Toen ik vandaag om 9 uur-half 10 aankwam waren de aanwezigen al behoorlijk bezopen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
De kroegen sluiten daar eerder, dus het drinken begint ook vroeger.
Is nooit nodig geweest, eigenlijk. Hij kwam altijd op tijd binnen. En ik ben dusdanig overbezorgd dat ik hem graag binnen wil hebben als ik slaap. Noem het een tic...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:45 schreef Ole het volgende:
Maar broer, waarom geen luikje???
Neuh, de paniek sloeg nog niet toe, hoor. Ik wilde gewoon graag naar bed, en als dat niet kan door dat beest, dan word ik pissig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:52 schreef MissHobje het volgende:
Ojee ik lees katten paniek... ( ben er ook zo 1)
Het blijven nachtdieren natuurlijk. Maar in Italië is het meestal minder koud..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:57 schreef svann het volgende:
Het blijkt typisch nederlands te zijn om 's nachts de poes binnen te halen.
In Engeland en Italië zetten ze die juist buiten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hier niet.
Ik wilde vanavond een essay afschrijven en daarna in de huiskamer zitten maar in plaats daarvan zit ik al een paar uur te msnen. Maar verder is het goed.quote:
Foei toch!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wilde vanavond een essay afschrijven en daarna in de huiskamer zitten maar in plaats daarvan zit ik al een paar uur te msnen. Maar verder is het goed.
Arcee haaaaaaaaat roken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind arcee geen rooktype. Maar goed, ik weet het ook niet meer.
Sinds Arcee heeft gepost dat 'ie Dogville een slechte film vindt, hecht ik weinig waarde meer aan z'n meningquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Arcee haaaaaaaaat roken.
Heb ik wel eens een paar kleine woordenwisselingetjes over gehad in een ver verleden.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Arcee haaaaaaaaat roken.
Heb ik wel eens een paar kleine woordenwisselingetjes over gehad in een ver verleden.
Hij vond Mysterious Skin ook niet erg bijzonder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:07 schreef Tijn het volgende:
Sinds Arcee heeft gepost dat 'ie Dogville een slechte film vindt, hecht ik weinig waarde meer aan z'n mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |