quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik ook een bad wil?
En nu helemaal om m'n blauwe behind in te weken![]()
Je vergeet de doos! Met liefdevol geplakt plakbandquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer wat nieuwe Lush!
- Aromaco deodorant
- Waylander Rhassoul
- Assisi (cadeautje voor dochtertje van een vriendin)
- Pied de Pepper
- Red Rooster
- Imperialis
- en de Godliness BBS gratis vanwege Free '05
Dat is niet erg, dat hoort bij Lushquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
O jeetje, ik ben echt té erg
Heb net wederom een bestelling gedaan
Dit keer voornamelijk bathmelts omdat ik een beetje gestoord word van het naspoelen van het bad bij de bubble bars. Dat schuim is écht niet weg te krijgen. Maar goed, ik zie het als een vroeg verjaardagskadootje. Vind ik een goeie reden
29e besteld + betaald en 5e geleverd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Ladyxima het volgende:
hoe lang duurde het bij jullie voor je bestelling thuiswas? het geld was er al binnen een dag (of2) afgeschreven... en het is nu een week geleden
Jij bent ook gek op kruidige dingen he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer wat nieuwe Lush!
- Aromaco deodorant
- Waylander Rhassoul
- Assisi (cadeautje voor dochtertje van een vriendin)
- Pied de Pepper
- Red Rooster
- Imperialis
- en de Godliness BBS gratis vanwege Free '05
Jaaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij bent ook gek op kruidige dingen he?
dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
29e besteld + betaald en 5e geleverd.
Sweetie Pie jelliequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komt(ik heb op 3 januari besteld en betaald
)
als ik weer (hopelijk snel) in de lush ben.. hebben jullie dan nog tips? ik houd nogal van zoet, dus ik heb nu al snow fairy en angels delight, en rockstar en candy fluff besteld..
hebben jullie nog tips wat ik misschien lekker zou kunnen vinden? honing vind ik in elk geval niet zo lekker
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Kijken of en hoe ik kan liggen. Nouja, onderaan de trap lukte het liggen ook, dus het zal wel gaan
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
17 Cherry Lane misschien? En Miranda, die is ook mierzoet. Lijkt qua geur wel op Angels Delight.
Nou, ik ga naar bed. Kijken of en hoe ik kan liggen. Nouja, onderaan de trap lukte het liggen ook, dus het zal wel gaan
En? Beetje kunnen liggen in je bed?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
17 Cherry Lane misschien? En Miranda, die is ook mierzoet. Lijkt qua geur wel op Angels Delight.
Toch eens aan HIWTK ruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komt(ik heb op 3 januari besteld en betaald
)
als ik weer (hopelijk snel) in de lush ben.. hebben jullie dan nog tips? ik houd nogal van zoet, dus ik heb nu al snow fairy en angels delight, en rockstar en candy fluff besteld..
hebben jullie nog tips wat ik misschien lekker zou kunnen vinden? honing vind ik in elk geval niet zo lekker
ik ben alleen verkoudenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef Elefes het volgende:
[..]
Toch eens aan HIWTK ruiken
Cereology is een beetje zoetig, ik vind 'm echt heerlijk (wel een zomergeur vind ik, ik waan me helemaal in een lekker groen weiland als ik die ruik...).
Alkmaar zou ook kunnen denk ik. Moeilijk, moeilijk... Maar als je in de winkel bent gewoon proberen goed te ruiken
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben alleen verkoudenen ik betwijfel of dat de komende tijd nog minder wordt... (ik ben altijd superverkouden, de hele winter, de halve lente, zomer, en herfst... hooikoorts ook nog eens
)
ik zit nu op de site te kijken, zie echt superlekkere dingetjes... verleidelijk om te bestellen (zo simpel! gewoon rekeningnummer plus digitale handtekening.... té simpelMaar ik ga liever naar de winkel eigenlijk...
ik ben best wel fan geworden van dream cream... mn handen worden er superzacht van (ik had eerst hele droge handenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik ook. En ik ben ook wel blij met sommige proefjes die ik heb gehad. Sommige dingen lijken lekker, maar vind ik echt helemaal niet lekker ruiken (bijvoorbeeld Dream Cream, Gratuitous Violets, AOBS).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |