Nou, dan hebben Chantal en ik iig 1 ding gemeenquote:Chantal Janzen: Ik durf best kut en klote op tv te zeggen!''
Idols-presentatrice Chantal Janzen wil niet, zoals Linda de Mol, wachten tot haar veertigste voordat ze openlijk durft te zeggen dat ze best vaak geil is! De mooie Chantal wil daarom op tv ok niet zo percect zijn als Linda de Mol of Caroline Tensen. De Idols-presentatrice wil nu leven en doen -en zeggen- waar ze zin in heeft! En dat terwijl ze vaak met het angstzweet voor de camera staat bij de Idols Liveshows.
"De lat ligt direct bizar hoog. Ik heb het gevoel alsof ik vier jaar middelbare school in een jaar moet doen. Afgelopen zaterdag kreeg ik ook weer bijna een hartinfarct. Viel tijdens Idols de autocue opeens uit. Maar misschien werkt mijn spontaniteit juist wel in m'n voordeel.
Doodeng vind ik dat. Tegelijkertijd weet ik wel dondersgoed wat me te doen staat: ik ga in ieder geval zorgen dat ik geen omhulsel wordt. Een pop met een leuk jurkje aan die de teksten voorleest. Daarvan zijn er al genoeg.
Als bij Idols een kandidaat wordt afgewezen zeg ik rustig: 'dat is klote, man!' Dan zie je achter de schermen allerlei mensen verkleuren, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik vind het niet erg dat ik niet zo perfect ben als Caroline Tensen of Linda de Mol.
Waarom moet een sterke vrouw als Linda eerst veertig worden voordat ze durft te zeggen: ik ben heus wel heel vaak geil. En: ik heb heus wel heel vaak seks. En: ik durf best heel vaak shit en kut en klote te zeggen op tv. Dan denk ik: wat zonde, je had wel dood kunnen zijn op je veertigste.
Natuurlijk weet ik dat het een keer minder kan worden. En ik heb ook mazzel gehad, maar ik durf nu wel te zeggen dat het geen toeval is het zo goed gaat. Ik ben niet zo maar opeens bij toeval bekend geworden zoals een talent als Katja Schuurman. Ik heb de hoge school voor de kunsten het vak van musical geleerd. Daar kan ik altijd op terugvallen.
Ja, ze gaat al een tijdje mee. Ze is ook al heel wat jaartjes uitgewoond door Johnny de Mol.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:21 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Dat is toch dat mens van Idols? Ik wist niet dat al zoveel had gedaan.![]()
Ow het is weer zo'n mens wat gaat met het zoontje van? Nu snap ik het want presenteren vind ik haar echt niet kunnen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ze gaat al een tijdje mee. Ze is ook al heel wat jaartjes uitgewoond door Johnny de Mol.
Nogmaals, ze zegt het niet !!!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef Lucille het volgende:
Zo vaak geil en dan toch regelmatig een orgasme faken
http://www.janvis.nl/hotnews1.php?NewsID=103415
Chantal gaat niet meer met het zoontje van....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ow het is weer zo'n mens wat gaat met het zoontje van? Nu snap ik het want presenteren vind ik haar echt niet kunnen hoor.
ik wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe ze als presentatrice is van Idols dat weet ik niet.
iddquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Duiveltja het volgende:
Ze moet eik gewoon haar mond houden en mooi zijn. Zo jammer dat ze altijd wat willen melden
Niet te zuinig.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef rena het volgende:
Wat een stoere woorden zeg, het komt echt over alsof ze zichzelf wil bewijzen in dit stukje
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Duiveltja het volgende:
Ze moet eik gewoon haar mond houden en mooi zijn. Zo jammer dat ze altijd wat willen melden
Ok. Vertel nog meer?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het zou niet best zijn als je niet vaak geil bent.
Als je jong en gezond bent dan hoor je gewoon vaak geil te zijn.![]()
We hebben allemaal een voortplantingsinstinct dus....
Hij was leuk geweest, als ze een lekkere kont had gehad. Maar helaas..quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat is Chantal Janzen toch een grote, arrogante, domme hork.
inderdaad, vind het er maar vies uitzienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hij was leuk geweest, als ze een lekkere kont had gehad. Maar helaas..
Mja, sorry, maar als ik haar op televisie zie dan irriteer ik me mateloos. Ik dacht dat niemand zo irritant was als Tooske, maar dat had ik mis...quote:
Idd! En dr neus is ook niet mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
inderdaad, vind het er maar vies uitzien
Ach ja, het gaat om het gezichtje, ik vind haar er wel leuk uitzien, alleen als ze gaat praten......quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat is Chantal Janzen toch een grote, arrogante, domme hork.
ze lijkt hier te bleek, hollands sproetenmeisjequote:
Beiden aandachtsgeil? Denken beiden iets te kunnen bereiken in de media?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dan hebben Chantal en ik iig 1 ding gemeen
Hij werkt achter de schermen van Idols, is gescheiden, heeft een dochtertje !quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Met wie is ze nou? Heb alleen het staartje van het item in RTL Boulevard gezien.
Roel Kyvelosquote:AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen (26) onthult wie haar hart sneller laat kloppen: "Ik ben verliefd op Roel Kyvelos." Chantal ontmoette de 36-jarige ex-Goudkust-acteur, radio-dj en programmamaker achter de schermen van Idols.
"We kunnen ontzettend lachen samen en humor is voor mij het belangrijkste in een relatie."
De jonge ster was eigenlijk van plan pas op de premičre van Cabaret te vertellen wie haar nieuwe geliefde is. "Dat is op Valentijnsdag. Het leek me wel toepasselijk dan samen over de rode loper te schreiden."
Na afloop van de laatste Idols-uitzending zijn Chantal en Roel echter achtervolgd door een paparazzo. "Hij jakkerde achter ons aan op de snelweg. En toen ik uitstapte schoot hij zijn foto's. Ik vond dat allemaal een beetje overdreven. Ik ben de Koningin niet. En Roel is single. Dus echt sensationeel is ons nieuws niet...Maar ik wil er ook niet langer mysterieus over doen."
quote:
Vandaar dat ie zo lelijk en onsuccesvol is dusquote:"We kunnen ontzettend lachen samen en humor is voor mij het belangrijkste in een relatie."
Is toch zo? Je gaat mij niet vertellen dat ze iemand voornamelijk voor de goede humor heeft genomen zoals ze zegt. Dan was het waarschijnlijk een of andere vuilnisman ofzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |