fluitjes
Het zegt vooral wat dat hij op zijn 19e nog in Australië speelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef cultheld het volgende:
Nieuw transfergerucht: Hiddink wil Nick Ward naar Eindhoven halen in de zomerstop. Ward is een 19-jarige aanvallende middenvelder die momenteel nog voor Perth Glory speelt. Ward wordt gezien als het grootste talent van Australië (al zegt dat op zichzelf natuurlijk niet zoveel). Hij heeft een prachtige eindpass in de benen, vecht voor elke bal en heeft ook een neusje voor de goal. Verder is ie fysiek getalenteerd (vrij lang en moeilijk van de bal te krijgen) en behoorlijk snel. Ik ben in ieder geval benieuwd.
Radio Rijnmondquote:Op zondag 15 januari 2006 13:39 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand op welk internetradiokanaal Sparta-PSV te beluisteren is?
Kan zijn dat ze daar een talentje zijn misgelopenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat dat hij op zijn 19e nog in Australië speelt.
Sibon niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef JustJunior het volgende:
Er zit ook geen enkele aanvaller op de bank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |