ik heb de partij niet gezien. Misschien dat de scheids ook wat te laat gereageerd heeft ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef St.Germain het volgende:
ik heb geen kritiek op de ufc ... ik vind het gewoon niet kunnen dat een professioneel atleet de arm breekt van een ander terwijl die zeker al een vijftal keer geprobeerd had af te tappen
Dat gebeurd tegenwoordig bij de ufc absoluut niet meer. Laatste gebroken arm door een armbar is die van tim silvia toen frank mir er aan hing. Maar Silvia tikte gewoon niet, dus ja.. dan breek je je arm. Leuke was dat die gewoon nog door wilde vechten ookquote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef St.Germain het volgende:
ik heb geen kritiek op de ufc ... ik vind het gewoon niet kunnen dat een professioneel atleet de arm breekt van een ander terwijl die zeker al een vijftal keer geprobeerd had af te tappen
zijn bijnaam is niet voor niets de gracie hunterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik had ooit een mooie highlight van Sakuraba die echt een hele zooi Gracies heeft verslagen, leuk om te zien.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2251826900026203635&q=pride+ufc
Hoeveel zou jij ervoor geven om 1 dag met Wanderlei te trainen![]()
Ik zag Randleman (of was t Rampage? In ieder geval een worstelaar.) zo'n suplex uitvoeren toen hij in een guillotine choke was, jammer dat dat deze keer niet lukte.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=zypFDWKfmO0&search=overeem%20vs%20chuckquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef Dacide het volgende:
ik zou wel overeem willen zien vechten tegen liddell... twee kickboksers.. lekker punchen en trappen.
of liddell tegen shogun idd.
Dat hoorde ik ook jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:05 schreef THCees het volgende:
wat hoorde ik nou op tv vanavond![]()
volgens fred Rooyenskomt PRIDE dit jaar ook naar eurosport !!!!!!!
![]()
beterrrrrrrrrrr of .......... nou ja we zien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |