Leuk dat je er bent, T_F.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoi semi-bikkels en I.R. in het speciaal
Ik ben voor optie 1.
Graag gedaan.
Ik ben dan ook een hele spontane meid I.R.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent, T_F.. En zo spontaan ook.
Ach. Het begin is er. Ik zie genoeg potentiëel om intiemere contacten aan te gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een hele spontane meid I.R.
Fijn dat jij dat ook ziet.
Dat klinkt bijna spannend I.R.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Het begin is er. Ik zie genoeg potentiëel om intiemere contacten aan te gaan.
Een retourtje is 60 euro, my dear.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna spannend I.R.
Als ik niet had geweten dat je in Ierland zat had ik het misschien wel echt spannend gevonden.
Wat coulant voor I.R.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef Stranger het volgende:
Optie 2 natuurlijk.
Dat valt niet tegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een retourtje is 60 euro, my dear.
Geen argument. I.R. is student. Die drinken doorlopend.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:53 schreef Stranger het volgende:
De kroegen sluiten daar eerder, dus het drinken begint ook vroeger.
Toen ik vandaag om 9 uur-half 10 aankwam waren de aanwezigen al behoorlijk bezopen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
De kroegen sluiten daar eerder, dus het drinken begint ook vroeger.
Is nooit nodig geweest, eigenlijk. Hij kwam altijd op tijd binnen. En ik ben dusdanig overbezorgd dat ik hem graag binnen wil hebben als ik slaap. Noem het een tic...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:45 schreef Ole het volgende:
Maar broer, waarom geen luikje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |